De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:53 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1125
Join date : 15-08-18
Age : 71

Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Empty
BerichtOnderwerp: Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje.   Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Icon_minitimedi nov 03, 2020 8:50 pm

Het lijkt er sterk op dat de provocaties van de elite jegens wie dan ook niet de gewenste reacties teweeg brengen. Een doorn in het oog van de NWO die ogenschijnlijk alles op alles zetten om waar dan ook ter wereld hun gewenste derde wereld oorlog te kunnen starten.

Zijn het niet de dreigementen aan het adres van Iran alleen, over het steunen van zogenaamde terroristische organisaties als Hezbollah, dan zijn het wel de dreigementen aan het adres van Noord Korea of de schermutselingen rondom de door China opgespoten eilanden en als dat niet werkt is er nog altijd het conflict rondom Donbass en Lugansk waar eventueel wat extra olie op het vuur gegooid kan worden.

Ogenschijnlijk allemaal aparte gebieden met hun eigen geschiedenis en verhaal maar één belangrijke bindende factor ( in mijn ogen ), Rusland en Putin, die tot nu toe bij al deze conflicten en dreigende Wereldoorlog- gebieden, verstandig genoeg is geweest om de provocaties te weerstaan.

Ik vraag mij hardop af of China, Noord Korea en Iran, zonder inmenging van Putin zo lang rustig zouden zijn gebleven.
Ik meen dat de cool die deze landen vandaag de dag tentoonspreiden m.b.t. de aantijgingen aan hun adres, dezelfde cool is die Putin al jaren heeft m.b.t. zaken die Rusland treffen.


Qanon: Allemaal onzin zullen enkele lezers roepen. Voor die lezers wil ik een hele subtiele manier van controle over iemand brein hier laten zien zoals deze van tijd tot tijd in de amusementsindustrie gebruikt wordt.

Op verschillende websites lees ik dat de elite aan het eind van hun Latijn zijn en in blinde paniek alles proberen om hun doelen te bereiken.

De valse vlag aanslagen volgen elkaar in zo’n hoog tempo op dat het haast niet meer bij te houden is. Er zijn zelfs nu ook echte aanslagen te betreuren maar die gebeuren natuurlijk op Russische grond. Om daar met acteurs te werken is te link en zal door de Russische geheime dienst meteen doorgeprikt worden.

Ik ben het eens met de dames en heren van andere websites als zij stellen dat de elite in paniek is.
Dat zijn ze al jaren want de beoogde doelen hadden zo’n 5 jaar geleden al behaald moeten zijn. Dat is ook de reden waarom de mainstream media een tandje bij geschakeld hebben.

Ze vertellen de ene na de andere leugen en dan ook nog eens zo opzichtig dat de weinige lezers die ze nog hebben met nog grotere aantallen afvallen.

Daar tegenover staat dat er op het net steeds meer alternatieve websites ontstaan als Vrij Nederland Qanon Vrije wereld van mensen die ook door hebben wat er werkelijk aan de hand is. De beweging groeit! Het verzet groeit!

Tegelijkertijd zie ik ook een ontwikkeling die mij grote zorgen baart.

Zogenaamde alternatieve nieuwskanalen die de xenohaat aanwakkeren. Zo lees ik artikelen waar uitgelegd wordt waarom moslims een gevaar zijn voor onze samenleving en het ergste…ze worden ook nog gemeend deze artikelen.

Ik vraag me af dat de collega sites dan niet inzien dat dit net de bedoeling is?
Kennen ze de basisregels van de elite niet? verdeel en heers, en wel op alle vlakken? Ze opereren net als een gemiddelde huisarts.

Zie de kwakzalver Hugo de Jonge die over zich zelf roept dat hij geneeskunde gestudeerd heeft. Dat heeft hij niet, hij heeft een studie medicijnen gedaan en werkt daar dan ook naar.

Zo zal zo’n arts of gewoon school meester nooit naar de oorzaak kijken maar altijd zijn vizier gericht hebben op de symptomen en deze bestrijden. Het bekende aspirientje tegen hoofdpijn, de hoofdpijn is even weg maar de oorzaak van de hoofdpijn is er nog steeds en je lichaam, dat de juiste signalen nodig heeft om er iets aan te doen, wordt voor de gek gehouden.

Zo werkt dat ook met de xenohaat. Als je een beetje beter gaat kijken naar de vele aanslagen waar moslims op de een of andere manier aan verbonden worden kom je altijd dezelfde zaken tegen. De vermeende dader wordt doodgeschoten voordat hij of zij iets kan zeggen, getuigen of zichzelf kan verdedigen.

Een andere manier is het oppakken van vele verdachten, vaak met een moslimachtergrond,

Dit zwaar aanzetten in nieuwsberichten en ze vervolgens enkele dagen later vrij laten.
Los van dit zouden mensen zich ook eens kunnen afvragen waarom het meestal zo is dat de slachtoffers van de vele aanslagen vaak zelf moslims zijn. Ook niet onbelangrijk is het feit dat Westerse landen in samenwerking met super rijke Arabische landen in het Midden Oosten al jaren dood en verderf zaaien.

Daarmee worden vluchtelingenstromen opnieuw op gang gebracht die vanzelfsprekend ook gebruikt worden om extremistencellen andere landen binnen te loodsen en te activeren waanneer de elite ze nodig heeft. De mensen die daarvoor gebruikt worden hoeven daar niet eens zelf van op de hoogte te zijn.

Er zijn hersenspoelprogramma’s die zo intensief zijn dat ze werken als een soort hypnose, een bepaald woord, een beeld of geluid, kortom een verborgen commando kan een vredelievend persoon van het ene op het andere moment doen veranderen in een gevaarlijke psychopaat. Ik hoop dat deze vragen en beweringen je aan het denken zetten.

Voor mensen die hier meer over willen weten, google eens op MK ultra en Monarch.

Naast het programmeren van mensen door bepaalde gedachtentechnieken bestaan er ook vele drugs die mensen haast onmenselijk maken. Drugs die emoties zoals gevoel, empathie, pijn en angst uitschakelen. Deze drugs worden in toenemende mate bij vooral huurlingen gevonden.

Wat mij verbaast heeft de afgelopen weken in de commentaren is dat er steeds meer mensen zijn die menen dat Trump het goed voor heeft met de wereld maar dat er krachten achter hem werken die hem dwingen zaken te doen die hij normaal niet zou doen. Een aanname die ook 8 jaar lang bij Obama gebruikt werd.

Alles is mogelijk, daar ben ik het mee eens maar een vorm van bewijs is wenselijk als zoiets gesteld wordt. Dat geldt ook voor de stelling dat Putin, Assad en China het spel van de elite mee spelen. Ik sluit dit absoluut niet uit maar wil graag werken op basis van feiten en net die feiten kan ik nergens vinden. Wazige videootjes van iemand die zoiets stelt zonder bewijs is voor ons zondermeer geen bewijs.

De komende weken zal ik de vele nieuwskanalen, vlogs en blogs uit oorlogsgebieden nauwkeurig in de gaten houden want er broeit iets in Europa.
Als de elite alsnog een konijn uit de hoge hoed weten te toveren waarmee ze de wereldbevolking oorlog klaar weten te stomen of gaan ze uiteindelijk genadeloos op hun bek?

Wij kunnen ons in elk geval niet aan de indruk onttrekken dat de elite in paniek zijn. Niet pas maar al een tijdje. Dat verklaart volgens ons ook de vele valse vlag aanslagen waar bijna geen mens meer van op kijkt, maakt niet uit hoe vaak de aanslagen herhaald worden op TV.

De kijker raakt langzaam maar zeker immuun tegen al dat geweld. Dat is de reden waarom wij denken dat eventuele volgende provocaties, valse vlag aanslagen, op een veel grotere schaal zullen gebeuren. De enige manier voor de elite om zoveel mogelijk neuzen in dezelfde richting te krijgen. Je bent gewaarschuwd! Geloof niet zomaar alles wat je ziet en heb je medemens lief want wij zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Zegt de volgende foto niet genoeg. Deze man is opgeruimd zo dat we hem niet kunnen verhoren.

John McCain
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje. Storm10

We are the Storm

Hielke roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Is de gewenste oorlog van de elite nog haalbaar? lees het artikel dan begrijp U het een beetje.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De EU neemt stukje bij beetje de beleidsterreinen en de Soevereiniteit van de Nederlanders en de politiek over.
» Lockdowns wat gebeurt er nu allemaal? luister dit eens dan begrijp je het denk ik helemaal.
» De hittegolf van Augustus 2022 en de vele anderen lees effe mee.
» 'Wereldrecessie komt eraan' plus artikel Wynia's Week.
» Welkom in 2030: ik bezit niets, heb geen privacy (hier het WEF artikel)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Ga naar: