De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Dit verzin je niet: stikstofkampioen’ Nederland gaat afval uit Rome verbranden
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimedo maa 30, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Nederlandse media financierde Extinction Rebellion
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimewo maa 29, 2023 10:25 pm van Hielke Roos

» Volgens financieel expert Ab Flipse staat het financiële systeem op instorten.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo maa 26, 2023 11:39 pm van Hielke Roos

» Vier jaar stilstand in Nederland en het wordt alleen maar erger
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo maa 26, 2023 2:18 pm van Hielke Roos

» Hugo de Jonge, VWS, RIVM en Lareb verzwegen ernstige schade Covid-vaccins.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza maa 25, 2023 9:23 pm van Hielke Roos

» Klik hier en zie de Vertrouwelijke Pfizer-documenten
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza maa 18, 2023 2:51 pm van Hielke Roos

» De kiezers willen vrijheid zonder Rutte.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza maa 18, 2023 1:16 pm van Hielke Roos

» De ondergang van het Amerikaanse imperium.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimewo maa 15, 2023 4:11 pm van Hielke Roos

» Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport)
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza maa 11, 2023 5:30 am van Hielke Roos

» China is begonnen met het rangschikken van de burgers met een 'sociaal krediet'-systeem
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema maa 06, 2023 11:46 am van Hielke Roos

» Laat Uw Genen niet uit de fles ( laboratorium) komen.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema maa 06, 2023 8:39 am van Hielke Roos

» “Great Reset”: Groene gekjes en globalisten willen huisbezitters onteigenen
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema feb 27, 2023 6:17 pm van Hielke Roos

» DUISTERE VOORSPELLING: Calamity Joe saboteerde de Nord Stream-pijpleiding.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:18 am van Hielke Roos

» Bosma (PVV): "Voor onze ogen zien we onze vrijheid sterven.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:00 am van Hielke Roos

» India schuift klimaatdoelen opzij kolencentrales moeten productie verhogen.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo feb 26, 2023 9:41 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab en Soros lanceren Fonds voor een ''vrij'' en ''democratisch'' Oekraïne
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo feb 26, 2023 4:09 am van Hielke Roos

» BBB Caroline van der plas en haar build back better met Klaus Schwab en Bill Gates
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimedo feb 23, 2023 4:52 pm van Hielke Roos

» Kaag: Nederland staat open voor de digitale euro.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza feb 18, 2023 5:43 am van Hielke Roos

» SmartMatic - Mark koek (D66) Soros en Schwab zullen de verkiezing uitslag gaan leveren!
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema feb 06, 2023 7:59 am van Hielke Roos

» Bekijk de docu World War Co.v the Big Picture en ontkenning door het Cabalt.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza feb 04, 2023 4:01 am van Hielke Roos

»  Generaal Michael A . Minihan verklaard de oorlog aan China.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimewo feb 01, 2023 8:24 am van Hielke Roos

» Lees hoe we kunnen voorkomen dat de VN cq WEF een wereldregering wordt.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimedi jan 31, 2023 7:46 pm van Hielke Roos

» De grootschalige stemfraude in Nederland als doel om u als slaaf te knechten.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo jan 22, 2023 3:45 pm van Hielke Roos

» Lees hier hoe Bill Gates functioneert als een echte werelddictator.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza jan 21, 2023 5:27 pm van Hielke Roos

» Zelensky kondigt aan dat hij lid gaat worden van het World Economic Forum in Davos
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema jan 16, 2023 7:24 pm van Hielke Roos

» Wat er in 2023 voor jouw portemonnee verandert.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza dec 31, 2022 2:18 am van Hielke Roos

» Zo gaan ze ons allemaal CONTROLEREN, nieuwe lockdowns aangekondigd
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema dec 19, 2022 7:53 am van Hielke Roos

» Oekraïne Raketten raken kerk, ziekenhuis, scholen, huizen in het centrum van Donetsk
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimevr dec 16, 2022 3:44 pm van Hielke Roos

» CHINA REVOLUTIE – De Chinezen worden wakker!
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimewo dec 14, 2022 6:29 am van Hielke Roos

» Upgrade je huis voor het milieu, of word gedwongen te verkopen.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema dec 12, 2022 2:31 pm van Hielke Roos

» Hij komt er aan de vaccinatie pas 'WEF pandemische paraatheid'
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema dec 12, 2022 12:12 am van Hielke Roos

» Oekraïne brandt Europese wapenvoorraden uit, EU slaat alarm
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo dec 11, 2022 6:27 pm van Hielke Roos

» Bereid je voor op 'klimaatvergrendelingen.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimezo dec 11, 2022 5:05 am van Hielke Roos

» Oekraïne pleegt zelf aanvallen op het centrum van Donetsk veel burgers omgekomen
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza dec 10, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Poetin waarschuwt: O.a Bankier Rothschild wil ons onderdompelen in een 3de Wereldoorlog
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimevr dec 09, 2022 5:04 pm van Hielke Roos

» Poetin dreigt met ‘bliksemsnelle’ kernaanval.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimevr dec 09, 2022 4:51 pm van Hielke Roos

» Poetin en China hebben zojuist een GROTE overwinning behaald op Europa en de VS
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimevr dec 09, 2022 3:09 pm van Hielke Roos

» Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimewo dec 07, 2022 4:58 am van Hielke Roos

» Rusland gecontroleerde frontlinie van Kherson, tegenover posities in Oekraïne
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimedo dec 01, 2022 1:36 pm van Hielke Roos

» Hier is hij dan: DIED SUDDENLY - (DOCUMENTARY) zie in de link.
Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimeza nov 26, 2022 6:21 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Empty
BerichtOnderwerp: Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online   Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online Icon_minitimema okt 04, 2021 7:03 pm

In september hebben Israëlische ministers (onopzettelijk) toegegeven dat er geen medische of epidemiologische rechtvaardiging is voor het Groene Paspoort en dat het enige doel ervan is verplichte vaccinatie af te dwingen. Gisteren zijn de nieuwe voorschriften betreffende de Groene Pas in werking getreden – het eindeloze inentingsabonnement is nu een feit geworden voor de Israëlische bevolking, meldt Report24.
Wie meer dan zes maanden geleden voor het laatst is ingeënt, verliest de basisrechten en vrijheden die met het paspoort zijn verworven. Dit zal de burgers niet alleen dwingen een derde vaccinatie te ondergaan: De weg is ook geëffend voor de vierde, vijfde en zesde vaccinatie – enzovoort, enzovoort.

Dat de regering helemaal niet begaan is met de gezondheid van de bevolking blijkt uit het voorbeeld van de leraren. 80.000 – ongeveer 50% van de leraren in Israël – hebben nu geen geldig groen paspoort meer, volgens Ran Erez, het hoofd van de lerarenvereniging. Dit betekent dat als deze leraren zich niet om de 72 uur op eigen kosten laten testen, zij niet langer les mogen geven. Hun salaris zal ook worden gekort.

Bijzonder pikant hieraan is dat leerkrachten zonder groene pas ook niet mogen overschakelen op online lesgeven via Zoom. Menashe Levy, voorzitter van de Vereniging van Directeuren van middelbare scholen, zei dat iedereen die zich niet laat vaccineren of testen, niet in de onderwijssector zou mogen werken.

Dit gaat echter voorbij aan het feit dat noch de werkzaamheid noch de veiligheid van het Pfizer-vaccin, dat hoofdzakelijk in Israël wordt gebruikt, is bewezen – er worden voortdurend nieuwe bijwerkingen in verband gebracht met de vaccins; de werkzaamheid tegen nieuwe Corona-varianten laat al veel te wensen over.

Als de Israëlische regering in haar waanzin niet plotseling aanneemt dat het Coronavirus virtueel overdraagbaar is, dan illustreert deze intimidatie van het onderwijzend personeel alleen maar weer eens dat alle middelen gerechtvaardigd zijn om de vaccinatiecampagne door te drukken. De gezondheid van de bevolking is niet van belang voor de politiek.

Bron: https://dissident.one/2021/10/04/20431/

Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek!
Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet
» Kaag wil niet met de CU die zijn een christelijke handrem op de laatste ontwikkelingen vaccinatie paspoort.
» Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken.
» Pas op uw kinderen worden online slinks geindoctrineerd door de Reset van George Soros.
» Een zomer van geweld heeft zelfs uitgeputte Zweden doen wankelen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: