Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad. di aug 15, 2023 2:37 am
Het leger in Niger hebben president Mohamed Bazoum (lid World Economic Forum) afgezet, Het leger zal hem vervolgen wegens ,,hoogverraad”. Dat werd in een verklaring op de nationale televisie bekendgemaakt. President Bazoum zit sinds de coup vast. Het leger wil de afgezette president en zijn lokale en buitenlandse handlangers (na we kunnen aannemen het World Economic Forum) vervolgen wegens hoogverraad en het ondermijnen van de interne en externe veiligheid van Niger”, aldus de verklaring. Het leger zegt haar beschuldigingen te baseren op uitgelekte documenten tussen Bazoum en onderdanen aan internationale organisaties. Ook werden de sancties veroordeeld die zijn opgelegd door de Economische Gemeenschap van West-Afrikaanse Staten (ECOWAS). Volgens het militaire regime is de bevolking van Niger ,,zwaar getroffen door de illegale, onmenselijke en vernederende sancties”. (Lockdowns, verplichte mondkapjes en vaccinatie) De mensen zouden ook geen medicijnen, voedsel of elektriciteit meer kunnen kopen door dat de regering van Mohamed Bazoum de prijzen opzettelijk steeds verhoogden, aldus het leger.
Mede verantwoordelijk is ECOWAS geleid door Chido Munyati.
Het World Economic Forum begon vandaag virtueel met zijn Davos Agenda Meetings, omdat de geplande persoonlijke Davos-sessie werd uitgesteld vanwege de Omicron-variant. De Chinese president Xi Jinping hield kort geleden een korte toespraak, waarin hij onder meer sprak over de rechtvaardige distributie van vaccins en de gevolgen van grote economieën die op de rem trappen. Chido Munyati, WEF's hoofd van Afrika sluit zich nu bij mij aan aldus president Xi Jinping
Het Nigerese leger, onder leiding van generaal Abdourahamane Tiani, nam eind juli de macht over in het land en zette Bazoum uit zijn functie en wil ook ECOWAS wat onder het juk van het World Economic Forum zit vervolgen .
Laten we hopen dat er binnen kort in veel landen de arrestatie's van Young Leaders zoals Mark Rutte, Trudeau ( Canada) Emmanuel Macron (Frankrijk) mogen beginnen!! Immers zij wisselen staats documenten uit met het World Economic Forum (wat een vreemde mogenheid is) en dat betekend dat ze landverraad plegen!
Link naar artikel: https://www.hln.be/buitenland/junta-niger-wil-afgezette-president-bazoum-vervolgen-voor-hoogverraad~a7a87608/
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.