De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Trump vervolgen? Merrick Garland onderzoekt het nu FBI doet inval.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimedi aug 09, 2022 10:58 am van Hielke Roos

» Nederland is net Frankrijk vóór de revolutie. De elite bepaalt wat goed is voor het gepeupel.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo aug 07, 2022 8:51 am van Hielke Roos

» Zelensky "verkocht" 17 miljoen hectare landbouwgrond aan het Cabal.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo aug 07, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Duitsland wil in oktober beginnen met maskers voor ongevaccineerden...
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:14 am van Hielke Roos

» Vakantie van veel mensen word opzettelijk verpest door Schiphol en het W.E.F
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimeza aug 06, 2022 7:06 am van Hielke Roos

» De waarheid waarvan ze niet willen dat je die hoort! In 4 delen LUISTER!
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo jul 31, 2022 6:46 am van Hielke Roos

» De val van het Cabal DEEL 1-10 de wereld staat op zijn kop en word wakker
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimeza jul 30, 2022 2:02 pm van Hielke Roos

» MARIO DRAGHI'S DE HARLEKIJN VAN DAVOS.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimeza jul 30, 2022 12:36 pm van Hielke Roos

» W.E.F wil een ​​einde te maken aan 'verkwistend' particulier autobezit.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimewo jul 27, 2022 11:23 am van Hielke Roos

»  Dit is eigenlijk een van de grootste probleem het jaar zonder zomer.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimewo jul 27, 2022 10:33 am van Hielke Roos

» Bill Gates: Grootste landbouwgrondeigenaar ter wereld
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo jul 24, 2022 5:30 am van Hielke Roos

» Lieve mensen en Boeren we moeten volhouden tot de laatste snik!!
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimeza jul 16, 2022 4:44 pm van Hielke Roos

» World Economic Forum: gasprijzen moeten hoger om democratie te redden.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:47 pm van Hielke Roos

» Onze wereld transformeren: de 2030-agenda voor duurzame ontwikkeling
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:21 pm van Hielke Roos

» Luchthavens moeten hun bijdrage aan de VN / WEF-agenda 2030 evalueren
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimedi jul 12, 2022 6:06 pm van Hielke Roos

» 25 mysterieuze branden in voedselverwerkende fabrieken.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimema jul 11, 2022 6:57 pm van Hielke Roos

» Hoe een basisinkomen de oplossing kan zijn in de hele wereld aldus Klaus Schwab.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo jul 10, 2022 10:16 am van Hielke Roos

» Na de Boeren zal u auto er aan moeten geloven is net beslist door Brussel.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo jul 10, 2022 9:34 am van Hielke Roos

» Sociaal kredietsysteem komt eraan en het maakt allemaal deel uit van het Great Reset-plan
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimeza jul 09, 2022 4:27 am van Hielke Roos

» Ook JIJ / U wordt geraakt door het wegpesten van de boeren!!!
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimedo jun 30, 2022 6:16 am van Hielke Roos

» Rusland Staat echt niet op het punt om te verliezen!
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimema jun 27, 2022 9:51 am van Hielke Roos

» Maleisische premier over de Khazariaanse maffia.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimedi jun 21, 2022 3:55 pm van Hielke Roos

» CDC beveelt 2 Covid-vaccins aan kinderen tot 6 jaar,.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimema jun 20, 2022 3:40 pm van Hielke Roos

» ‘Nederlandse regering medeplichtig aan genocide’ in de Oekraïene
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimezo jun 19, 2022 4:52 am van Hielke Roos

» Geen uitkering voor vaccinatieschade veroorzaakt door massale vaccinaties.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimema jun 13, 2022 5:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Empty
BerichtOnderwerp: Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?   Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? Icon_minitimewo jun 08, 2022 12:04 pm

Klaus Schwab - World Economic Forum (WEF) - legde in 2017 heel helder uit waar hij trots op is; het Young Global Leaders (YGL) programma van het WEF.
Op deze wijze penetreren wij binnen regeringen over de hele wereld", aldus Schwab vanaf de 68ste minuut van de lezing die hier te vinden is: Zie vooral het 2de filmpje hier onder het maakt veel duidelijk!

Klaus Schwab roept wereldleiders, waaronder velen zijn voormalige studenten, op om gebruik te maken van de “Window of Opportunity” die de pandemie biedt om een “Great Reset” door te voeren op technologisch en staatsrechtelijk gebied. 
Deze waanzin die Klaus Schwab uitkraamt is levens gevaarlijk. Biden steunt hem in deze idioterie. En ik kan u vertellen dat we op het punt staan door een tal zwakzinnigen en de linkse ratten in Europa we langzaam MAAR zeker naar de 3 de wereld oorlog toekruipen! En dan krijgt de elite in hun veilige bunkers gelijk en zal de wereld bevolking dalen onder 500.000.000 In eeuwigdurende balans met de natuur : https://www.smithsonianmag.com/smart-news/nobody-knows-how-to-interpret-this-doomsday-stonehenge-in-georgia-5592082/

Kolonel Richard Black (bd.), voormalig hoofd van de Criminal Law Division van het Amerikaanse leger in het Pentagon en voormalig senator van de staat Virginia, spreekt de conferentie van het Schiller Institute toe op 26 mei. Bekijk de hele conferentie:https://schillerinstitute.com/blog/20...
Onderteken de petitie van het Schiller Instituut, "roep een internationale conferentie bijeen om een ​​nieuwe veiligheids- en ontwikkelingsarchitectuur voor alle naties te vestigen

Democratie past daar niet meer in deze wereld, valt op pagina 107 van het boek Covid-19 The Great Reset te lezen. Trudeau en Macron eigenlijk de gehele EU volgen de WEF strategie, maar raken met deze aanpak in steeds groter problemen binnen hun eigen land. Zeker nu medicatie niet goed blijkt te werken en recente versies van het virus – zoals omicron – hun ziekmakende kracht hebben verloren. De strijd tussen westerse overheden en burgers wordt helaas steeds feller.

Mainstream media draait om hype in Oekraïne. De realiteit sluipt binnen zoals blijkt uit deze lijst:

1. BBC News-rapport van 1 juni 2022 publiceerde een kaart van de Russische militaire controle in Oost-Oekraïne per 31 mei 2022. Zie hieronder. De BBC verklaarde dat het gebruik maakt van dagelijkse beoordelingen van het Institute for the Study of War en het American Enterprise Institute.

2. Op 3 juni 2022 meldde BBC News dat Zelensky zei dat Rusland 20% van Oekraïne in handen heeft.
https://www.bbc.com/news/world-europe-61675915

3. Op 31 mei 2022 berichtte The Wall Street Journal dat de Oekraïense wetgever zijn mensenrechtenombudsman heeft ontslagen. Ze werd beschuldigd van het doorbrengen van te veel tijd in West-Europa tijdens de invasie, het niet faciliteren van humanitaire corridors en het afleggen van ongevoelige, niet-verifieerbare verklaringen over seksuele misdrijven die zogenaamd door Russische troepen zouden zijn gepleegd. Ze was de belangrijkste bron van verhalen over seksuele misdrijven die aan de media werden gevoerd en die viraal gingen voordat ze in diskrediet werden gebracht.

https://www.wsj.com/livecoverage/russia-ukraine-latest-news-2022-05-31/card/ukraine-s-parliament-dismisses-human-rights-chief-1kQWT7i0GHXyeqh6spRe

4. Een woordenoorlog tussen Rusland en Oekraïne. Rusland riep Oekraïne op om de zeemijnen langs de kust van de Zwarte Zee te verwijderen, zodat de graantransporten kunnen worden hervat. 90% van de Oekraïense voedselexport gaat via die havens. Oekraïne beweert dat Rusland de havens heeft gedolven. Zie rapporten van ABC en Fox News:

https://abcnews.go.com/Business/wireStory/live-updates-putin-calls-ukraine-remove-sea-mines-85023553

https://www.msn.com/en-us/news/world/russia-claims-it-cant-remove-black-sea-blockade-due-to-ukrainian-mines-kyiv-cries-foul/ar-AAY0hlO

5. Amerikaanse politici eisen toezicht op contant geld en wapens die in Oekraïne worden gepompt. De VS is van plan om middellange afstandswapens te verzenden, maar zei eerder dat het geen idee heeft wat er is gebeurd met wapens die al zijn verzonden. Er bestaat bezorgdheid dat ze in handen vallen van criminele bendes of zelfs opnieuw worden geëxporteerd. Gezien de historische corruptie in Oekraïne zou dat geen verrassing moeten zijn.

️OPMERKINGEN:
1. De dagen van Zelensky zijn geteld. Hij moet aftreden of worden verwijderd door het wetgevingsproces.
2. Het zou me niet verbazen als hij werd gearresteerd op beschuldiging van verraad:

Collusie met buitenlandse mogendheden om akkoorden van Minsk te schenden!
Samenzwering met buitenlandse mogendheden om Oekraïners te misleiden dat NAVO-lidmaatschap/bescherming op handen was toen Oekraïne zich nooit kwalificeerde
Handelen op buitenlandse orders om niet met Rusland te onderhandelen
Handelen op buitenlandse orders om Russische rode lijnen uit te lokken, wetende dat een aanval onvermijdelijk zou zijn.

De Oekraïners misleiden over de omvang van de Russische vooruitgang
De bevolking in gevaar brengen, schaden, verdrijven
De lokale economie en export vernietigen

Het niet verantwoorden en controleren van buitenlandse contanten en wapens
Waardoor Oekraïne in tweeën wordt gesplitst. Verlies van soevereiniteit in het oosten en zuiden

Verlies van industrieel kerngebied
Verlies van soevereiniteitstoegang tot de Zwarte Zee en de Zee van Azov.

Ik ben niet pro-Russisch. Ik ben niet anti-Oekraïne.

KAHEVA's recht op profetie. Is KAHEVA een profeet of analist? Zie haar filmpjes maar eens
Zie haar filmpjes op Utube! : 
KAHEVA's recht op profetie. Is KAHEVA een profeet of analist?
Ondertussen blijkt China ook zogenaamd te dreigen!
Link: https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t516-china-heeft-al-de-halve-wereld-in-handen-en-sturen-nu-aan-op-een-wereld-oorlog#526

Maar wat zeggen Klaus Schwab en Xi Jinping, President of the People's Republic of China nu eigenlijk?
Link: https://www.weforum.org/events/the-davos-agenda-2022/sessions/special-address-by-xi-jinping-president-of-the-peoples-republic-of-china

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Een Nucleaire Oorlog met Iran zal dat de afscheidsbrief van Links Amerika zijn aan de EU?
» De oorzaak van de hoge energieprijzen is de Green Deal niet de oorlog in Oekraïne.
» Dankzij de oorlog van Poetin in Oekraïne is de race gaande om de Grote Reset.
» De waarheid over de oorlog (goud roof) in de Oekraïne, afghanistan en het Midden-Oosten
» Het is nu de tijd geworden dat iedereen begrijpt waar Donald Trump en Putin echt mee bezig zijn!

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: