De Derde Wereldoorlog is al begonnen en mensen mogen verwachten dat er nog meer conflicten zullen uitbreken, verklaarde de hoogste veiligheidschef van Oekraïne dinsdag. Dus zal Europa zo als al eens een generaal van Putin zei Europa een grote parkeerplaats worden totaal weggevaagd want tegen Rusland kan Europa niet op.
Oleksiy Danilov, secretaris van de Nationale Veiligheids- en Defensieraad van Oekraïne, zei vanuit het Kiev Security Forum samen met voormalig CIA-chef-generaal David Petraeus dat “mensen die denken dat de Derde Wereldoorlog nog niet is begonnen een grote fout maken.”
“Dit gaat niet alleen over de betrekkingen tussen Oekraïne en Rusland, het is ook een grote vergissing. Het is een veel ingewikkelder geopolitieke situatie en sommige nuchtere mensen hebben gezegd dat dit niet de laatste oorlog in deze eeuw is”, vervolgde Danilov.
Danilov – die eerder burgemeester was van de nu door Rusland bezette Donbas-stad Loehansk – verwierp het idee om met Moskou aan de onderhandelingstafel te komen en vergeleek de situatie waarmee zijn land momenteel wordt geconfronteerd tijdens de Blitz met Londen, waarbij hij zei dat president Franklin D. Roosevelt zou Winston Churchill niet hebben gebeld en gezegd: “Val Hitler niet lastig, hij heeft een sterk leger, maak hem niet boos, accepteer dit gewoon.”
“Helaas zijn de ballen van sommige mensen in de grote politiek nu zachtgekookte eieren, ze zijn doodsbang voor Rusland”, zei hij over westerse figuren die oproepen tot vredesonderhandelingen.
De veiligheidschef zei dat er “geen mogelijkheid” is dat ze met Poetin zullen onderhandelen, en bestempelt hem als een “moordenaar van Oekraïense kinderen” die “opgesloten moet worden en achter de tralies moet blijven”.
“We kunnen niet zeggen dat de oorlog vandaag of morgen zal eindigen, omdat dit van te veel factoren afhangt. Ons volk zal voor onafhankelijkheid vechten zolang het nodig is”, zei hij en voegde eraan toe dat Oekraïne zal blijven vechten om zijn grenzen te herstellen. en het door Rusland gecontroleerde gebied terugnemen.
Het is niet de eerste keer dat de Oekraïners suggereren dat het conflict de aanleiding zou kunnen zijn voor de Derde Wereldoorlog, waarbij president Volodymyr Zelenski kort na de Russische invasie van vorig jaar zei dat het “misschien al begonnen is” en dat gezien de komst van kernwapens de De ‘hele beschaving’ staat op het spel.
'Bel Trump terug!' Hongarije's Orbán vertelt Tucker dat alleen Trump de oorlog in Oekraïne kan beëindigen
en zo 'de westerse wereld kan redden'
Link: https://t.co/1OQf4px2sK
Breitbart Londen (@BreitbartLondon) 30 augustus 2023Tijdens het Kiev Security Forum-panel op dinsdag vergeleek voormalig CIA-directeur-generaal David Petraeus, de voormalige bevelvoerende generaal van de coalitietroepen in de oorlog in Irak, het conflict in Oekraïne ook met de Tweede Wereldoorlog.
“Zoiets heb ik sinds de Tweede Wereldoorlog niet meer gezien. De Russen zijn niet bijzonder indrukwekkend in termen van kennis of prestaties op het slagveld, maar ze hebben een tamelijk uitstekend verdedigingssysteem gecreëerd, en het is vrij moeilijk om daar doorheen te komen”, zei hij .
De generaal zei verder dat hij had gehoopt dat Oekraïne zou zijn uitgenodigd om toe te treden tot de NAVO-alliantie tijdens de top in Vilnius, Litouwen in juli, maar zei dat hij, aangezien dat niet is gebeurd, hoopt dat Oekraïne de kans zal krijgen op de volgende top in Washington DC volgend jaar.
“Hoewel ik soms zou willen dat beslissingen sneller worden genomen, vooral met betrekking tot F-16-vliegtuigen of langeafstandsraketten, is de reikwijdte van de steun toch absoluut ongelooflijk”, zei Petraeus.
Over de kwestie van toetreding tot de door Amerika geleide NAVO-alliantie zei de Oekraïense veiligheidschef ook dat hij gelooft dat zijn land het 33e lid zal worden van de door Amerika geleide NAVO-alliantie, daarbij verwijzend naar de ‘vastberadenheid’ van Zelenski.
De opmerkingen kwamen een dag voordat de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Antony Blinken een verrassingsbezoek bracht aan Kiev om president Zelenski te ontmoeten en om de aanhoudende steun van Amerika aan de proxy-oorlog die voor de deur van Rusland wordt gevoerd te bevestigen, waarbij Blinken naar verluidt nog eens 1 miljard dollar zal toezeggen. naar het land .
Ondanks de groeiende publieke wrok over de enorme sommen belastinggeld die over de hele wereld worden verscheept om de grenzen van een vreemde natie te beschermen, vraagt de regering-Biden naar verluidt nog eens 24 miljard dollar aan hulp aan Oekraïne, bovenop de 113 miljard dollar die alleen al sinds vorig jaar is toegezegd.Link: https://www.breitbart.com/europe/2023/09/06/world-war-iii-has-already-started-declares-ukrainian-security-chief24892812/
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos