De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Nederland is net Frankrijk vóór de revolutie. De elite bepaalt wat goed is voor het gepeupel.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeGisteren om 8:51 am van Hielke Roos

» Zelensky "verkocht" 17 miljoen hectare landbouwgrond aan het Cabal.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeGisteren om 7:48 am van Hielke Roos

» Duitsland wil in oktober beginnen met maskers voor ongevaccineerden...
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:14 am van Hielke Roos

» Vakantie van veel mensen word opzettelijk verpest door Schiphol en het W.E.F
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» De waarheid waarvan ze niet willen dat je die hoort! In 4 delen LUISTER!
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimezo jul 31, 2022 6:46 am van Hielke Roos

» De val van het Cabal DEEL 1-10 de wereld staat op zijn kop en word wakker
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeza jul 30, 2022 2:02 pm van Hielke Roos

» MARIO DRAGHI'S DE HARLEKIJN VAN DAVOS.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeza jul 30, 2022 12:36 pm van Hielke Roos

» W.E.F wil een ​​einde te maken aan 'verkwistend' particulier autobezit.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimewo jul 27, 2022 11:23 am van Hielke Roos

»  Dit is eigenlijk een van de grootste probleem het jaar zonder zomer.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimewo jul 27, 2022 10:33 am van Hielke Roos

» Bill Gates: Grootste landbouwgrondeigenaar ter wereld
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimezo jul 24, 2022 5:30 am van Hielke Roos

» Lieve mensen en Boeren we moeten volhouden tot de laatste snik!!
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeza jul 16, 2022 4:44 pm van Hielke Roos

» World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:47 pm van Hielke Roos

» Onze wereld transformeren: de 2030-agenda voor duurzame ontwikkeling
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:21 pm van Hielke Roos

» Luchthavens moeten hun bijdrage aan de VN / WEF-agenda 2030 evalueren
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:06 pm van Hielke Roos

» 25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimema jul 11, 2022 6:57 pm van Hielke Roos

» Hoe een basisinkomen de oplossing kan zijn in de hele wereld aldus Klaus Schwab.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimezo jul 10, 2022 10:16 am van Hielke Roos

» Na de Boeren zal u auto er aan moeten geloven is net beslist door Brussel.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimezo jul 10, 2022 9:34 am van Hielke Roos

» Sociaal kredietsysteem komt eraan en het maakt allemaal deel uit van het Great Reset-plan
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimeza jul 09, 2022 4:27 am van Hielke Roos

» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Empty
BerichtOnderwerp: Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees'   Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Icon_minitimedi maa 29, 2022 9:09 am

Bill Gates zei onlangs dat hij gelooft dat rijke landen de wereldwijde strijd tegen klimaatverandering zouden helpen door alleen plantaardige vleesproducten te consumeren in plaats van rundvlees. Bill Gates vertelt er niet bij dat hij de plantaardige vlees produckten fabrieken samen met de Elite bezit en ook een paar miljoen hectare grond waar deze planten op verbouwd moeten worden.
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Ahi_4310
Bill Gates en de Elite van The new world Order willen nog meer verdienen dan alleen maar aan de Covid spuiten en de oorlog in de Ukraine.

Zee spiegel stijgt landen zullen deels overspoeld worden en klimaat rampen liggen op de loer aldus Bill Gates
Zeer vreemde is wel dat Bill Gates en andere Elite's kort geleden hun huis lieten bouwen aan de zee.
De zee die de komende jaren drastisch gaat stijgen volgens hun.  
Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees' Fo7noc10
In een recent interview met Technology Review besprak Gates zijn nieuwe boek, "Hoe klimaatrampen te vermijden", en benadrukte hij de voordelen die rijke landen zouden kunnen opleveren door over te gaan op "100% synthetisch rundvlees".
Link: https://www.technologyreview.com/2021/02/14/1018296/bill-gates-climate-change-beef-trees-microsoft/

"Ik denk echt dat alle rijke landen moeten overstappen op 100% synthetisch rundvlees", zei Gates toen hem werd gevraagd hoe landen kunnen helpen de methaanemissies te verminderen als het gaat om voedselproductie. "Je kunt wennen aan het smaakverschil, en de claim is dat ze het na verloop van tijd nog beter zullen laten smaken."

De filantroop en mede-oprichter van Microsoft vertelde de outlet dat hij hoopvol is dat een overstap naar plantaardige eiwitten zal helpen de methaanemissies van vee te bestrijden.

Impossible  and  Beyond  heeft een roadmap, een roadmap van hoge kwaliteit en een roadmap voor kosten, waardoor ze volledig concurrerend zijn", zei Gates, verwijzend naar populaire plantaardige vleesbedrijven. "Wat de schaal van vandaag betreft, ze vertegenwoordigen nog geen 1% van het vlees in de wereld, maar ze zijn onderweg."

Gates vertelde Technology Review dat hij het alternatieve argument erkent dat het wegwerken van koeien als een impopulaire benadering wordt beschouwd, maar hij zei dat de voordelen van plantaardig eiwit voor sommige landen een verschuiving waard zijn.

"Uiteindelijk is die groene premie zo bescheiden dat je het [gedrag van] mensen kunt veranderen of regulering kunt gebruiken om de vraag volledig te veranderen," zei Gates. "Dus voor vlees in de middeninkomenslanden denk ik dat het mogelijk is."

De laatste hoofdstukken van het boek bevatten lange lijsten met manieren waarop landen de verschuiving kunnen versnellen, waaronder hoge koolstofprijzen, normen voor schone elektriciteit, normen voor schone brandstof en veel meer financiering voor onderzoek en ontwikkeling. Gates roept regeringen op om hun jaarlijkse investeringen in schone technologie te vervijfvoudigen, wat neerkomt op $ 35 miljard in de VS.

Gates beschrijft zichzelf als een optimist, maar het is een beperkt soort optimisme. Hij wijdt een heel hoofdstuk aan het beschrijven van hoe moeilijk een probleem met klimaatverandering is om aan te pakken. En terwijl hij consequent zegt dat we de benodigde technologie kunnen ontwikkelen en een ramp kunnen voorkomen; het is minder duidelijk hoe hoopvol hij is dat we dat zullen doen.

Gates is persoonlijk of via Breakthrough Energy Ventures een investeerder in verschillende van de bedrijven die hij hierboven noemt, waaronder Beyond Meats, Carbon Engineering, Impossible Foods, Memphis Meats en Pivot Bio. Dit interview is bewerkt voor ruimte en duidelijkheid.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Rijke landen moeten overstappen op '100 procent synthetisch rundvlees'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  WE MOETEN DE MENSHEID INFORMEREN. WE MOETEN ZE TONEN WAT ER GEBEURT.
»  Oostenrijk Covid-cijfers tot 60 procent vervalst!
» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
» In 2007 hebben 167 landen hun handtekening gezet onder een coronaplan van de WHO.
» Het leger en de regeringen willen de controle krijgen over alle communicatie en de landen

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: