De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Uitleg website
Beste lezer Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken, of sensatie te zoeken, ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten, Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Laatste onderwerpen
» Burgers op afstandsbediening Vinkje aan, vinkje af.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! EmptyGisteren om 6:57 am van Hielke Roos

» V.S. – 34 van de 50 staten hebben alle Coronamaatregelen afgeschaft.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyzo jan 23, 2022 3:23 pm van Hielke Roos

»  Oostenrijk Covid-cijfers tot 60 procent vervalst!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyzo jan 23, 2022 3:15 pm van Hielke Roos

» Gates, Fauci, Britse functionarissen beschuldigd van misdaden tegen de menselijkheid in klacht van het Internationaal Strafhof.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyza jan 22, 2022 3:59 am van Hielke Roos

» Tirannie Australië verbergt enorme kindersterfte!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptydo jan 20, 2022 4:06 pm van Hielke Roos

» Vaccinpaspoorten waren altijd een achterdeur en excuus voor het sociale krediet- en digitale identiteitssysteem,
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptydo jan 20, 2022 1:19 pm van Hielke Roos

» Via doelgerichte chaos naar de Nieuwe Wereldorde, verhaal in een oogopslag hier te lezen.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptywo jan 19, 2022 1:42 pm van Hielke Roos

» Zie hier de hele Documentary Planet Lockdown!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptydi jan 18, 2022 1:42 pm van Hielke Roos

» Miljardairs stelen miljoenen hectaren land met 'klimaatverandering' als rechtvaardiging
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyma jan 17, 2022 3:50 pm van Hielke Roos

» Huisarts Jan Vingerhoets artsencollectief help ons door de censuur heen te komen
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyma jan 17, 2022 6:43 am van Hielke Roos

» Voormalig gezondheidsonderzoeker SPREEKT ZICH UIT tegen prikken voor kinderen
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyma jan 17, 2022 5:18 am van Hielke Roos

» De Controversiële Covid-passen zullen deze maand in Engeland worden geschrapt!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyvr jan 14, 2022 4:35 pm van Hielke Roos

» Hooggerechtshof schiet Bidens federale vaccinmandaat neer.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyvr jan 14, 2022 11:37 am van Hielke Roos

» Bosnië wordt eerste land in Europa zonder COVID-pas
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptywo jan 12, 2022 10:19 am van Hielke Roos

» Regeringen Cq fraudeurs het is tijd om uw falen toe te geven!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptywo jan 12, 2022 7:07 am van Hielke Roos

» Beste Sigrid Kaag, wat erg als er ineens een ongewenste man voor u deur staat.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyzo jan 09, 2022 11:16 am van Hielke Roos

» "Valt er nog iets te redden?"
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyza jan 08, 2022 3:26 pm van Hielke Roos

» Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyza jan 08, 2022 10:35 am van Hielke Roos

» Spekkoper! Wat is nou écht belangrijker, "vrijheid" of je gezondheid?
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyvr jan 07, 2022 6:23 pm van Hielke Roos

» London gaat onderzoek doen naar de moorden met het medicijn Midazolam
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyvr jan 07, 2022 5:59 pm van Hielke Roos

» Zit er Microtechnologie in Pfizer’s vaccin?
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptydi jan 04, 2022 4:03 pm van Hielke Roos

» Topfiguren volksgezondheid beschuldigd van genocide de aanklacht is ingediend bij het Internationaal Strafhof
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptydo dec 30, 2021 4:45 pm van Hielke Roos

» CDC-verwacht in 2022 dat de dood overal over de wereld aan de deur klopt.
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptywo dec 29, 2021 3:09 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab legt uit hoe ver zijn imperium reikt!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptywo dec 29, 2021 2:47 pm van Hielke Roos

» De aanval van de regering op de vrijheid van de mens duurt maar voort!
Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptyma dec 27, 2021 1:53 pm van Hielke Roos

bezoekers
Translate the page
Use your right mouse button to read the newspaper in your language!

Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Empty
BerichtOnderwerp: Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet!   Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet! Emptydo dec 02, 2021 7:20 am

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Zoveel websites als deze zijn er niet ik tracht de mensheid al sinds 2017 te waarschuwen voor wat komen gaat.

Doneer een paar euro? Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor!

Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven ( er zit nog al wat uren per dag in) doen en de advertentie troep weg kopen, een goede antivirus scanner per jaar en email nieuws brieven kopen.

Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden.

We geven niet op samen staan we sterk om de idioten van The Great Reset ( New World Order) tegen te houden!

Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Hulp om mijn werk voor te zetten Hugo de Jonge steunt mij niet!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Svp ondersteun mijn website-
Ga naar: