Elke dag opnieuw als ik denk, nu kan ik niet meer verrast worden, gebeurt het toch.Dan zie en lees ik weer ergens een bericht en denk dan ook meteen, en ik ben de wappie dan
.
Neem meneertje brulsboei, voorzitter van de veiligheidsraad en burgemeester van Nijmegen. Het voorbeeld van de klassiek ogende dikke Duitse speknek met een voorkeur voor dictatoriale uitspraken.
Niet zo gek natuurlijk, Duitsland is niet zo gek ver vanuit Nijmegen.
Die man verteld continue wat nu "gezond" is voor alle anderen behalve voor zichzelf. Meneer brulsboei vind nu dat hij gewoon boetes uit mag gaan delen indien er een langere rij staat dan 3 personen bij een afhaalpunt.
Tuurlijk joh, gaan we gewoon doen, net zo makkelijk. Kijk eerst eens in de spiegel man, jij bent zelf het voorbeeld van de grootste risicogroep, doe daar maar eens wat aan. Ondertussen staan de oudjes met 100 mensen buiten in de rij terwijl de regen met bakken uit de hemel komt kletteren.
Dat vinden de hypocriete deugmensjes wel oké.Zeik en zeiknat staan ze braaf te wachten op hun 1e prikje en dat is dan normaal
Daar heeft meneertje brulsboei dan weer geen moeite mee. Hetzelfde als de 4 uur tussentijd bij ophalen van hetgeen wat je besteld hebt. Onze ex -MP Roette staat doodleuk te vertellen dat dit zomaar uit de lucht gegrepen is, dat er totaal geen onderbouwing achter zit.
En ik denk dan bij mezelf, waarom laten die 149 andere kneuzen daar in Den Haag dit nu gewoon doorsudderen, waarom zegt er niemand gewoon, stop, nu is het genoeg? Natuurlijk, bla bla bla, tegenstand vd FVD en PVV, maar alleen in kansloze bewoordingen, zonder steun en resultaten. Hoeveel moties zijn er nu de laatste tijd ingediend en gewoon weer overruled.
Ik kan ze niet tellen. Alles waarover een normaal denkend mens meteen zegt, nou dat zou ik zo even niet doen, wordt aangenomen en ingevoerd. En wij, wij moeten in deze bij elkaar gefantaseerde WAANZIN leven. Avondklok wordt wederom verlengt, lockdown zijn we echt nog niet klaar mee.
Vaccinatie plicht en paspoort gaan er komen.
Verplichte testen staan klaar.
Verplichte isolatie zal er snel zijn, mensen zullen opgehaald gaan worden.
Mensen zullen uitgesloten en geweigerd gaan worden als ze geen negatief bewijs hebben en een bewijs van vaccinatie.
Let op, beide zullen nodig zijn. En alleen maar om de controle te hebben en houden.
Om de samenleving die we hadden, compleet af te breken.
Geoorloofde ontslagen zullen vallen, werkeloosheid zal verder stijgen.
Velen zullen totaal afhankelijk worden van de staat, zullen hun bezittingen daarvoor in moeten leveren.
Het oude kapitalisme zal verdwijnen en een nieuwe staatseconomie aangestuurd door de NWO zal hiervoor verschijnen.
En ik zeg nee, stop deze waanzin nu het nog kan. En nu kan ik even niet positief zijn, geen vrolijke boodschap van waarheid en sarcasme.
Open ogen, zoveel mogelijk alsjeblieft, recht je rug en ben die strijder.
Build back beter is er niet voor ons, de gewone man en vrouw.
Ze maken ons kapot en geef die boodschap door.
Bedenk nu even hoe jezelf opgegroeid bent, hoeveel er toen gewoon kon en mocht.
In alles wat we tegenwoordig nog doen zit een begeleidend schrijven van regels bij.
En al jaren komen er alleen maar extra regels bij.
Ik zeg, tot hier en nooit meer verder. En voor degenen die denken dat ik het mis heb 1 tip maak een lijst.
Gewoon een lijst voor jezelf en schrijf daarin op wat je nu allemaal niet meer kunt doen , nog wel mag doen en wat je nu verplicht moet doen.
Gewoon voor jezelf en lees die goed door. Daarna mag je mij vertellen of ik nu de gekke wappie ben of misschien toch jijzelf.
Oh ja, ik ben ook wel eens gefrustreerd en boos, komt goed
.
Groet
Harry Audenaerd