Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden? wo jun 08, 2022 12:04 pm
Klaus Schwab - World Economic Forum (WEF) - legde in 2017 heel helder uit waar hij trots op is; het Young Global Leaders (YGL) programma van het WEF. Op deze wijze penetreren wij binnen regeringen over de hele wereld", aldus Schwab vanaf de 68ste minuut van de lezing die hier te vinden is: Zie vooral het 2de filmpje hier onder het maakt veel duidelijk!
Klaus Schwab roept wereldleiders, waaronder velen zijn voormalige studenten, op om gebruik te maken van de “Window of Opportunity” die de pandemie biedt om een “Great Reset” door te voeren op technologisch en staatsrechtelijk gebied. Deze waanzin die Klaus Schwab uitkraamt is levens gevaarlijk. Biden steunt hem in deze idioterie. En ik kan u vertellen dat we op het punt staan door een tal zwakzinnigen en de linkse ratten in Europa we langzaam MAAR zeker naar de 3 de wereld oorlog toekruipen! En dan krijgt de elite in hun veilige bunkers gelijk en zal de wereld bevolking dalen onder 500.000.000 In eeuwigdurende balans met de natuur : https://www.smithsonianmag.com/smart-news/nobody-knows-how-to-interpret-this-doomsday-stonehenge-in-georgia-5592082/
Kolonel Richard Black (bd.), voormalig hoofd van de Criminal Law Division van het Amerikaanse leger in het Pentagon en voormalig senator van de staat Virginia, spreekt de conferentie van het Schiller Institute toe op 26 mei. Bekijk de hele conferentie:https://schillerinstitute.com/blog/20... Onderteken de petitie van het Schiller Instituut, "roep een internationale conferentie bijeen om een nieuwe veiligheids- en ontwikkelingsarchitectuur voor alle naties te vestigen
Democratie past daar niet meer in deze wereld, valt op pagina 107 van het boek Covid-19 The Great Reset te lezen. Trudeau en Macron eigenlijk de gehele EU volgen de WEF strategie, maar raken met deze aanpak in steeds groter problemen binnen hun eigen land. Zeker nu medicatie niet goed blijkt te werken en recente versies van het virus – zoals omicron – hun ziekmakende kracht hebben verloren. De strijd tussen westerse overheden en burgers wordt helaas steeds feller.
Mainstream media draait om hype in Oekraïne. De realiteit sluipt binnen zoals blijkt uit deze lijst:
1. BBC News-rapport van 1 juni 2022 publiceerde een kaart van de Russische militaire controle in Oost-Oekraïne per 31 mei 2022. Zie hieronder. De BBC verklaarde dat het gebruik maakt van dagelijkse beoordelingen van het Institute for the Study of War en het American Enterprise Institute.
2. Op 3 juni 2022 meldde BBC News dat Zelensky zei dat Rusland 20% van Oekraïne in handen heeft. https://www.bbc.com/news/world-europe-61675915
3. Op 31 mei 2022 berichtte The Wall Street Journal dat de Oekraïense wetgever zijn mensenrechtenombudsman heeft ontslagen. Ze werd beschuldigd van het doorbrengen van te veel tijd in West-Europa tijdens de invasie, het niet faciliteren van humanitaire corridors en het afleggen van ongevoelige, niet-verifieerbare verklaringen over seksuele misdrijven die zogenaamd door Russische troepen zouden zijn gepleegd. Ze was de belangrijkste bron van verhalen over seksuele misdrijven die aan de media werden gevoerd en die viraal gingen voordat ze in diskrediet werden gebracht.
4. Een woordenoorlog tussen Rusland en Oekraïne. Rusland riep Oekraïne op om de zeemijnen langs de kust van de Zwarte Zee te verwijderen, zodat de graantransporten kunnen worden hervat. 90% van de Oekraïense voedselexport gaat via die havens. Oekraïne beweert dat Rusland de havens heeft gedolven. Zie rapporten van ABC en Fox News:
5. Amerikaanse politici eisen toezicht op contant geld en wapens die in Oekraïne worden gepompt. De VS is van plan om middellange afstandswapens te verzenden, maar zei eerder dat het geen idee heeft wat er is gebeurd met wapens die al zijn verzonden. Er bestaat bezorgdheid dat ze in handen vallen van criminele bendes of zelfs opnieuw worden geëxporteerd. Gezien de historische corruptie in Oekraïne zou dat geen verrassing moeten zijn.
️OPMERKINGEN: 1. De dagen van Zelensky zijn geteld. Hij moet aftreden of worden verwijderd door het wetgevingsproces. 2. Het zou me niet verbazen als hij werd gearresteerd op beschuldiging van verraad:
Collusie met buitenlandse mogendheden om akkoorden van Minsk te schenden! Samenzwering met buitenlandse mogendheden om Oekraïners te misleiden dat NAVO-lidmaatschap/bescherming op handen was toen Oekraïne zich nooit kwalificeerde Handelen op buitenlandse orders om niet met Rusland te onderhandelen Handelen op buitenlandse orders om Russische rode lijnen uit te lokken, wetende dat een aanval onvermijdelijk zou zijn.
De Oekraïners misleiden over de omvang van de Russische vooruitgang De bevolking in gevaar brengen, schaden, verdrijven De lokale economie en export vernietigen
Het niet verantwoorden en controleren van buitenlandse contanten en wapens Waardoor Oekraïne in tweeën wordt gesplitst. Verlies van soevereiniteit in het oosten en zuiden
Verlies van industrieel kerngebied Verlies van soevereiniteitstoegang tot de Zwarte Zee en de Zee van Azov.
Ik ben niet pro-Russisch. Ik ben niet anti-Oekraïne.
Maar wat zeggen Klaus Schwab en Xi Jinping, President of the People's Republic of China nu eigenlijk? Link: https://www.weforum.org/events/the-davos-agenda-2022/sessions/special-address-by-xi-jinping-president-of-the-peoples-republic-of-china
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Waarom riskeren we een nucleaire oorlog boven Oekraïne? Zijn we gek geworden?