Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: De Kartelpartijen nu het CDA wankelt zullen ze ons verplicht Vaccineren, Gijzelen en Knechten sta op voor het te laat is ma jun 14, 2021 7:12 pm
Vecht Nu nu het nog kan! Voor uw kinderen voor onze jeugd zij zijn de toekomstlaat ze door uw gezicht weg te draaienof nu nog langer uit te stellen geen slaaf worden van BIG TECH en The Great Reset! Ik schrijf nu al jaren over de Great Reset vanaf 2018!
Ik ben helaas uitgelachen, weg gehoond! En ja door hoge heren bedreigd! maar gaf niet op"!" Bellingcat media en bijna alle kranten inclusief de regering zijn in handen van George Soro's en Claus Schwab en de Elite.
De Kartelpartijen, vooral nu het CDA plat ligt, zullen alles aangrijpen om nieuwe verkiezingen te blokkeren en hun huidige formatie te exploiteren voor hun machtsgreep. U weet zolangzamerhand toch wat ze met ons van plan zijn!
Nieuwe verkiezingen zal betekenen dat de Kartelpartijen, zwaar zullen afgaan! Na het beruchte Omzigt-gate, en 'Toeslagenaffaire 2.0', vermeerderd met de 5MRD die Hugo de Jonge niet kan verantwoorden, en de eindeloze kontendraaierij van Rutte en consorten op de stortvloed aan kritiek zal louter tot gevolg hebben dat de Kartelpartijen, gezamenlijk nog geen eens 50 zetels zouden krijgen: Dan zijn ze WEG!
Dan zijn ze zelfs machteloos als oppositie-kartel! En dát moeten ze koste-wat-kost tegengaan! De Kartelpartijen zullen hun BUILD BACK BETTER koers volhouden.
Het is nu aan het Volk om NU die straten op te gaan, en NIEUWE verkiezingen te EISEN!
Of wij Nederlanders gooien het HELE land plat!
Hielke Roos
De Kartelpartijen nu het CDA wankelt zullen ze ons verplicht Vaccineren, Gijzelen en Knechten sta op voor het te laat is