De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

» Rutte en Klaus Schwab willen Food Hubs, wat is een Food Hub precies?
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema jun 13, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» "De bewering dat een elektrische auto een nul-emissievoertuig is, klopt niet.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema jun 13, 2022 5:29 am van Hielke Roos

» China weigerde naar de idiote standpunten van Zelensky te luisteren
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema jun 13, 2022 5:10 am van Hielke Roos

» illuminated - Cabalt het zijn gewoon vieze kakkerlakken.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedo jun 09, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm van Hielke Roos

» Commissie roept lidstaten op zich beter voor te bereiden op de volgende fase van de pandemie
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimewo jun 01, 2022 8:38 pm van Hielke Roos

» Verhoor het RIVM en alle betrokkenen onder ede!
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimewo jun 01, 2022 4:53 pm van Hielke Roos

» Klimaatideologen pleiten voor een klimaat dictatuur dus moet de democratie verdwijnen
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimewo jun 01, 2022 3:11 pm van Hielke Roos

» Het ware kwaad in de wereld is het Wereld Economisch Forum
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedi mei 31, 2022 5:16 pm van Hielke Roos

» Het word een race tegen de klok. The Great Reset is een geestelijke gevangenis.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedo mei 26, 2022 5:18 pm van Hielke Roos

» Zijn jouw ogen open? - Terugblik & vooruitzicht
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimewo mei 25, 2022 5:48 pm van Hielke Roos

» De controle is maximaal het is nu uw roverheid die uw ziel beheerst.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema mei 23, 2022 4:50 pm van Hielke Roos

» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedo mei 19, 2022 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimeza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimedi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Empty
BerichtOnderwerp: De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.    De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  Icon_minitimema feb 28, 2022 1:15 pm

De wereld is veranderd. China zal haar zijde route willen versterken met de ontwikkeling van wederzijdse afhankelijkheid (win-win) met Turkije, Egypte, Iran, India, Kenia en wellicht ook Ethiopië en Nigeria.

Uiteraard kan het Westen één vuist maken en golfslagen winnen. Wat wij niet meer kunnen is de wereld domineren. Die tijd komt nu langzaamaan op een natuurlijk eindpunt uit. Zoveel lijken de voortekenen aan te geven.

Dat betekent voor het westen investeren in nieuw internationaal elan - vooral in diplomatieke betrekkingen - op basis van meer gelijkwaardigheid en economische vooruitgang voor iedereen (zoveel mogelijk ingebed in robuust milieubeleid).

Rusland is een onlosmakelijk onderdeel van de Chinese zijde route. Dat is een strategisch project om de interne vrede te kunnen borgen. We draaien nu kranen dicht en moeten ons beseffen dat daarmee andere kranen van samenwerking versneld opgezet zullen kunnen gaan worden.

Het Westen moet ook voorzichtig zijn in haar opstelling in de wereld. Er zijn landen zoals Turkije en Noord Korea zaken onthouden in het verleden. Rancune ligt op de loer.

Zoals voor Turkije een EU lidmaatschap. Datzelfde lidmaatschap wordt nu wel versneld aan de Oekraïne aangeboden door onze Ursula. De wereld is binnen een week een stuk onveiliger geworden mede door al dit "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.
De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.  16460310
Heeft de Nederlandse bevolking daarover ook nog iets te zeggen? Ik zou persoonlijk zeggen: "Breng eerst Turkije binnen de EU, laat de zaak afkoelen in Oost-Europa en maak dan een plan voor adequate positionering van de Oekraïne." Vanwaar deze snelheid?

Komt daarmee de vrede ook versneld dichterbij? Ik twijfel.

EU: https://lnkd.in/ev-d8n7E

NL: https://lnkd.in/eGPDHk6U

Turkije: https://lnkd.in/e5cWfY6t

Het Turkse volk heeft toekomstperspectief nodig en wel nu. Welk blok gaat dat bieden? De Turkse Lira is aan het eroderen: https://lnkd.in/e-CAWYkM

Opmerkelijk vond ik ook de grote nadruk op een mogelijk lidmaatschap van de NATO voor de Oekraïne, terwijl Zweden en Finland ook nog geen lid zijn van de NATO om voor hen moverende redenen. Ligt het niet in de rede om eerst Finland en Zweden "on board" te krijgen?

Tezelfdertijd, mag het Westen de behoeften van de inwoners niet uit het oog verliezen. Met name op betaalbare energie en voedsel (de basisbehoeften). Is dit georganiseerd nu feitelijk de Russische en Oekraïense gas - en grondstoffenkraan dichtgedraaid zijn?

Denk ook aan de impact van fertilizer tekorten op de voedselvoorziening in de wereld: https://lnkd.in/eAKYMYe7

Het wordt een hele opgave een goed evenwicht te vinden voor de Europese Unie en voor het verdeelde Verenigde Staten onder Biden.

Welkom in het #interregnum. Een tijd van grote veranderingen.

Laten we groot menselijk lijden voorkomen !!

https://lnkd.in/eSEGWiei

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

De wereld (EU) is een stuk onveiliger geworden mede door "reactivistisch activisme" van niet door het volk gekozen bureaucraten.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dat de wereld door en door verrot is weten we hoe kunnen we de veroorzakers terug pakken?
» Een nog niet verwijderde boodschap van President Vladimir Putin aan de wereld.
»  Door China en de Great Reset zal Godsdienstvervolgingen spoedig over de wereld een feit zijn.
» Niet de Moslim's maar de Christenen besmetten de Wereld met homofobie moeten we ze nog wel vertrouwen?
» De grote branden over de wereld worden aangestoken om ons te doen geloven dat het door klimaat komt

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: