De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Empty
BerichtOnderwerp: Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe.   Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Icon_minitimeza jan 08, 2022 10:35 am

In een persbericht reageren de oud-militairen op de commotie en het geweld tijdens de manifestatie op het Museumplein van afgelopen zondag. DLM Plus geeft de inhoud ongewijzigd weer.

Waarom?
In de landelijke pers en andere media worden de deelnemende oud-militairen in een onware en negatieve hoedanigheid zonder wederhoor weergegeven in kranten en praatprogramma’s. Ten behoeve van de reputatie van deze oud-militairen, maar ook ten behoeve van het journalistieke principe van wederhoor
ontvangt u dit persbericht.
Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe. Soldaa10
Er hebben vele misleidende en voor oud-militairen en veteranen pijnlijke berichten de ronde gedaan, ook (of vooral) bij de landelijke dagbladen. Geen van deze kranten heeft contact met ons gezocht. De term
‘veteranen’ hebben wij nooit zo genoemd (oud-militairen en veteranen), maar zo is deze naam door anderen naar buiten gebracht. We hebben ook altijd getracht dit 1 op1 te corrigeren, maar in de volksmond is deze omschrijving van veteranen blijven rondzingen en de pers en andere instanties hebben deze omschrijving iedere keer zo gebruikt zonder ooit met ons daarover in gesprek te gaan.

Afgelopen zondag 2 januari 2022 zijn er, ondanks een last-minute verbod van de burgemeester van Amsterdam, een zeer groot aantal mensen naar het Museumplein in Amsterdam gekomen. De burgemeester had de door SVN georganiseerde manifestatie, om haar moverende redenen afgelast. De groep oud-militairen met in haar gelederen ook vele veteranen, begeleiden doorgaans demonstraties op verzoek van de organisatie(s) met het doel mensen bij elkaar te houden en naar partijen in het uiterste geval, een de-escalerende rol te vervullen.

Hoewel dit feitelijk een politietaak is, is het duidelijk geworden de afgelopen twee jaar, dat demonstranten nog maar weinig vertrouwen hebben in dat taakaspect van de politie, iets dat vreemd genoeg minder het geval is wanneer de politie zich gewoon onder de mensen begeeft en geen aanzet geeft tot een geweldsspiraal, die meestal bij de inzet van de Mobiele Eenheid wel tot uiting
komt.

Mis
Afgelopen zondag ging het helaas weer mis. Zoals iedereen heeft kunnen waarnemen was er een doelgerichte actie opgezet om leden van deze hechte groep oud-militairen, ondanks hun de-escalerende optreden, te arresteren. Dit gebeurde via de inzet van de Arrestatie Eenheden (AE) en de inzet van Mobiele Eenheden (ME).

De aanwezige mensen, inmiddels duizenden, werden opgeroepen om het Museumplein te verlaten, de oprukkende ME, met paarden en waterkannonnen bewogen zich van het Rijksmuseum gezien, richting concertgebouw/van Baerlestraat, hiermee de mensenmassa dwingend zich in diezelfde richting te begeven, waar zij vervolgens in een fuik terecht kwamen en waar een blokkade van ME, politie en AE stond opgesteld met honden-begeleiders die onmogelijk de stroom van mensen zou kunnen tegenhouden.

Daarbij sloegen de ME en AE in paniek wild om zich heen waarbij rake klappen vielen die resulteerden in diverse hoofdwonden, zware kneuzingen en botbreuken. De heftig naar alles slaande ME en AE, waaronder ook de BE van KMAR, hebben zich niet van hun beste kant laten zien.

Onze contactpersoon naar de politie en naar de organisatoren toe is UNPROFOR Support Command Dutchbat II en Dutchbat III veteraan Raf Jansen. Hij was afgelopen zondag kennelijk het doelwit die in ieder geval aangehouden scheen te moeten worden.

Er is op het ruim aanwezige beeldmateriaal te zien dat dit niet lukte, tot twee keer toe, bij de derde poging was de overmacht aan AE en ME dusdanig groot, dat hij alsnog werd opgepakt en afgevoerd naar een cellencomplex in de Bijlmer. De aanklacht, welke schijnbaar niet in persoon tot hem gericht was en hem werd medegedeeld luidde: Obstructie. Raf Jansen is echter na 6 uur weer vrijgelaten.

Twee andere oud-militairen zijn afgelopen zondag ook aangehouden, waarbij vermeld kan worden dat afgelopen maandag 1 van deze 2 ook weer is vrijgelaten. Onze 3e oud-militair zit helaas op dit moment van schrijven nog vast.

Nep
In de media reageren diverse mensen die ‘iets’ van onze vreedzame aanwezigheid vinden. Waaronder politici, burgemeesters en hoofdcommissarissen van politie. Deze lieden hebben al eerdere pogingen ondernomen om ons weg te zetten als nep-veteranen en nep-militairen. Ten onrechte wordt er vaak gesuggereerd dat wij (alle) veteranen vertegenwoordigen. Wij zijn een relatief kleine actieve
groep met een stille(re) achterban van vele oud-militairen.

Wij zijn op verzoek aanwezig op demonstraties ten behoeve van de vrede en veiligheid van de deelnemers die hoofdzakelijk bestaan uit bezorgde burgers uit alle lagen en leeftijden van onze bevolking en die opkomen voor onze grondrechten. Wij voelen ons geroepen dit te moeten doen, om diezelfde redenen die ons hebben bewogen namens Nederland in oorlogsgebieden op vredesmissies te gaan, de
afgelopen vijftig jaar.

Met de voorzitter van het Veteranen Platform(VP), Lgen bd Hans van Griensven, hebben wij een dialoog gevoerd en uitgelegd wie we zijn, waarom wij er zijn en wat ons heeft bewogen om de vrijheid voor eenieder te moeten waarborgen.

Hoewel hij het niet met alles eens is, geeft hij wel aan dat hij er is voor alle veteranen, ook de veteranen die zich in onze groep bevinden. Ook wij zijn veteranen volgens de Veteranen Wet en ook daar heeft het Veteranen Instituut, waaronder het VP valt, een zorgplicht. Wij zijn eerder geïnformeerd dat er druk was uitgeoefend door hoge ambtenaren op het Veteranen Platform om zich van ons te distantiëren.

Wij verbazen ons over het feit dat de politiek zich wederom publiek uitspreekt over oud-militairen en veteranen die zich inzetten voor de vrijheid en de naleving van de grondwet.

Missie
Militairen die handelen vanuit dienstbaarheid naar het volk, zullen begrijpen dat wij ons ook, wanneer wij niet langer werkzaam zijn voor de overheid, nog steeds verbonden voelen met die missie. En zeker als het de veiligheid van onze kinderen, ouders, broers en zussen in ons eigen land betreft.

Wilt u meer weten over onze missie bezoek dan onze website:
Link: https://inhetgelidvoorvrijheid.nl/

Kleding/Tenue

Iedereen bij ons is oud-militair en is herkenbaar aan de IHGVV Patch. Wij dragen geen volledig uniform, maar hebben er vanwege onze neutrale rol voor gekozen zowel ons burgerschap als ons militaire verleden zichtbaar te profileren. Het maakt aan politie en demonstranten duidelijk dat wij niet mee demonstreren en het maakt de manier waarop wij verenigd optreden duidelijk.

Het tenue wat we daarbij dragen is een donkere broek, (verwijzend naar het burger zijn), een GVT-jas (verwijzend naar ons militair verleden) en de baret (behorende bij het onderdeel waarbij we gediend en verdiend hebben). Ook onze leden zijn een afspiegeling van de maatschappij.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo de Jonge zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Onze Oud-militairen lichten hun actie op 2 januari in Amsterdam toe.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gal bakken van de VVD en het kabinet hebben de zorg uitgekleed en nu lichten de ziekenhuizen ons op.
» "Ik zie redding op zee niet als een humanitaire actie, maar als onderdeel van een antifascistische strijd"
» Militairen worden ingezet in Nederland en oefenen nu al op straat in Weerter binnenstad
» Rutte, Kaag, Hoekstra, Bruins namen 24 januari deel aan het uitvoeren van de ''The Great Reset''.
»  6.000 voornamelijk vrouwen en kinderen, sinds januari 2018 zijn vermoord door de Islam radicalen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Top nieuws laaste weken-
Ga naar: