Ik las het volgende bericht op faceboek van Harry Audenaerd en hij heeft een punt.
Gaan we op deze manier door van in elke stad te demonstreren lacht de regering ons tot aan de nieuwe lockdowns in September in het gezicht uit! en blijft onze Regering deze gezellige demonstraties faciliteren! En waar zijn al die dokters en gezondheids diensten om mee te strijden!
In ander landen zouden de huidige dictators jaloers zijn op Nederland!
Maar lees effe mee wat Harry jullie duidelijk wil maken!Zoals jullie hebben gemerkt zijn mijn laatste schrijfsels een beetje van toon veranderd.
Ik wil het zelf graag wat vrolijker en losser houden namelijk.
De gehele situatie waarin we nu al meer dan anderhalf jaar zitten met zijn allen, begon gewoon zwaarmoedig op mijn onwerkelijke, vreemde en zo soms niet te bevatten geest te drukken 🤪🤪.
En toch wil ik het niet loslaten
.
We zijn nu eenmaal allemaal de dupe van het schrijnende beleid wat er gevoerd wordt.
Of je nu wel geprikt bent of niet, of je nu jezelf wel laat testen of niet, we zijn er gewoon allemaal compleet mee genaaid.
.
En waar zit het echte pijnpunt nu??
Niet bij de gewone mensen die tegen elkaar opgezet worden.
Nee, het pijnpunt zit in den haag, bij die hotemetoten die zogenaamd uit hoofde van ons allemaal dit beleid opdringen.
Ja, opdringen, want niemand maar ook helemaal niemand wil dit zo nog langer.
Geprikten zijn er klaar mee, die zien alle beloften verdwijnen als sneeuw voor de zon namelijk.
En ook de ongeprikten zijn er al vanaf dag 1 helemaal klaar mee.
Maar de echte vraag die gesteld moet worden is er maar 1, oké misschien 2🤪🤪
.
Wat doet het volk ermee???
Wat doen wij nu om dit te veranderen??
Zo soms pieker ik mezelf dan suf.
De geprikten doen niets.
Nou ja, niets, de ongeprikten de schuld geven dan toch
.
Niet allemaal natuurlijk, maar er zijn er bij, wat ikzelf mag ondervinden namelijk.
Deze paar gestoorden vinden ook dat ik nergens geen recht meer op heb.
Oké, die stop ik zelf wel apart in een hokje in een witte jas met gespen en lange mouwen
.
De ongeprikten demonstreren, tenminste in het begin was er een poging dan toch.
En schiet mij nu niet lek, maar wat is het nut ervan geweest en wat is het nut nu nog?
Ze stonden in het begin op een veld waar ze compleet in elkaar werden geslagen en verjaagd.
Nu lopen ze rondjes door steden, vreedzaam en gedwee begeleid door politie.
Elke week is er wel ergens een carnavalsoptocht of verkleedpartij.
En nee, ik loop niet mee en ik sta niet op een achteraf veldje en alleen maar omdat ik dit nutteloos vind.
Wat is nu de toegevoegde waarde ervan behalve verbinding zoeken met elkaar.
Ik vind het voor jullie fantastisch en de initiatiefnemers zijn geweldig
.
Maar degene waar het om draait zitten niet in andere steden.
Zijn niet te vinden op het achteraf veldje.
Nee, degene waar het om draait zitten in den haag namelijk.
En wat doen die, juist, die lachen hun balletjes en hun flapjes uit hun broekje of rokje
.
Roette stapt elke dag op zijn fietsje, lacht en zwaait en kan doen en laten wat hij wil
.
Liego loopt gewoon naar zijn pluche en daarna op zijn gemakkie weer lekker weg
.
De rest van de 145 ballenfrutters worden zeker ongemoeid gelaten
.
Zou het nu niet eens tijd worden dat al de verschillende wandelverenigingen en carnavalsoptochten hun handen ineen slaan?
en in den haag voor het catshuis gaan staan
.
En nogmaals, fantastisch dat er demonstraties zijn, ze zijn alleen op de verkeerde plek 🥺🥺.
Jullie mogen nu vinden wat jullie willen van mij.
Maar ik zie in omringende landen de clash wel gebeuren.
Daar gaat het hard tegen nog harder.
En ik denk dat dat de enige weg is die ons nog rest.
Elkaar met rust laten, geprikt en ongeprikt, elkaar geen verwijten maken,getest of ongetest, maar degene die verantwoordelijk zijn, het vuur aan de schenen leggen.
Verander de wereld en begin bij jezelf.
Of in dit geval, het wordt gewoon tijd om onze volksvertegenwoordigers tot de orde te roepen.
Ze zitten er dankzij ons, maar ze geven er op dit moment zeer, zeer weinig voor terug.
Niets maar dan ook niets wijst er nu nog op dat ze handelen in de naam van het volk.
Het enige wat ze nu nog doen is het uitrollen van de agenda die opgelegd is door de elites van deze wereld.
Het volk wordt wederom arm en dom gehouden en hoelang blijven we nu hierin mee gaan
?
Demonstraties, ja een goed initiatief.
Echter wel op de juiste plaats en tegen de juiste personen
.
En vooral, met zijn allen
.
En zodra dat dit uiteindelijk gaat gebeuren zal ik erbij zijn en eerder niet
.
Gezien de versplintering van alle groepen en het haantjes gedrag onderling, heb ik er een hard hoofd in.
En dat is exact wat ze willen.
Groet
Tijd om de handen in een te slaan!Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!Klik link : https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Harry Audenaerd en Hielke Roos