De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Dit verzin je niet: stikstofkampioen’ Nederland gaat afval uit Rome verbranden
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeGisteren om 11:55 am van Hielke Roos

» Nederlandse media financierde Extinction Rebellion
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimewo maa 29, 2023 10:25 pm van Hielke Roos

» Volgens financieel expert Ab Flipse staat het financiële systeem op instorten.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo maa 26, 2023 11:39 pm van Hielke Roos

» Vier jaar stilstand in Nederland en het wordt alleen maar erger
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo maa 26, 2023 2:18 pm van Hielke Roos

» Hugo de Jonge, VWS, RIVM en Lareb verzwegen ernstige schade Covid-vaccins.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza maa 25, 2023 9:23 pm van Hielke Roos

» Klik hier en zie de Vertrouwelijke Pfizer-documenten
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza maa 18, 2023 2:51 pm van Hielke Roos

» De kiezers willen vrijheid zonder Rutte.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza maa 18, 2023 1:16 pm van Hielke Roos

» De ondergang van het Amerikaanse imperium.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimewo maa 15, 2023 4:11 pm van Hielke Roos

» Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport)
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza maa 11, 2023 5:30 am van Hielke Roos

» China is begonnen met het rangschikken van de burgers met een 'sociaal krediet'-systeem
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema maa 06, 2023 11:46 am van Hielke Roos

» Laat Uw Genen niet uit de fles ( laboratorium) komen.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema maa 06, 2023 8:39 am van Hielke Roos

» “Great Reset”: Groene gekjes en globalisten willen huisbezitters onteigenen
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema feb 27, 2023 6:17 pm van Hielke Roos

» DUISTERE VOORSPELLING: Calamity Joe saboteerde de Nord Stream-pijpleiding.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:18 am van Hielke Roos

» Bosma (PVV): "Voor onze ogen zien we onze vrijheid sterven.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:00 am van Hielke Roos

» India schuift klimaatdoelen opzij kolencentrales moeten productie verhogen.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo feb 26, 2023 9:41 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab en Soros lanceren Fonds voor een ''vrij'' en ''democratisch'' Oekraïne
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo feb 26, 2023 4:09 am van Hielke Roos

» BBB Caroline van der plas en haar build back better met Klaus Schwab en Bill Gates
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimedo feb 23, 2023 4:52 pm van Hielke Roos

» Kaag: Nederland staat open voor de digitale euro.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza feb 18, 2023 5:43 am van Hielke Roos

» SmartMatic - Mark koek (D66) Soros en Schwab zullen de verkiezing uitslag gaan leveren!
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema feb 06, 2023 7:59 am van Hielke Roos

» Bekijk de docu World War Co.v the Big Picture en ontkenning door het Cabalt.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza feb 04, 2023 4:01 am van Hielke Roos

»  Generaal Michael A . Minihan verklaard de oorlog aan China.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimewo feb 01, 2023 8:24 am van Hielke Roos

» Lees hoe we kunnen voorkomen dat de VN cq WEF een wereldregering wordt.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimedi jan 31, 2023 7:46 pm van Hielke Roos

» De grootschalige stemfraude in Nederland als doel om u als slaaf te knechten.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo jan 22, 2023 3:45 pm van Hielke Roos

» Lees hier hoe Bill Gates functioneert als een echte werelddictator.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza jan 21, 2023 5:27 pm van Hielke Roos

» Zelensky kondigt aan dat hij lid gaat worden van het World Economic Forum in Davos
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema jan 16, 2023 7:24 pm van Hielke Roos

» Wat er in 2023 voor jouw portemonnee verandert.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza dec 31, 2022 2:18 am van Hielke Roos

» Zo gaan ze ons allemaal CONTROLEREN, nieuwe lockdowns aangekondigd
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema dec 19, 2022 7:53 am van Hielke Roos

» Oekraïne Raketten raken kerk, ziekenhuis, scholen, huizen in het centrum van Donetsk
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimevr dec 16, 2022 3:44 pm van Hielke Roos

» CHINA REVOLUTIE – De Chinezen worden wakker!
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimewo dec 14, 2022 6:29 am van Hielke Roos

» Upgrade je huis voor het milieu, of word gedwongen te verkopen.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema dec 12, 2022 2:31 pm van Hielke Roos

» Hij komt er aan de vaccinatie pas 'WEF pandemische paraatheid'
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimema dec 12, 2022 12:12 am van Hielke Roos

» Oekraïne brandt Europese wapenvoorraden uit, EU slaat alarm
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo dec 11, 2022 6:27 pm van Hielke Roos

» Bereid je voor op 'klimaatvergrendelingen.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimezo dec 11, 2022 5:05 am van Hielke Roos

» Oekraïne pleegt zelf aanvallen op het centrum van Donetsk veel burgers omgekomen
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza dec 10, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Poetin waarschuwt: O.a Bankier Rothschild wil ons onderdompelen in een 3de Wereldoorlog
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimevr dec 09, 2022 5:04 pm van Hielke Roos

» Poetin dreigt met ‘bliksemsnelle’ kernaanval.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimevr dec 09, 2022 4:51 pm van Hielke Roos

» Poetin en China hebben zojuist een GROTE overwinning behaald op Europa en de VS
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimevr dec 09, 2022 3:09 pm van Hielke Roos

» Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimewo dec 07, 2022 4:58 am van Hielke Roos

» Rusland gecontroleerde frontlinie van Kherson, tegenover posities in Oekraïne
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimedo dec 01, 2022 1:36 pm van Hielke Roos

» Hier is hij dan: DIED SUDDENLY - (DOCUMENTARY) zie in de link.
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimeza nov 26, 2022 6:21 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Empty
BerichtOnderwerp: Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet   Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Icon_minitimedi okt 26, 2021 1:05 pm

Shadow on the wall.
Nog een goede week.
Nog een dag of 7.
Een week waarin velen hun oren zullen spitsen.
Een week waarin velen echt na zullen denken over hun toekomst.
Het geluid wat nu al hoorbaar is, is verschrikkelijk.
De tweedeling wordt nu keiharde waarheid.

Wij worden tegen de muur gezet.
Tegen de muur in een omheinde binnenplaats.
De schutters in het zicht.
De zon zal blijven schijnen voorlopig.
De geprikten zullen zich bevrijd voelen.
Ze zullen onherroepelijk blind en doof hun handtekening zetten.
Hun handtekening onder hun eigen doodsvonnis.
Slaaf van de QR en het totalitaire regime.
Slaaf van de prikjes die elk jaar verplicht zullen zijn.

De ongeprikten zullen verbannen worden naar de schaduw,
mogen niet langer meer in het licht van de zon komen.

Zullen tegen de muur staan waar het zonlicht niet komt.
Shadow on the wall en neem daarin maar plaats.
We gaan terug in de tijd, nemen onze plek in, in het 1984 van George Orwell.
We gaan terug in de tijd, nemen onze plek in, in het 1940/45 van Hitler.
We gaan terug in de tijd, nemen onze plek in, in de 19e eeuw van slavernij in Amerika.
We gaan terug in de tijd, nemen onze plek in, bij de muur van Berlijn.
We gaan terug in de tijd, nemen onze plek in, in de apartheid van het Afrika van de vorige eeuw.
Stil en zwijgende , blind en wegkijkende.
Het leven gaat gewoon door.
Een burgeroorlog aanstaande.

1 van de grootste welvaartslanden in deze wereld wordt gedegradeerd tot een communistische staat in Europa.
Dag Nederland, welkom China 3.0.
Dag Nederland, het was mooi zolang het duurde.
Dag Nederland, ik heb van je genoten zolang het mocht.
De alles opslokkende schaduw zal alles wat ooit in het licht stond vernietigen.
Die schaduw die uiteindelijk het laatste straaltje zon zal laten verdwijnen als sneeuw voor die zon.
Maar alleen als we zwichten, als we het zelf toelaten.
Het is nu zover, niet meer "de ver van je bed show".

We staan nu gewoon aan de echte vooravond van heringevoerde discriminatie, apartheid en uitsluiting van mensen.
Gewone mensen net zoals jij en ik.
Geen verschil tussen blank of zwart.
Geen verschil tussen geel of rood.
Geen verschil tussen religie.
Geen verschil tussen rijk of arm.
Geen verschil tussen jong of oud.
Nee, het verschil zit nu tussen geprikt of ongeprikt.
Verschil in de betiteling "gezond" of "ongezond".
Alle wetten en grondrechten worden aan de kant geschoven en 1 ding blijft over.
Uw QR bepaalt.
Een klein digitaal blokje bepaalt of je wel of niet nog iets mag doen.
Een digitaal duister blokje wat harten doet verstenen en lichten laat doven.

Maar ik.
Ik zal niet buigen.
Ik zal niet barsten.
Ik ga de schaduw tegemoet, ik zal erin plaats nemen.
Tegen die muur zal ik gaan staan.
En ik zal met opgeheven hoofd stralen.
Ik zal recht in de lopen kijken van degene die voor mij staan.
Ik zal het duister verdrijven en het licht zijn plek geven waar het hoort.
De kogels die nu continue op mij afgevuurd worden zullen verbranden.
Verbranden door het alles vernietigende licht wat komt vanuit mijn hart.
Mentaal en eventueel fysiek licht als het moet.
Ik zal er gaan staan voor de toekomst van onze kinderen.
Ik zal niet wijken of zwichten.

Wat de toekomst ook nog zal gaan brengen.
Licht of duister.
Mijn licht en positieve opstandigheid zal nooit en te nimmer doven.
Ik weet dat de meerderheid van nu niet achter de duistere toekomstplannen staan.
We moeten het doen voor de toekomst.
Niet die van jezelf.
Gooi je ego aan de kant en kijk verder.
Het verleden is geweest, de toekomst altijd onzeker.
Het heden is toch verschrikkelijk nu.
Laat dit heden dan niet het heden zijn van de toekomst van onze kinderen.

Ze zullen toch niet denken dat het zonder slag of stoot zal gaan lukken.
Als dat zo is, zijn ze nog dommer dan ik dacht.
Vol verbijstering zullen ze met lede ogen moeten aanschouwen hoe hun schaduw vernietigd gaat worden.
Vol verbijstering zullen ze gaan voelen hoe krachtig het licht zal zijn.
En uiteindelijk zullen ze zelf tegen de muur staan.
In het volle zonlicht.
Kijkende in mijn loop.
Kijkende naar de kogel van puur licht die vanuit mijn loop binnen zal dringen in hun hart en die de laatste resten van duisternis zal laten verdwijnen.

Ik ben Harry.
Ik vecht voor een goed "heden" van mijn kinderen.
Doe jij mee??
Of laat jij, jouw ego in het nu, de overhand hebben.
Laat jij, jouw ego de toekomst van je kinderen vernietigen 🥺🥺.
Besef wel dat het nu een momentopname is.
Nu zijn je prikjes nog geldig voor je oh zo begeerde QR.
Nog even en je staat tegen dezelfde schaduw muur als ik.................
Groet
Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet Harry12
Harry.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.

Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Net binnen luister goed!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Hugo ik zal niet buigen. Ik zal niet barsten. Ook al worden wij tegen de muur gezet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BREAKING NEWS: WHO - KINDEREN MOETEN NIET GEVACCINEERD WORDEN TEGEN COVID-19
» Even een inkijkje bij de Fam Hugo de Jonge en de redenen waarom hij zijn kinderen niet laat vaccineren
» Covid komt niet uit een laboratorium kijk weer word u op het verkeerde been gezet.
» Tegen 2050 moeten 4 miljard "nutteloze eters" worden geruimd
» Joe Biden zegt dat de 'donkerste dagen' in de strijd tegen corona voor ons liggen, niet achter ons.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: