“De Oekraïense Nationale Politie zei dat ze op 1 april naar Bucha zullen gaan om degenen die samenwerken met de Russen op te ruimen en te vernietigen” Dus ze zijn niet vermoord door de Russen hier het bewijs!
Oekraïense bevolking geuit als collaborateurs met het Oekraïense leger?Dit is wat Scott Ritter, Amerikaans militair analist en voormalig VN-wapeninspecteur in conflictanalist in Irak en Oekraïne, beweert.
Als gevolg hiervan onderhield het Russische leger goede betrekkingen met de lokale bevolking tijdens hun beleg van meerdere weken in Bucha. Daarnaast zou er sprake zijn geweest van een soort ruilhandel in natura: de Russen zouden het droogvoer van de Russen hebben ingewisseld voor eieren, melk, kaas en omgekeerd de Russen voor ander voedsel, meel, zout, suiker, vlees. En verder: "Iedereen die betrokken was bij dergelijke interacties met de Russen werd als een verrader beschouwd", zei Ritter.
“De Oekraïense Nationale Politie zei dat ze op 1 april naar Bucha zullen gaan om degenen die samenwerken met de Russen op te ruimen en te vernietigen”
Bovendien zou een video van een hooggeplaatste Oekraïense politieke vertegenwoordiger op sociale media zijn geüpload, met een waarschuwing aan de mensen van Bucha: "Geen paniek, blijf thuis", vervolgde Ritter.
Volgens hem schoten Oekraïense criminelen mensen op straat neer, klopten op de deur van degenen die met het Russische leger samenwerkten en liquideerden hen vervolgens.
Daarnaast zouden er videobeelden zijn van de Oekraïense politie, namelijk de Azov-groep, die trots beweert op "safari" te gaan. – “Safari” zou de naam zijn geweest van de Oekraïense speciale politie-eenheid die Bucha binnenkwam. Ze zouden dan op pro-Russische collaborateurs hebben gejaagd, namelijk opgeruimd en schoongemaakt:
“Schoonmaken betekende doden. Niet om iemand te vangen, maar om ze te doden. En dat deden ze. Toen vertrokken ze, borgen de lichamen op en zeiden dat de Russen het hadden gedaan', zei Ritter.
Lijken droegen witte armbandenDe meeste lichamen in de Bucha-video droegen witte armbanden toen het signaal aan de Russen was: "We staan aan jouw kant, vermoord ons niet." werden gedragen op het moment van hun moord.
"De feiten zijn momenteel niet de vrienden van Oekraïne en haar bondgenoten."
Hier is de link naar een RT TV-verslag:
twitter.com/i/status/1511156546402725894
Bovendien had het Oekraïense ministerie van Defensie soortgelijke provocaties voorbereid als die in Bucha.
De doden zonder witte armbanden zouden niet zichtbaar zijn, zei Ritter:
“Omdat haar handen op haar rug waren vastgebonden. Deze mensen zijn niet door de Russen maar door de Oekraïners vermoord. Maar die stelling wordt hier (in de Verenigde Staten) niet verkondigd.”
Lijken waren nog "vers"De lichamen in de video zouden er niet uitzien alsof ze daar dagen hadden gelegen sinds de Russische troepen vertrokken. Ridder hiervan:
“Wat je op tv hebt gezien, zijn mensen die net zijn vermoord. – Een Mexicaanse journalist wordt ook als getuige genoemd: hij zou naar Bucha zijn gekomen op dezelfde dag dat de Oekraïners hun zuivering hadden aangekondigd”, zegt Ritter en verder:
"Hij heeft de lichamen gezien. Het bloed was vers. Hij zei dat deze mensen onlangs waren vermoord', zei Ritter.Biden propaganda oorlog“Deze mensen werden op 1 april vermoord door de Oekraïense nationale politie. Toen kwam de Amerikaanse president en zei dat het een oorlogsmisdaad was die door de Russen was gepleegd en dat Vladimir Poetin in Den Haag ter verantwoording moest worden geroepen. Dit is een propagandaoorlog zoals we nog nooit eerder hebben gezien', zei Ritter.
Het ministerie van Buitenlandse Zaken drong aan op een onderzoek naar de aanwezigheid van westerse geheime diensten in Bucha.Het Russische ministerie van Defensie heeft dezelfde beschuldigingen geuit. En merkte op dat alle Russische eenheden Bucha op 30 maart volledig verlieten. De uitgangen van de stad naar het noorden zouden niet zijn geblokkeerd, terwijl de zuidelijke buitenwijken, inclusief de bevolkte gebieden, dag en nacht werden beschoten door Oekraïense troepen met artillerie van hoog kaliber.
Twitter-account verwijderdHet Twitter-account van de militair analist werd opgeschort na zijn opmerkingen. Zijn profiel is niet langer beschikbaar, hij gaat verder op Telegram… ( vadhajtasak ) Link: https://www.vadhajtasok.hu/2022/04/12/az-amerikai-katonai-elemzo-megirta-a-twitteren-hogy-nem-az-oroszok-gyilkoltak-bucsaban-letiltottak
'Feiten zijn op dit moment niet de vrienden van Oekraïne en zijn bondgenoten' - Scott Ritter over Bucha-aantijgingen.Link: https://twitter.com/i/status/1511156546402725894
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Link naar Artikel: https://www.vadhajtasok.hu/2022/04/12/az-amerikai-katonai-elemzo-megirta-a-twitteren-hogy-nem-az-oroszok-gyilkoltak-bucsaban-letiltottak