Bill Gates zei onlangs dat hij gelooft dat rijke landen de wereldwijde strijd tegen klimaatverandering zouden helpen door alleen plantaardige vleesproducten te consumeren in plaats van rundvlees. Bill Gates vertelt er niet bij dat hij de plantaardige vlees produckten fabrieken samen met de Elite bezit en ook een paar miljoen hectare grond waar deze planten op verbouwd moeten worden.
Bill Gates en de Elite van The new world Order willen nog meer verdienen dan alleen maar aan de Covid spuiten en de oorlog in de Ukraine.Zee spiegel stijgt landen zullen deels overspoeld worden en klimaat rampen liggen op de loer aldus Bill GatesZeer vreemde is wel dat Bill Gates en andere Elite's kort geleden hun huis lieten bouwen aan de zee.
De zee die de komende jaren drastisch gaat stijgen volgens hun.
In een recent interview met Technology Review besprak Gates zijn nieuwe boek, "Hoe klimaatrampen te vermijden", en benadrukte hij de voordelen die rijke landen zouden kunnen opleveren door over te gaan op "100% synthetisch rundvlees".
Link: https://www.technologyreview.com/2021/02/14/1018296/bill-gates-climate-change-beef-trees-microsoft/
"Ik denk echt dat alle rijke landen moeten overstappen op 100% synthetisch rundvlees", zei Gates toen hem werd gevraagd hoe landen kunnen helpen de methaanemissies te verminderen als het gaat om voedselproductie. "Je kunt wennen aan het smaakverschil, en de claim is dat ze het na verloop van tijd nog beter zullen laten smaken."
De filantroop en mede-oprichter van Microsoft vertelde de outlet dat hij hoopvol is dat een overstap naar plantaardige eiwitten zal helpen de methaanemissies van vee te bestrijden.
Impossible and Beyond heeft een roadmap, een roadmap van hoge kwaliteit en een roadmap voor kosten, waardoor ze volledig concurrerend zijn", zei Gates, verwijzend naar populaire plantaardige vleesbedrijven. "Wat de schaal van vandaag betreft, ze vertegenwoordigen nog geen 1% van het vlees in de wereld, maar ze zijn onderweg."
Gates vertelde Technology Review dat hij het alternatieve argument erkent dat het wegwerken van koeien als een impopulaire benadering wordt beschouwd, maar hij zei dat de voordelen van plantaardig eiwit voor sommige landen een verschuiving waard zijn.
"Uiteindelijk is die groene premie zo bescheiden dat je het [gedrag van] mensen kunt veranderen of regulering kunt gebruiken om de vraag volledig te veranderen," zei Gates. "Dus voor vlees in de middeninkomenslanden denk ik dat het mogelijk is."
De laatste hoofdstukken van het boek bevatten lange lijsten met manieren waarop landen de verschuiving kunnen versnellen, waaronder hoge koolstofprijzen, normen voor schone elektriciteit, normen voor schone brandstof en veel meer financiering voor onderzoek en ontwikkeling. Gates roept regeringen op om hun jaarlijkse investeringen in schone technologie te vervijfvoudigen, wat neerkomt op $ 35 miljard in de VS.
Gates beschrijft zichzelf als een optimist, maar het is een beperkt soort optimisme. Hij wijdt een heel hoofdstuk aan het beschrijven van hoe moeilijk een probleem met klimaatverandering is om aan te pakken. En terwijl hij consequent zegt dat we de benodigde technologie kunnen ontwikkelen en een ramp kunnen voorkomen; het is minder duidelijk hoe hoopvol hij is dat we dat zullen doen.
Gates is persoonlijk of via Breakthrough Energy Ventures een investeerder in verschillende van de bedrijven die hij hierboven noemt, waaronder Beyond Meats, Carbon Engineering, Impossible Foods, Memphis Meats en Pivot Bio. Dit interview is bewerkt voor ruimte en duidelijkheid.
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos