Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022. wo apr 27, 2022 4:00 pm
De WHO probeert wijzigingen door te voeren in een verdrag dat hen wereldwijde controle over de gezondheid wereldwijd zou geven. Dit helpt bij het vervullen van enkele van de doelen van de Great Reset van het WEF. Het is een enorme machtsgreep die de soevereine rechten van een land om zijn eigen gezondheidsnormen te bepalen wegneemt. Onze minister Kuipers vliegt op 22 mei naar Davos om het te teken zonder overleg met de 2 de kamer en het volk.
Een besluit zal worden genomen door stemming op 22-28 mei tijdens de WHO World Health Assembly. Tweederde van de Senaat hoeft er niet voor te stemmen. Het is een regelwijziging, maar het is zo. verwoestende.
In een nieuwe video interviewt Joe Martino van The Pulse Shabnam Palesa Mohamed, een lid van de stuurgroep van de World Council for Health, die erop wijst dat het verdrag de WHO:
Een buitensporige hoeveelheid macht om in soevereine landen beslissingen te nemen over hoe mensen leven en hoe ze omgaan met pandemieën, van lockdowns tot mandaten over behandeling.”
In een open brief over het pandemieverdrag van de WHO schrijft de World Council for Health gedeeltelijk: De voorgestelde WHO-overeenkomst is onnodig en vormt een bedreiging voor de soevereiniteit en onvervreemdbare rechten. Link: https://worldcouncilforhealth.org/news/2022/03/pandemic-treaty/45591/
Het vergroot de verstikkende macht van de WHO om ongerechtvaardigde pandemieën uit te roepen, mensonterende lockdowns op te leggen en dure, onveilige en ineffectieve behandelingen af te dwingen tegen de wil van het volk.
Het is de gebruikelijke marxistische one-size-fits-all-benadering. Iedereen zal op dezelfde lijn zitten en de wetenschap zal tegemoetkomen aan GLOBALE politieke grillen. Het zal miljoenen dollars of meer kosten en geld zal door hen en hun zakkenrollers worden witgewassen. De WHO lijkt het verdrag snel door te willen drukken zonder inspraak en inbreng van het publiek.
“Het is ondemocratisch, het is ongrondwettelijk en daarom maakt het het verdrag ongeldig en onwettig”, zegt Mohamed. Ze nam ook nota van de vele mislukkingen van het gezondheidsbeleid van de WHO als gevolg van hun "belangenconflicten".
Het is veel erger dan we dachten. De regelwijziging omvat zeer gevaarlijke amendementen - 13 daarvan. Onderzoeksverslaggever Leo Hohmann meldt dat deze wijzigingen GEEN goedkeuring vereisen van 2/3 van de Senaat van de Verenigde Staten. Het heet geen verdrag. Het is een wijziging van een verdrag waar we deel van uitmaken.
Als ze worden goedgekeurd (zoals ingediend door de Verenigde Staten) door een gewone meerderheid van de 194 lidstaten van de World Health Assembly-landen), zouden deze wijzigingen slechts zes maanden later (november 2022) als internationaal recht in werking treden. De details hiervan zijn niet glashelder.
Onze regering vernietigt actief de Grondwet door ons deel te laten uitmaken van een wereldwijde nieuwe wereldorde.
"Het vernietigt in wezen de soevereiniteit van 194 landen", zegt onderzoeksverslaggever James Roguski.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Link naar artikel: https://www.independentsentinel.com/the-who-plans-to-strip-194-nations-and-the-us-of-sovereignty-may-22/
De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.