De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:53 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek..

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1125
Join date : 15-08-18
Age : 71

Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Empty
BerichtOnderwerp: Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek..   Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Icon_minitimevr feb 05, 2021 1:36 am

Elke dag opnieuw als ik denk, nu kan ik niet meer verrast worden, gebeurt het toch.
Dan zie en lees ik weer ergens een bericht en denk dan ook meteen, en ik ben de wappie dan😂😂🤣🤣.

Neem meneertje brulsboei, voorzitter van de veiligheidsraad en burgemeester van Nijmegen.
Het voorbeeld van de klassiek ogende dikke Duitse speknek met een voorkeur voor dictatoriale uitspraken.
Niet zo gek natuurlijk, Duitsland is niet zo gek ver vanuit Nijmegen.

Die man verteld continue wat nu "gezond" is voor alle anderen behalve voor zichzelf.
Meneer brulsboei vind nu dat hij gewoon boetes uit mag gaan delen indien er een langere rij staat dan 3 personen bij een afhaalpunt.

Tuurlijk joh, gaan we gewoon doen, net zo makkelijk.
Kijk eerst eens in de spiegel man, jij bent zelf het voorbeeld van de grootste risicogroep, doe daar maar eens wat aan.  Ondertussen staan de oudjes met 100 mensen buiten in de rij terwijl de regen met bakken uit de hemel komt kletteren.

Dat vinden de hypocriete deugmensjes wel oké.
Zeik en zeiknat staan ze braaf te wachten op hun 1e prikje en dat is dan normaal
Daar heeft meneertje brulsboei dan weer geen moeite mee. Hetzelfde als de 4 uur tussentijd bij ophalen van hetgeen wat je besteld hebt. Onze ex -MP Roette staat doodleuk te vertellen dat dit zomaar uit de lucht gegrepen is, dat er totaal geen onderbouwing achter zit.

En ik denk dan bij mezelf, waarom laten die 149 andere kneuzen daar in Den Haag dit nu gewoon doorsudderen, waarom zegt er niemand gewoon, stop, nu is het genoeg?

Natuurlijk, bla bla bla, tegenstand vd FVD en PVV, maar alleen in kansloze bewoordingen, zonder steun en resultaten.

Hoeveel moties  zijn er nu de laatste tijd ingediend en gewoon weer overruled.
Ik kan ze niet tellen.  Alles waarover een normaal denkend mens meteen zegt, nou dat zou ik zo even niet doen, wordt aangenomen en ingevoerd.


En wij, wij moeten in deze bij elkaar gefantaseerde WAANZIN leven.
Avondklok wordt wederom verlengt, lockdown zijn we echt nog niet klaar mee.
Vaccinatie plicht en paspoort gaan er komen.
Verplichte testen staan klaar.
Verplichte isolatie zal er snel zijn, mensen zullen opgehaald gaan worden.
Mensen zullen uitgesloten en geweigerd gaan worden als ze geen negatief bewijs hebben en een bewijs van vaccinatie.

Let op, beide zullen nodig zijn.
En alleen maar om de controle te hebben en houden.
Om de samenleving die we hadden, compleet af te breken.
Geoorloofde ontslagen zullen vallen, werkeloosheid zal verder stijgen.
Velen zullen totaal afhankelijk worden van de staat, zullen hun bezittingen daarvoor in moeten leveren.
Het oude kapitalisme zal verdwijnen en een nieuwe staatseconomie aangestuurd door de NWO zal hiervoor verschijnen.

En ik zeg nee, stop deze waanzin nu het nog kan.
En nu kan ik even niet positief zijn, geen vrolijke boodschap van waarheid en sarcasme.
Open ogen, zoveel mogelijk alsjeblieft, recht je rug en ben die strijder.
Build back beter is er niet voor ons, de gewone man en vrouw.
Ze maken ons kapot en geef die boodschap door.
Bedenk nu even hoe jezelf opgegroeid bent, hoeveel er toen gewoon kon en mocht.
In alles wat we tegenwoordig nog doen zit een begeleidend schrijven van regels bij.
En al jaren komen er alleen maar extra regels bij.

Ik zeg, tot hier en nooit meer verder.
En voor degenen die denken dat ik het mis heb 1 tip maak een lijst.
Gewoon een lijst voor jezelf en schrijf daarin op wat je nu allemaal niet meer kunt doen , nog wel mag doen en wat je nu verplicht moet doen.

Gewoon voor jezelf en lees die goed door.

Daarna mag je mij vertellen of ik nu de gekke wappie ben of misschien toch jijzelf.
Oh ja, ik ben ook wel eens gefrustreerd en boos, komt goed👊👊.

Groet
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek.. Harry10
Harry Audenaerd
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Briefje van Harry aan Burgemeester Bruls: Beste duitse speknek..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» EEN HISTORISCH BESEF BRIEFJE AAN VERA BERGKAMP VOORZITTER 2DE KAMER
» Burgemeester in Helmond helpt de wereld voor te bereiden op een Social credit systeem
» Duitse artsen noemen coronabeleid ‘georganiseerde misdaad’
» Bingo Duitse regering neemt nieuwe vaccinatiewet aan!
» Aanval Ukraine, hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: