Je mag het niet weten. Want als we dit weten, dan zou deze minister van Volksgezondheid samen met Ab Osterhaus net als bij de Mexicaanse griep, weer miljoenen vaccins moeten verbranden en voor zijn broer de vaccin aandelen zouden gaan kelderen.
Even een inkijkje bij de familie de Jonge: Het vaccin,
de broers van de Jonge, en ik volgde het geld en zijn familiebanden.Kijk, dit is hoe het wordt gespeeld. Hugo de Jonge, die een contract tekende voor de coronavaccins, hij heeft een broer genaamd Marien de Jonge. Kun je je nog herinneren dat Nederland Afghanistan binnenviel? Jan-Peter Balkenende was toen premier. (CDA) Zijn broer, Roland Balkenende, zat in de oliepijpleidingen. Ze kregen fantastische banen en de fam de Jonge werd ook rijkelijk bedeeld met medicijnen in te voeren. Toen het land eenmaal was binnengevallen, werd het land afgebroken en herbouwd. Doet u het niet al wat denken aan de Great Reset?
Als je naar Hugo's broer kijkt, hij werkte voor Merck. Merck is de grootste vaccinfabrikant ter wereld. De grootste aandeelhouder is Bill Gates. Hij is tevens voorzitter van de KNVM, de Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Microbiologie. De belangrijkste sponsor hiervan is BD, Becton Dickinson.
Dat is een andere Pharma-gigant die miljarden verdient op de rug van zieken en doden. En wie is daar weer de partner van? Uiteraard de Bill and Melinda Gates Foundation. Onder het mom van genezing werken ze allebei samen om vrouwen te steriliseren of kinderen te doden door middel van vaccinaties.
Marien werkt als hoogleraar in het Radboud ziekenhuis. En wie sponsort Radboud al jaren voor allerlei projecten, met name rondom vaccins? Juist, Bill Gates. Hij heeft al miljoenen gedoneerd aan Radboud, gaat Marien ook hier en daar bijdragen als hij de duivel dient?
Zo goed, de wereld is zo klein. Verklaar een geheime oorlog aan het menselijk leven onder het mom van "wetenschap" en "goede bedoelingen". Waarom worden we zo vernederd, zo bang en zo van onszelf en van elkaar verwijderd door deze mensen?
Ook heef hij heeft nog een broer, een kunstenaar die er wel heel aparte kunst op nahoud
dat je je dingen gaat afvragen. Kijk foto en kijkt hij in de toekomst?..
Kijk in de link: https://jakobdejonge.com/...
We gaan verder er werd eens gevraagd aan Hugo de Jonge door een moeder van wie het kind na de vaccinatie helemaal fout was gegaan.Haar kind behoorde in dat jaar nog niet tot de groep van 5 tot 10 kinderen die, zoals ex-RIVM-directeur had gezegd, na hun vaccinatie overleden. De hersenschade was echter zo groot dat zijn dood op een te jonge leeftijd zou volgen.
Aan het einde van het gesprek had ze nog een laatste simpele maar persoonlijke vraag voor de minister:"Minister vaccineert u uw eigen kind?" Plots waren alle ogen in de kamer op de minister gericht…
Na een lange stilte sprak de minister plotseling de drie weloverwogen maar pijnlijke woorden: "Dit is privé." De stilte, deze drie woorden en zijn gezicht zeiden alles. Deze minister van Volksgezondheid vaccineert zijn eigen kind gewoon niet.
Klopt dit verhaal past het bij de huidige situatie? Las ik hier niet eerder over? Het maakt niet uit het is nu actueel en belangrijker dan ooit. Want waarom zou een minister van Volksgezondheid zijn eigen kinderen niet vaccineren, terwijl de Nederlandse overheid al jaren een actief vaccinatiebeleid voert? Nu daar zijn redenen voor.
1) Een minister als Hugo de Jonge kent als geen ander de onethische kant van de farmaceutische bedrijven die vaccins leveren. Zie Pfizer als voorbeeld.
2) Een minister als Hugo de Jonge heeft van zijn broer Marien, als voormalig medewerker van vaccinfabrikant Merck & Co, vernomen hoe goed farmaceutische bedrijven pijnlijke onderzoeken kunnen verdoezelen.
3) Een minister als Hugo de Jonge heeft van zijn partijgenoot en oud-minister van Volksgezondheid, Ab Klink, vernomen dat vaccinfabrikanten niet bang zijn om de bijwerkingen te verbergen.
4) Een minister als Hugo de Jonge heeft echt van zijn Duitse minister van Volksgezondheid geleerd, hoe je als minister een alternatieve oplossing voor jezelf kunt creëren.
5) Een minister als Hugo de Jonge weet echt hoe de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) zelf worstelt met veiligheidsvragen over vaccins.
6) Een minister als Hugo de Jonge weet nu echt hoe vaccinatie-experimenten altijd eerst worden uitgevoerd op de kwetsbaren in de samenleving.
7) Een predikant als Hugo de Jonge houdt zielsveel van zijn eigen kinderen, net als elke ouder, en neemt daarom geen enkel risico met hun gezondheid.
Zeker nadat hij van mij heeft vernomen dat met betrekking tot vaccinatie gezegd kan worden dat algemeen bekend is dat kinderen kunnen overlijden na vaccinaties en het huidige vaccinatiemiddel voor covid 19 is niet van bekent wat het doet op langertermijn. Waarom U en uw kinderen dan wel? En uw ouders en grootouders?
Dit ruikt naar fraude met een genocide karakter dus teken deze petittie even...
Nog maar 45.926 ondertekeningen ondertekeningen! We gaan ze verhoren dit gaat niet zo verder. Wij de Nederlandse burgers zijn helemaal klaar met dit beleid. Er zit veel meer achter dan alleen het coronavirus. Daarom eisen wij dat er snel een parlementair onderzoek gestart wordt naar het handelen van alle betrokkenen. Dit wegens het schenden van mensenrechten en het vals voorlichten van de bevolking.
We eisen dat het voormalige kabinet en de gehele directieraad van het R.I.V.M plus het O.M.T onmiddelijk uit hun functies worden gezet voordat ze nog meer schade aan de maatschappij aanrichten.
Teken ook: Klik LINK >> https://petities.nl/petitions/verhoor-het-rivm-en-alle-betrokkenen-onder-ede?locale=nl
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos