Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Militairen worden ingezet in Nederland en oefenen nu al op straat in Weerter binnenstad
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Militairen worden ingezet in Nederland en oefenen nu al op straat in Weerter binnenstad di nov 30, 2021 3:00 pm
Vandaag niet ploeteren in de modder van de Weerter- en Budelerbergen, maar een dagje ‘urban’ in de Weerter binnenstad. In het centrum vond een militaire oefening plaats dan voor de nodige verbaasde blikken zorgde. Ons leger is druk bezig te oefen omdat onze regering ze wil inzetten tijdens de demonstratie's die volgens Bruls en Grapperhause steed gevaarlijker worden!
In diverse groepen werd geoefend bij het vinden van verdachten en het aanhouden ervan. Ook de politie figureerde bij de oefening. Ook kregen de militairen te maken met opstandige omstanders die niet luisterden en de linie wilden doorbreken. Het leidde soms tot worstelingen midden op straat, zoals op de Hoge Kei.
Het was de figuranten alles aan gelegen om zich niet zomaar over te geven. Ze stribbelden flink tegen zodat de militairen ook echt moeite moesten doen om iemand onder controle te krijgen. Het duurde soms een aantal minuten totdat de straat weer kon worden vrijgegeven voor het verkeer.
BOA’s van de gemeente Weert waren aanwezig om het verkeer in goede banen te leiden en de omstanders te vertellen dat het een oefening betrof. Sommige mensen vonden de oefening zo realistisch dat de twijfel toesloeg of het wel een oefening betrof.
Op di 27 nov 2018 - 13:30 schreef ik al: George Soros de man die continenten zal trachten te ontwrichten met een Covid virus en de mensen tegen elkaar op te zetten om zo een burgeroorlog in Europa te veroorzaken. Het volk zal de regels en de dwang niet meer pikken.
Het Euro Gendforce leger samen met het nederlandse leger zal deze (burger) oorlogen neerslaan velen van U opsluiten en of knechten. Dit zal gepaard gaan met bloed wat zal vloeien door de straten overal in Europa. Alles word vernietigt de Zorg de Middenstand noem het maar op.
Zou het straks nodig zijn om het volgende net als in Australie het verplichting? bondskanselier Olaf Scholz wil algehele vaccinatieplicht Erger dan Merkel? Scholz zou ook willen beperken hoe lang vaccinaties geldig blijven voor 2G (toegang met een QR-code of vaccinatiebewijs). „Het kan niet zo zijn dat iemand met twee vaccinaties de komende 20 jaar als 2G geldt.” De door het CDU geregeerde deelstaten zouden op de top aandringen op keiharde maatregelen om het coronavirus in te dammen. Ongevaccineerden zouden veel meer beperkingen opgelegd moeten krijgen, zo meldt Bild. Link: https://www.telegraaf.nl/nieuws/333788459/bild-bondskanselier-olaf-scholz-wil-algehele-vaccinatieplicht
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Militairen worden ingezet in Nederland en oefenen nu al op straat in Weerter binnenstad