Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Het Wordt Tijd om de Geschiedenisboeken te Herschrijven?
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Het Wordt Tijd om de Geschiedenisboeken te Herschrijven? zo dec 13, 2020 3:15 pm
December 2020 zal herinnerd worden als het jaar waarin de geschiedenis een beslissende wending nam en een zeer oude kwade macht werd verslagen. De Witte Hoeden zijn de verborgen oorlog om Planeet Aarde aan het winnen en de bevrijding van de mensheid is een op handen zijnde zekerheid.
Mensen zullen getuige zijn van het bewijs van Donald Trump’s onmiskenbare overwinning in de Amerikaanse Presidentiële verkiezing en aan de tendens naar gedwongen vaccinatie in de V.S. zal een einde komen. Deze kering van het tij zal een sneeuwbaleffect hebben en mensen zullen zien hoe het verleden zich ontvouwt zodra een zeer oude heersende Satanische klasse ten val is gebracht. De geschiedenisboeken zullen volledig herschreven moeten worden zodra het stof definitief is opgetrokken.
Maar nu een overwinning voor de goede kant snel terrein wint, woedt de strijd door en de wezens van het Deep State moeras vechten door tot het bittere einde, wetend dat ze verloren zijn. Deze week zullen we niet al te diep ingaan op de strijd om de Amerikaanse presidentiële verkiezing want die is al diepgaand elders behandeld. Wij willen alleen zeggen dat onze bronnen bevestigen dat Donald Trump zijn herverkiezing verpletterend heeft gewonnen en dat Joe Biden op het punt staat het V.S. getuigen-beschermingsprogramma in te gaan.
Wij kunnen ook bevestigen dat Swiss Bank UBS, de fabrikant van de verkiezing-stelende Dominion stemmachines, heeft verkocht aan de Communistische Chinezen. Dit betekent dat de Amerikaanse strijdkrachten en geheime diensten veel mensen zullen opsporen en gevangen nemen om te kunnen ondervragen, beginnend met het UBS management en de voorzitter van het Davos Wereld Economisch Forum, Klaus Schwab. Arrestaties in de V.S. zijn reeds in volle gang, bevestigen Pentagon-bronnen.
Als je wilt weten waar Schwab op uit is, kijk dan naar wat de Premier van Alberta Jason Kenny over hem te zeggen heeft.
Wat Kenny niet zegt is dat het Schwab en zijn bazen zijn die de hele Covid-19 nachtmerrie op touw hebben gezet zodat ze het financiële systeem zouden kunnen “Resetten” op een manier dat zij de controle erover zouden behouden.
Arrestaties in de V.S. zijn al in volle gang, bevestigen Pentagon-bronnen. Hier is wat onze CIA-bronnen te zeggen hadden over het lot van voormalig CIA-directeur Gina Haspel: “Ze werd absoluut uitgeschakeld, maar niet voordat ze, wat ze dacht haar ‘vrijbrief te zijn om uit de gevangenis te komen’, haar back-up gegevens onthulde, die alle black ops bevatten waar ze toezicht op hield tijdens haar ambtsperiode als directeur en daarvoor.
Het rondgaande verhaal dat ze naar Gitmo werd gebracht, werd ondervraagd en een nieuw gezicht en vingerafdrukken zal krijgen en daarna uit het gezicht verdwijnt, is alleen maar een spinsel.
Ze is weg. Er zal niets meer van haar vernomen worden. Als er nog iets meer van haar nodig is, is alleen maar een CGI-hologram (digitale animatie) nodig.
Terwijl het gevecht voor de Constitutionele Republiek op koers ligt, woedt er nu een andere strijd rondom de nep-pandemie en de plannen om de wereldbevolking te vaccineren met gifstoffen. Om dit te begrijpen, kijk eens naar de tabel hieronder, ons toegestuurd door een alerte lezer van ons nieuwsbrief. Daarin wordt de huidige Covid-19 campagne vergeleken met de methoden die werden gebruikt door de Communistische Chinezen om Amerikaanse krijgsgevangenen van de Koreaanse Oorlog te hersenspoelen.
Dit is wat MI6 te zeggen heeft over de zogenaamde Covid-19 crisis:
“Wij zien het creëren van een nationale gezondheidscrisis en de voorgestelde antwoorden of remedies als Ordo ab Chao (uit chaos komt orde), als heimelijke inbezitneming van Staten op een wereldwijd niveau. Dit is het denken van de pure militaire geest en is voor burgers moeilijk te begrijpen vanwege de enorme omvang en complexiteit van het toneelstuk.
Een dossier en analyse van de inlichtingendienst is naar het Gezamenlijke Britse en Ierse Oppercommando van de strijdkrachten gestuurd, zegt MI6. Daarom is een militaire reactie nu aan de gang. De strijdkrachten van Rusland, de Britse strijdkrachten en het Pentagon zijn nu actief in Zwitserland en Duitsland om de leiders van deze campagne te arresteren, volgens bronnen van MI6, FSB en het Pentagon.
De hele pandemische campagne is in hoge mate illegaal op alle niveaus van binnenlandse, Europese en internationale wetgeving om nog maar niet te spreken dat het in feite een Staatsgreep is. Deze laatste episode met een vaccinatieprogramma als antwoord op een zogenaamde pandemie, volledig gebaseerd op hoogst dubieuze feiten en met een indicatie voor heel gevaarlijke gevolgen op de gezondheid door de vaccins zelf, zelfs leidend tot de dood, is een herinnering dat degenen die hierachter zitten moorddadige, genocide criminelen zijn; kortom zich schuldig maken aan een onverklaarde oorlogshandeling.
Zonder passende militaire interventie in de hele wereld, is dit wereldwijde vaccinatieprogramma slechts het glibberige pad naar een toekomst zo donker dat het onvoorstelbaar is.” Onze FSB-bron was veel korter en zakelijker door te zeggen: “We moeten NU handelen.” Om te begrijpen wat er op het spel staat, moet je je realiseren dat politici die nu aan de macht zijn in de hele Westerse wereld, in het openbaar verwachtingen wekken en proberen mensen te injecteren met een hoog-giftig vaccin.
Kijk voor een gedetailleerd begrip eens naar dit beperkende besluit, gearchiveerd door de voormalig top-wetenschapper van leidend vaccinmaker Pfizer, Michael Yeadon en voormalig voorzitter van de Parlementaire Raad van Europa’s Gezondheidscomité Wolfgang Wodarg: Het vaccin bevat onder andere een proteïne dat ervoor zorgt dat het immuunsysteem van vrouwen hun eigen placenta aanvalt, waardoor ze onvruchtbaar worden.