Dit kreeg ik doorgespeeld via een kennis hij is een van de top figuren bij Phillips.
Velen spreken zich niet uit publiekelijk! maar er gebeurt achter de schermen genoeg!
Voor degenen die Mike kenden, je weet dat hij een goede en eerlijke man was. Hij was vriendelijk, attent en altijd beleefd. Mike was onvermurwbaar dat mensen weten wat er met hem is gebeurd dat zijn vroege en onverwachte dood heeft veroorzaakt.
Bericht van Mike: “Veel verpleegkundigen en niet-verplegend personeel smeekten mij en mijn vrouw om de waarheid over de Covid-19-vaccins naar buiten te brengen, omdat de waarheid over sterfgevallen als gevolg van het vaccin verborgen word binnen de medische wereld.
Ik beloofde dat ik het bericht zou verspreiden. Dus hier is mijn boodschap: ik was bang om het vaccin te krijgen uit angst dat ik zou sterven. Op aandringen van mijn arts gaf ik toe aan de druk om me te laten vaccineren. Op 17 augustus kreeg ik het Moderna-vaccin en begon me drie dagen later ziek te voelen. Ik herstelde nooit, maar werd steeds erger. Ik ontwikkelde multisysteemontsteking en multisysteemfalen die medische professionals niet konden stoppen. Mijn spieren verdwenen alsof ze wilden integreren.
Ik lag enkele weken op de IC en ze injecteerden me die weken tot 24 keer per dag met naalden, terwijl ik tegelijkertijd (continu) 6 of 7 IV's kreeg. Het was een constante marteling die ik niet kan beschrijven. Ik werd niet langer behandeld als een mens met gevoelens en een leven. Ik was niets meer dan een covid-vaccin voor menselijke proefkonijnen en de artsen waren enthousiast om deel te nemen aan mijn fascinerende ontwikkeling naar de dood. Als je meer wilt weten, vraag het dan aan mijn vrouw. Ik wou dat ik me nooit had laten vaccineren. Als je niet gevaccineerd bent, doe het dan niet tenzij je bereid bent te lijden en te sterven.”
Mike verdiende de pijn en het lijden dat hij moest doorstaan niet. Hij was een goede man en verdiende beter.
Mike werd geboren in San Jose, Californië en verhuisde op éénjarige leeftijd naar Gilroy, waar hij de afgelopen 55 jaar heeft gewoond.
Mike ging naar Las Animas Elementary en Gilroy High scholen. Hij studeerde af aan zowel de San Jose State University als de Santa Clara University en behaalde verschillende academische graden.
Mike was een intelligente man, maar pronkte er nooit mee. Mike koos ervoor om zich elke dag in nederigheid, vriendelijkheid en zachtmoedigheid te kleden, en gaf er de voorkeur aan rustig achter de schermen te werken en goede daden te doen zonder er iets voor terug te verwachten.
Michael was een erkende professionele ingenieur en de eigenaar van Engineering By Design, Design Engineering en Professional Engineering and Design. De afgelopen 10+ jaar werkte Michael in de maritieme industrie en gebruikte hij zijn IP voor ontwerp en engineering die wereldwijd bekend en gebruikt is.
Michael was de afgelopen 20+ jaar twee keer per dag te zien met zijn Golden Retriever door de buurt of op Gavilan College in zijn spijkerbroek, t-shirt en hoed.
Michael was er trots op een versnellingshoofd te zijn, een echte autorestauratieliefhebber en knutselaar.
Mike hield ervan tijd door te brengen met zijn vrouw, zijn hond, zijn auto's en drummen, want hij was een behoorlijk begaafde muzikant.
Michael werd in de dood voorafgegaan door zijn broers Anthony Edward Granata en Salvatore Anthony Granata.
Michael wordt overleefd door zijn vrouw, Susie Granata van Gilroy, zijn ouders Anthony en Elizabeth Granata van Morgan Hill; zijn zus Catherine Flowers (John) uit Brentwood, CA; Nichten: Heather Trumbull (Christopher), Mindy Peterson (Ryan), Jeannene Brady en Alyssa Granata, en achterneven en nicht: Anthony en Trevor Peterson, en Karlie en Colin Trumbull.
Guest Book van Michaelhttps://www.legacy.com/funeral-homes/obituaries/name/michael-granata-obituary?pid=200579350&v=batesville&view=guestbookHabing Family Funeral Home, 129 4 th Street, Gilroy, CA 95020
zondag 14 november 2021, 16:00 – 19:00
Rust in vrede Michael ik zal uw woord verspreiden!
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link:
https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nlIk wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos