De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimeGisteren om 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1121
Join date : 15-08-18
Age : 71

Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Empty
BerichtOnderwerp: Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken.   Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Icon_minitimezo aug 30, 2020 9:53 pm

Politie krijgt theoretisch het recht om te schieten op demonstranten. Ik ben in de ambtsinstructie's en de kritiek gedoken en ik ben er niet blij mee. Zo ziet u maar ze drukken er wetten door heen om U desnoods met zwaar geweld onder de duim te houden. Deze plannen hebben duidelijk een voor opgezet doel.
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken. Doel10
In de ambtsinstructie staan de regels en de voorwaarden waar politie, de Koninklijke Marechaussee en andere opsporingsambtenaren zoals de Boa's zich aan dienen te houden. Op dit moment ligt er een uitbreiding van deze ambtsinstructie bij de Raad van State, het belangrijkste adviesorgaan van de overheid.

De nieuwe ambtsinstructie geeft de politie ook fors ruimere bevoegdheden om geweld te gebruiken. Dit schrijft. ook de mensenrechtenorganisatie op basis van informatie van Amnesty International en de Nederlandse Orde van Advocaten.

Mensenrechtenorganisaties hebben in een vroeg stadium hun zorgen geuit over de plannen om de ambtsinstructie uit te breiden. Of de politiek hier vervolgens iets mee heeft gedaan ? Niets dus: noch de Orde van Advocaten, noch Amnesty, noch Eerste Kamerleden weten over welke versie de Raad van State zich nu buigt: de oorspronkelijke of een versie waarin de kritiek van de mensenrechtenorganisaties en de Orde is meegenomen, zo schrijft Controle Alt Delete op de website. Een advies van de Raad van State wordt pas openbaar wanneer deze naar de Eerste Kamer wordt gestuurd en daarmee een openbaar Kamerstuk wordt.

Geweldsuitbreiding zoals bekend

De nieuwe ambtsinstructie geeft agenten straks mogelijk een ruimere bevoegdheid om pepperspray en een taser te gebruiken bij iedereen die zich verzet tegen een aanhouding. Volgens de Orde van Advocaten staat in de hernieuwde ambtsinstructie niet bij welke strafbare feiten deze wapens ingezet mogen worden: ‘Als gevolg daarvan is het gebruik van pepperspray en een stroomstootwapen generiek toelaatbaar bij elke aanhouding, of het nu gaat om een overval of over wildplassen’, waarschuwt de Orde van Advocaten. Het ziet dan ook graag dat dit gewijzigd wordt, ‘bijvoorbeeld tot de gevallen waarbij de aan te houden persoon zich met geweld onttrekt aan aanhouding’.

Eén van de verruimingen betreft ook het gebruik van een vuurwapen 'ter beteugeling van oproerige bewegingen en andere ernstige wanordelijkheden’.
Hierbij wordt niet gespecificeerd of er sprake moet zijn van levensgevaar, of dreiging is van een ernstig letsel aan een derde. ‘En zelfs zonder te specificeren dat het vuurwapen gericht moet zijn op een specifiek persoon, laat staan dat van deze persoon de eerdergenoemde bedreiging moet uitgaan’, schrijft Amnesty International alarmerend. Theoretisch legitimeert de nieuwe ambtsinstructie dus het lukraak schieten in een menigte, zoals bijvoorbeeld een demonstratie. Amnesty:

‘De Ambtsinstructie staat de politie dus, op zijn minst theoretisch, toe om te schieten (mogelijk dodelijk) op iemand die ook zou kunnen worden aangehouden op een andere, minder gewelddadige wijze.’

Bij de uitbreiding van de Ambtsinstructie lijkt men ervan uit te zijn gegaan dat agenten zich altijd correct gedragen en zaken als etnisch profileren, racisme en discriminatie niet voorkomen bij het korps. Dit terwijl talloze signalen het tegendeel stellen. Zo schreef NRC Handelsblad in 2019 nog over politiebureau Hoefkade:

‘Op politiebureau Hoefkade in de Haagse Schilderswijk is sprake van ernstige discriminatie, geweld, ongewenste omgangsvormen en groepscultuur onder politieagenten. Dit blijkt uit een intern onderzoek dat het team Veiligheid Integriteit en Klachten (VIK) van de Haagse politie heeft ingesteld naar incidenten bij het basisteam Hoefkade.’

‘Er wordt nu al rekening gehouden met de speciale status van de politie’, zegt PvdA-senator Jeroen Recourt in een interview met Lilith.
‘Daar verandert deze wetswijziging niet veel aan. Je mag in theorie schieten op een menigte maar als je dat doet zal dit vermoedelijk gewoon in strijd zijn met de wet. Je moet niet alleen kijken naar de ambtsinstructie, maar ook naar artikel 7 van de Politiewet en daarin staat dat je alleen geweld mag gebruiken als er geen andere mogelijkheden meer zijn.”

Volgens Amnesty wordt in de herziene ambtsinstructie ook een ‘afweerbevoegdheid’ gecreëerd. Dat betekent dat de politie straks niet alleen geweld mag gebruiken bij concrete gevallen van gevaar, maar ook in situaties van potentieel gevaar.


De Nota van toelichting legt uit dat de politie geweld kan gebruiken ‘ter afwending van direct gevaar dat redelijkerwijs zwaar lichamelijk letsel of de dood van personen tot gevolg kan hebben’. In de herziene Ambtsinstructie wordt daarmee de drempel om geweld te gebruik nog verder verlaagd. De uitleg van de voorgestelde afweerbevoegdheid is problematisch, zeker waar het gaat over het gebruik van vuurwapens. De afweerbevoegdheid maakt dat de politie op een persoon kan schieten met mogelijk dodelijk letsel op basis van het vermoeden dat de persoon een dreiging van de dood of ernstige letsel zal opleveren, voordat de dreiging zich daadwerkelijk voordoet.’

Zeker in zaken waarbij er sprake is van etnisch profileren, kan dit een gevaar opleveren. De algemene beginselen van proportionaliteit en subsidiariteit zullen ook onder de nieuwe ambtsinstructie van toepassing blijven. Van een politieagent mag verwacht worden dat hij eerst aanhoudings- en of zelfverdedigingstactieken gebruikt, voordat hij geweldsmiddelen inzet.

De mensenrechtenorganisatie uit dan ook stevige kritiek op de plannen om mogelijk ook de inzet van vuurwapens te verruimen. In de nieuwe ambtsinstructie staat dat de politie in de toekomst ook ter aanhouding kan schieten op een vluchtende verdachte of veroordeelde van een woninginbraak waarbij deze iemand met flinke kracht opzij heeft geduwd. Ook wanneer geweld of de dreiging van geweld reeds is geweken mag de politie straks schieten.

‘Ja, mits, in plaats van nee, tenzij’

Het College voor de Rechten van de Mens waarschuwde al in juni 2018 dat het huidige voorstel voor de ambtsinstructie het geweldmonopolie duidelijker moet begrenzen. ‘Er lijkt vooral gekeken te zijn naar het stroomlijnen van de criteria voor het gebruik van individuele geweldsmiddelen. Het uitgangspunt daarvoor lijkt te zijn geweest “ja, mits”, terwijl een terughoudender “nee, tenzij” zich beter verhoudt tot het bestaande mensenrechtelijke raamwerk.’

Onlangs waarschuwde de Nationale Ombudsman Van Zutphen – nadat hij twee klachten over het gebruik van tasers in een ggz-instelling had onderzocht – nog voor het gebruik van stroomstootwapens.
Hij wil dat politieagenten er terughoudend en zorgvuldig mee omgaan. ‘Het is van uiterst belang dat de politie zich realiseert dat het geen wondermiddel is en de impact voor iemand die getaserd is, groot is. De politie moet goed overwegen wanneer en hoe ze het stroomstootwapen gebruikt’, aldus de Ombudsman. De nieuwe ambtsinstructie – voor zover tot nu toe bekend – voorziet hier in ieder geval niet in.

Onderzoek heeft eerder al uitgewezen dat het stroomstootwapen eerder wordt gebruikt tegen mensen met psychische problemen of een geestelijke beperking. ‘Zij zijn geen gevaarlijke criminelen en hun levens zouden niet op het spel gezet moeten worden, tenzij hun gedrag in een bepaalde situatie een ernstig risico vormt voor anderen (ook voor de wetshandhaver)’, waarschuwde Amnesty al in een eerder stadium.

In sommige gevallen wordt het stroomstootwapen bovendien in ‘stun-mode’ gebruikt. Uit cijfers van de politie zelf in 2017 blijkt dat in de proefperiode de stun-mode in 13 van de 21 gevallen is gebruikt. Het stroomstootwapen wordt dan voornamelijk gebruikt om iemand een pijnprikkel toe te dienen. Amnesty vindt dat het gebruik van stroomstootwapens in stun-mode verboden moet worden, ‘omdat daarbij een aanzienlijk risico bestaat op marteling of andere wrede, onmenselijke en onterende behandeling of bestraffing’. Het College voor de Rechten van de Mens wil dat in de ambtsinstructie wordt opgenomen dat wanneer een persoon al dusdanig onder controle is dat een agent zelf fysiek in de buurt kan komen, andere fysieke middelen of technieken gebruikt worden dan de heftige pijnprikkel van de ‘stun-mode’.

De politie volhardt overigens dat het gebruik van de taser veilig is. Volgens de politie levert het gebruik van stroomstootwapens geen extra risico voor kwetsbare groepen. Dit terwijl uit het meest recente onderzoek van Nivel juist blijkt dat er onvoldoende cijfers zijn om dit te kunnen stellen.  

‘Omdat het bij de proefpersonen van de studies meestal gaat om een overwegend gezonde, niet-representatieve populatie kunnen moeilijk uitspraken worden gedaan over kwetsbare populaties of bijzondere risicogroepen zoals zwangere vrouwen, mensen met psychische problemen of onder invloed van middelen of medicatie. Ons zijn geen studies bekend die zich expliciet op de gevaren voor de gezondheid van de risicogroepen richten.’

De fabrikant van de taser waarschuwt op de eigen website tegen het gebruik bij mensen met ernstige psychische problemen, mensen die onder invloed zijn en mensen die een zwakke lichamelijke gezondheid hebben.
Het Nivel plaatst daar dezelfde kanttekening bij: er is onvoldoende onderzoek om met zekerheid te kunnen zeggen dat gebruik van de taser onveilig is bij die groep. Toch zegt het Nivel ook: ‘Op basis van gezond verstand is het onverstandig om een stroomstootwapen toe te passen op zwangere vrouwen of mensen met een kwetsbare gezondheid.’

Pepperspray


Op dit moment mag pepperspray niet gebruikt worden tegen een aantal kwetsbare groepen, namelijk:

- personen die zichtbaar jonger dan 12 of ouder dan 65 jaar zijn;

- vrouwen die zichtbaar zwanger zijn;

- personen voor wie dit gebruik als gevolg van een voor de ambtenaar zichtbare ademhalings- of andere ernstige gezondheidsstoornis onevenredig schadelijk kan zijn.

Ook dit komt in de nieuwe ambtsinstructie te vervallen. De Orde van Advocaten waarschuwt dat agenten hierdoor zelf moeten beoordelen of de inzet ervan "proportioneel" is. ‘Daarmee toont de besluitwetgever te weinig verantwoordelijkheid voor het leven en de gezondheid van de genoemde groepen evident kwetsbare personen,’ zo schrijft de Orde van Advocaten in het advies aan de overheid.

Eerste Kamer

De wetswijziging die van de ambtsinstructie de strafrechtelijke norm voor de toepassing van geweld maakt, wordt de komende week in de Eerste Kamer behandeld. Een zorgelijke ontwikkeling, schrijft Controle Alt Delete: ‘De Eerste Kamer kan straks een wet aannemen, waarvan het gevolg nog niet inhoudelijk beoordeeld is door de Raad van State. Gezien de stevige kritiek van Amnesty International en de Nederlandse Orde van Advocaten is dit een zorgelijke ontwikkeling. De Eerste Kamer zou de behandeling van het wetsvoorstel moeten opschorten, totdat duidelijk is hoe de ambtsinstructie eruit komt te zien.’

Controle Alt Delete: Mogelijk ruimere bevoegdheid politie om geweld te gebruiken

Lees ook: PvdA voor wetswijziging politiegeweld, neemt na kritiek zorgen etnisch profileren mee

Bron: https://www.lilithmag.nl/blog/politie-mag-onder-nieuwe-ambtsinstructie-mogelijk-meer-geweld-gebruiken?

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Politie, ME en de Boa's mogen binnen binnenkort meer geweld tegen het Volk gebruiken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De volgende stap van de Great Reset zitten we binnenkort zonder internet?
» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
» ''Antifa'' Demonstrant schreeuwt tegen politie. Ik hoop dat al je kinderen worden verkracht en vermoord'
» Meer dan vijftig landen slaan alarm er word grof seksueel geweld gebruikt door de WHO.
» Een zomer van geweld heeft zelfs uitgeputte Zweden doen wankelen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Hoogte punten deze website-
Ga naar: