Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Adviseur van Biden Covid-19 pleit voor nationale lockdown, waarschuwt dat er in de VS 200.000 doden per dag zullen vallen.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Adviseur van Biden Covid-19 pleit voor nationale lockdown, waarschuwt dat er in de VS 200.000 doden per dag zullen vallen. wo nov 11, 2020 1:52 am
De gek gaat maar door en bijna geen hond stemde op deze idioot Biden. Nu gaan er 200.000 per dag dood beweerd Joe Biden. En in 2021 worden dat per dag veel meer. Cuomo zegt dat het Covid-19 Pfizer-vaccin onder Trump 'slecht nieuws' is, en belooft de distributie te blokkeren totdat Biden president is.
Wanneer houd deze HOAX eens op. Arresteer die hele bende die covid verzint. Fantast en Epidemioloog dr. Michael Osterholm, die lid is geworden van Joe Biden's Covid-19 adviesraad, heeft de Amerikanen gewaarschuwd om “klaar te zijn”, aangezien hij verwacht dat het aantal gevallen zal blijven toenemen, (wat klopt zwijnen omdat de testen totaal niet betrouwbaar zijn en hij wil een nationale lockdown om de pandemie te bestrijden. Ik adviseer de dood straf voor deze nieuwe rat in de gelederen van Biden
De adviseur van Biden zei dat de "donkerste maanden" in 2021 in het verschiet liggen als het gaat om Covid-19, vanwege de winter die mensen naar binnen drijft, en vermoeidheid en ontevredenheid die hun bereidheid om zich aan gezondheidsrichtlijnen te houden, aantasten. Wat een smeerlappen dit is om U klein en vernederd te houden. ondertussen vervalsen zij verder de verkiezingen.
Deze factoren, zo beweert Osterholm, zullen de dagelijkse casuscijfers waarschijnlijk naar een nieuw hoogtepunt drijven.
"Maak je klaar. We zullen 200.000 of meer gevallen per dag krijgen door vals testen, en we moeten ons voorbereiden in onze ziekenhuizen, ” vertelde hij maandag aan het Morning Joe-programma van MSNBC.
De VS hebben de afgelopen dagen meerdere keren het dagelijkse record overschreden, ook op zaterdag, toen het 128.000 nieuwe gevallen registreerde.
Osterholm is van mening dat een nationale lockdown vereist is om "dit infectieniveau naar een plaats te brengen waar we het daadwerkelijk kunnen beheersen". Hij gaf echter toe dat naleving de sleutel is. "Als je 50 mensen interviewt, krijg je 75 definities van wat een lockdown is" , zei hij.
Onder verwijzing naar het succes van het traceren van contacten in China en elders, beweerde Osterholm dat de VS tekort was geschoten in hun strijd tegen de pandemie.
Als de regering een nationale lockdown zou opleggen, zou het land moeten helpen de "pijn en economisch lijden" te bestrijden die voortkomen uit het feit dat mensen niet kunnen werken en bedrijven die gedwongen worden te sluiten door het lenen van "geld van onszelf" toe te staan om te "betalen". mensen hun baan verliezen, ” zei hij. "Dat zou een heel ander soort lockdown zijn, waar mensen niet zouden lijden."