Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Stem bij voorkeur op woensdag 16 maart. di maa 08, 2022 6:00 pm
Nu hebben we de kans op 16 maart de verkiezingen tot op de minuut te volgen! Maar pas op ook zullen de twee dagen ervoor op maandag 14 en dinsdag 15 maart, in alle gemeenten al enkele stembureaus open zijn stem dan NIET!!.
Sinds de ‘coronacrisis’ is het stemproces veranderd. Een belangrijke oproep van Thierry Baudet: Stem bij voorkeur op woensdag 16 maart. Zo verkleint u de kans dat er iets illegaals met uw stem gebeurt. Zie toe op het telproces door u voor 21:00 uur te melden op een stembureau. Dat recht heeft u als burger. Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk: STEM FVD! Doen we het niet plegen ze fraude houd ze 24 uur in de gaten in groepen. Kijk of ze geen formulieren uit de kast trekken of stem biljetten vervalsen. Meld je aan als controleur maar doe iets!!