Men schreeuwt Extreem Rechts bedreigt de samenleving maar is die groep wel zo groot? Uit onderzoeken blijkt dat men Het linkse gedachtengoed nu wel zat is. Ik noem maar 3 partijen die nog steeds asielzoekers willen.
Namelijk Groenlinks, SP en de PVDA.
Gevaarlijkste partij op dit moment is GroenLinks ze hebben veel zetels, maar vergeet niet dat het grotendeel van de stemmers voormalige geluk zoekers zijn waar deze partij op leunt!
Volgens het SIORH zijn Moskeeën in de regio Haaglanden steeds vaker het doelwit van dreigingen uit rechtsextremistische hoek, en moet de Nederlandse overheid handelend optreden tegen deze zorgwekkende situatie, omdat moslims een wezenlijk onderdeel van dit land vormen.
Ik zal de eerste zijn die zich altijd zal uitspreken tegen bedreigingen of geweld van welke zijde dan ook, en ben een absoluut voorstander van de inhoudelijke dialoog, alleen is er in het "conflict" tussen de autochtone Nederlander en de moslimgemeenschap geen mogelijkheid voor een inhoudelijke dialoog.
Er is in Nederland absoluut sprake van een steeds groter wordende hang naar rechts, maar wat de moslimgemeenschap weigert in te zien is dat de motivatie voor deze ruk naar rechts geïnitieerd wordt door de moslimgemeenschap zelf.
De autochtone Nederlander moet lijdzaam toezien hoe honderdduizenden mensen die totaal geen respect voor de Nederlanders, de normen, waarden, wetten en historie van dit land hebben, zich hier vestigen en openlijk voor hun afkeer van dit land en zijn bevolking uitkomen.
Wij zien in rap tempo de Nederlander verdwijnen uit het straatbeeld en de geboortecijfers, en moeten van blagen van nog geen twee turven hoog horen dat zij over 10 jaar hier de baas zijn.
Hele winkelstraten worden getransformeerd tot kopieën van klein Mekka of Antalya, en voedsel dat symbool staat voor Nederlandse tradities wordt uit onze winkels verbannen.
Schets dit beeld eens voor aan een moslim maar dan gesitueerd in bijvoorbeeld Turkije, en dan met een invasie van christenen die hetzelfde eisen als de moslims hier m.b.t. de vrijheid van hun geloof, het respect voor hun feestdagen en voedsel en dat onder een grotendeels openlijke afzetting tegen het nieuwe vaderland. Ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat de discriminatie door de autochtone Turkse inwoners vele malen groter zou zijn dan wat er nu in Nederland speelt.
De aandacht die het SIORH vraagt voor de overduidelijk ervaren bedreigingen is volkomen logisch, maar tevens zéér hypocriet en vooringenomen, want waar men nu moord en brand schreeuwt is men bij bedreigingen en aanslagen vanuit islamitische hoek oorverdovend stil.
Het constant een uitzonderingspositie claimen, en bij alles in een slachtofferrol kruipen, maar niet de gave hebben om het overduidelijk aanwezige islamitische geweld te veroordelen onder de noemer ,,autochtone Nederlanders zijn een wezenlijk onderdeel van dit land, dus daar blijf je met je klauwen vanaf" zorgt niet voor begrip maar juist voor haat en onbegrip bij de autochtone Nederlanders.
De sleutel voor het niet ervaren van bedreigingen, waarvan ik nogmaals herhaal dat dit altijd verkeerd is, ligt in de handen van de moskeeën en de moslimgemeenschap zelf. Integreer in het land, accepteer de normen, waarden en wetten en bouw in een betaalde carriėre mee aan dit land en je zal zo goed als geen bedreigingen ervaren. Blijf je afzetten tegen de Nederlandse cultuur, wetten, normen, waarden en de autochtone inwoners en plaats jezelf buiten de maatschappij in je eigen geïsoleerde eilandjes dan zal je met een groeiende weerstand te maken krijgen want de Nederlandse bevolking pikt de uitverkoop en schoffering van zijn land niet meer.
Bron: Michel Mulder (faceboek)