De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1121
Join date : 15-08-18
Age : 71

De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Empty
BerichtOnderwerp: De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf   De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm

SPEECH VAN MICHEL RIETMAN IN KAMPEN: SNEEK 2030 EERSTE SUCCESVOL EINDSTATION.
HET EERSTE VERKAPTE CONCENTRATIE KAMP ( "Tristate City,, ) IN VOLLE BLOEI!

Het is 2030 en Michel Rietman houdt in het gezellige café ‘t IJsselVlekje, in zijn woonplaats Kampen, een toespraak over zijn zeer succesvolle optreden als vroegere PvdA-wethouder in Súdwest-Fryslân. In Sneek, de hoofdplaats van deze gemeente, slaagde hij erin een autoluwe proef te promoveren tot autoluw plan.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Rietma10
Michel Rietman
Rietman: Agenda ‘2030 is de toekomst en is nu al geweldig voor Sneek. Op 1 januari viel er namelijk in het centrum van deze Friese stad geen auto meer te bekennen.
Dit is echt het eindstation het doel voor 2030 waar ik me met hart en ziel voor inzet en blijf inzetten. Er wordt in de binnenstad van Sneek alleen nog maar gefietst en gewandeld.
En driekwart van de winkels zijn omgebouwd tot nette burgerlijke woonhuizen. Alles wat daarvoor nodig was, heb ik slim gefikst.’ Het is het begin van "Tristate City, een megastad waar Nederland deel van uitmaakt"


‘Welk onderdeel is je allergrootste succes?’, vraagt Garmt Schilderboer, een vroegere medespeler uit een solide korfbalteam. ‘Dat ik van de Singel, een voorheen drukke verkeersader in Sneek, een parkachtige laan heb gemaakt. Heel sneaky liet ik mijn ambtenaren er een grote serie kunstbomen plaatsen en er kwamen kunstgrasvoetpaden. Daarnaast liet ik dit traject voorzien van een zeer breed fietspad met een ondergrond van drie lagen asfalt. Dat is enorme rotzooi, maar geen haan die er naar kraaide. Een fluitje van een cent!’

Hendrik-Gerben Stoffering, een buurjongen uit de jaren tachtig, is benieuwd naar een ander positief punt, dat de spreker behaalde. Rietman vervolgt: ‘Ik hield me staande tegenover kritische winkeliers, lastige en protesterende burgers. Zij wilden de Prins Hendrikkade, een doorgaande verkeersroute, openhouden. Na veel bewerkte data en wat piepkleine leugentjes om bestwil, kreeg ik weer mijn zin natuurlijk. De Prins Hendrikkade bleef afgesloten en kreeg eveneens een indrukwekkend parkachtig aanzien.’

De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Bauke-10
Collega-wethouder Bauke Dam(CDA) legde Michel Rietman geen strobreed in de weg.
Sterker nog: Dam verkocht zijn auto en kocht een sportfiets, waarmee hij van Bolsward naar Sneek pendeld.


De belangstelling van Harmpje Boeringa, die samen met Rietman op de middelbare school zat, gaat uit naar de wijze waarop hij andere collegepartijen meekreeg. ‘Wat grappig. Mijn eigen PvdA-fractie stribbelde nauwelijks tegen. Er werd slechts een wat klunzige vraag gesteld of opgesomde verkeersstremmingen ook betrekking hadden op elektrische auto’s. En het CDA kreeg ik tevreden door ruimere parkeerplaatsen bij kerken aan te bieden. Tenslotte was er de FNP, die louter een fractie had bestaande uit fietsfanaten. Dus, dat was eveneens kat in het bakkie!’
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Fnp-i-10
FNP-voorman Tsjerk Bouwhuis,  World Ecomomic Forum en fietsliefhebber en van het eerste uur.

De aanwezigheid van een vroegere inwoner uit Sneek merkt Rietman in de zaal niet op. Het gaat om Schelte-Rinse Rensma, die sinds kort in het doodstille centrum van Kampen woont. Rensma wil weten of Rietman ook bepaalde trucs toepaste om de Sneker bevolking zand in de ogen te strooien. ‘Jazeker, volop’, geeft de voormalige sociaaldemocratische wethouder toe. ‘Gewoon de mensen mooie modellen tonen, waarop een perfecte leefsituatie valt waar te nemen. Vervolgens laat je het volk netjes stemmen per model. Wat daaruit rolt is vanzelfsprekend onbelangrijk, want de gemeentelijke overheid vult zelf het gewenste model tot in detail in. Door middel van allerlei ondoorzichtige procedures en te verdraaien inspraakmomenten, zetten we de tegenstanders gewoon nog eens op het verkeerde been. Altijd prijs!’

Trots op Rietman!
Het einde van de avond komt in zicht. Het organiserend comité is zeer te spreken over de speech van Rietman en het speels gemak waarmee hij vragen beantwoordde. IJsselstad Kampen ''kan'' trots zijn op deze inwoner, die er in tamelijk korte tijd in slaagde de mooie Friese steden zoals Sneek een nog fraaier aanzien te geven, over de vraag hoe de middenstand dit soort plannen zal overleven? antwoorde Rietman: Welke middenstand? Die hebben we al voor 60 % uitgeroeid zodat Blackrock, Rockenfeller, Monsanto en de Bill gate's onze leveranciers van de toekomst zijn.
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf Flat7510

Het '15-minuten steden'-plan "Tristate City,, van Klaus Schwab gaat de wereld rond


Hier info over de 15 min steden: https://www.youtube.com/results?search_query=Het+%2715-minuten+steden%27-plan+van+Klaus+Schwab+

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
» Hoe een basisinkomen de oplossing kan zijn in de hele wereld aldus Klaus Schwab.
» Klaus Schwab, Bill Gates, George Soros zij zijn de Investors van Pfizer ze zijn ook gekoppeld aan het RIVM
» Klaus Schwab schuift Sigrid Kaag naar voren als opvolger van Mark Rutte
» Klaus Schwab legt uit hoe ver zijn imperium reikt!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Ga naar: