Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenLaatste afbeeldingenGebruikerslijstRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Medische experts die mond dood werden gemaakt zijn terug.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedo nov 21, 2024 3:10 pm van Hielke Roos

» Verborgen kosten van het klimaatbeleid of te wel verkapte exstra belastingen
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr okt 11, 2024 12:02 pm van Hielke Roos

» Had Boris Johnson maar een militaire inval in Nederland gedaan.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimeza sep 28, 2024 5:44 pm van Hielke Roos

» Wilders steunt Arib die haar naam wil zuiveren: 'Maak er gehakt van!
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:26 am van Hielke Roos

» Minister Heinen: geen programmeerbare digitale euro?
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimeza sep 28, 2024 10:23 am van Hielke Roos

» Zo kocht George Soros politici, media, leraren en klimaat gekjes.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedo sep 26, 2024 5:51 pm van Hielke Roos

» Getrainde terroristen onder mom vluchtelingen, stormen, crisis, Blackouts.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimema aug 19, 2024 8:38 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab waarschuwt voor een nieuwe crisis cyber en Internet storing.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr jul 19, 2024 5:52 pm van Hielke Roos

» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten W.E.F en Klaus Schwab.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Empty
BerichtOnderwerp: Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen?   Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Icon_minitimema jul 26, 2021 1:15 pm

Ik las het volgende bericht op faceboek van Harry Audenaerd en hij heeft een punt.
Gaan we op deze manier door van in elke stad te demonstreren lacht de regering ons tot aan de nieuwe lockdowns in September in het gezicht uit! en blijft onze Regering deze gezellige demonstraties faciliteren! En waar zijn al die dokters en gezondheids diensten om mee te strijden!

In ander landen zouden de huidige dictators jaloers zijn op Nederland!
Maar lees effe mee wat Harry jullie duidelijk wil maken!

Zoals jullie hebben gemerkt zijn mijn laatste schrijfsels een beetje van toon veranderd.
Ik wil het zelf graag wat vrolijker en losser houden namelijk.
De gehele situatie waarin we nu al meer dan anderhalf jaar zitten met zijn allen, begon gewoon zwaarmoedig op mijn onwerkelijke, vreemde en zo soms niet te bevatten geest te drukken 🤪🤪.
En toch wil ik het niet loslaten 😈😈.

We zijn nu eenmaal allemaal de dupe van het schrijnende beleid wat er gevoerd wordt.
Of je nu wel geprikt bent of niet, of je nu jezelf wel laat testen of niet, we zijn er gewoon allemaal compleet mee genaaid.🤔🤔.
En waar zit het echte pijnpunt nu??

Niet bij de gewone mensen die tegen elkaar opgezet worden.
Nee, het pijnpunt zit in den haag, bij die hotemetoten die zogenaamd uit hoofde van ons allemaal dit beleid opdringen.
Ja, opdringen, want niemand maar ook helemaal niemand wil dit zo nog langer.
Geprikten zijn er klaar mee, die zien alle beloften verdwijnen als sneeuw voor de zon namelijk.
En ook de ongeprikten zijn er al vanaf dag 1 helemaal klaar mee.
Maar de echte vraag die gesteld moet worden is er maar 1, oké misschien 2🤪🤪🤣🤣.

Wat doet het volk ermee???
Wat doen wij nu om dit te veranderen??

Zo soms pieker ik mezelf dan suf.
De geprikten doen niets.
Nou ja, niets, de ongeprikten de schuld geven dan toch😉😉I love youI love you.
Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er bij, wat ikzelf mag ondervinden namelijk.
Deze paar gestoorden vinden ook dat ik nergens geen recht meer op heb.
Oké, die stop ik zelf wel apart in een hokje in een witte jas met gespen en lange mouwen 🤣🤣😂🤣.

De ongeprikten demonstreren, tenminste in het begin was er een poging dan toch.
En schiet mij nu niet lek, maar wat is het nut ervan geweest en wat is het nut nu nog?
Ze stonden in het begin op een veld waar ze compleet in elkaar werden geslagen en verjaagd.
Nu lopen ze rondjes door steden, vreedzaam en gedwee begeleid door politie.
Elke week is er wel ergens een carnavalsoptocht of verkleedpartij.
En nee, ik loop niet mee en ik sta niet op een achteraf veldje en alleen maar omdat ik dit nutteloos vind.
Wat is nu de toegevoegde waarde ervan behalve verbinding zoeken met elkaar.
Ik vind het voor jullie fantastisch en de initiatiefnemers zijn geweldig❤I love youI love you.
Maar degene waar het om draait zitten niet in andere steden.
Zijn niet te vinden op het achteraf veldje.
Nee, degene waar het om draait zitten in den haag namelijk.
En wat doen die, juist, die lachen hun balletjes en hun flapjes uit hun broekje of rokje😳😳.
Roette stapt elke dag op zijn fietsje, lacht en zwaait en kan doen en laten wat hij wil🤔🤔.
Liego loopt gewoon naar zijn pluche en daarna op zijn gemakkie weer lekker weg😉😉😉.
De rest van de 145 ballenfrutters worden zeker ongemoeid gelaten 🤔🤔🤔.

Zou het nu niet eens tijd worden dat al de verschillende wandelverenigingen en carnavalsoptochten hun handen ineen slaan?
en in den haag voor het catshuis gaan staan 😈😈.
En nogmaals, fantastisch dat er demonstraties zijn, ze zijn alleen op de verkeerde plek 🥺🥺.
Jullie mogen nu vinden wat jullie willen van mij.
Maar ik zie in omringende landen de clash wel gebeuren.
Daar gaat het hard tegen nog harder.
En ik denk dat dat de enige weg is die ons nog rest.
Elkaar met rust laten, geprikt en ongeprikt, elkaar geen verwijten maken,getest of ongetest, maar degene die verantwoordelijk zijn, het vuur aan de schenen leggen.
Verander de wereld en begin bij jezelf.

Of in dit geval, het wordt gewoon tijd om onze volksvertegenwoordigers tot de orde te roepen.
Ze zitten er dankzij ons, maar ze geven er op dit moment zeer, zeer weinig voor terug.
Niets maar dan ook niets wijst er nu nog op dat ze handelen in de naam van het volk.
Het enige wat ze nu nog doen is het uitrollen van de agenda die opgelegd is door de elites van deze wereld.
Het volk wordt wederom arm en dom gehouden en hoelang blijven we nu hierin mee gaan 🤔🤔?
Demonstraties, ja een goed initiatief.
Echter wel op de juiste plaats en tegen de juiste personen 😉😉😉😘😘😘.
En vooral, met zijn allen 👊👊💪💪.
En zodra dat dit uiteindelijk gaat gebeuren zal ik erbij zijn en eerder niet I love youI love youI love you😈😈😈.

Gezien de versplintering van alle groepen en het haantjes gedrag onderling, heb ik er een hard hoofd in.
En dat is exact wat ze willen.
Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen? Harry13
Groet I love youI love youI love you

Tijd om de handen in een te slaan!

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Harry Audenaerd en Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Is de tijd van links en rechts demonstreren met een gezellig muziekje er bij afgelopen?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rutte kweekt tijd bommen nu is het afgelopen jullie experiment is mislukt!
» Biden-regime; wordt tijd gegeven tot 18 oktober voordat de hel losbreekt!
» Lalalala, de delta variant komt gezellig in het land. Leef, alsof het je laatste dag is, leef.
» Het is tijd om alle bluf onderzoekers, virologen en RIVM leden te arresteren!
» Regeringen Cq fraudeurs het is tijd om uw falen toe te geven!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Waarheid :: Opmerkelijke zaken die gebeuren in de wereld.-
Ga naar: