Je lachte toen ik je vertelde dat een mondlapje alleen een 'gedragscontrolemiddel' is en je zette hem deugdzaam op.
Je had nu eenmaal geen zin in dat gezeur. Je lachte toen ik je vertelde dat de testen niet betrouwbaar en enkel het draagvlak voor de maatregelen zijn en jij stak er dagelijks 1 in je neus, zelfs in die van je kinderen want ja, werk...school....geen zin in dat gezeur!
Je lachte toen ik je vertelde dat de lockdowns er niet voor onze veiligheid zijn en jij bleef netjes thuis omdat je een melding kreeg op je Qrapp dat je in de buurt was geweest van een 'besmet' persoon. Je had immers geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik je vertelde dat er een bewijs van prikkertjes zou komen om ergens binnen te komen en jij toonde even later gewillig je Qrapp aan de deur van het restaurant, zwembad, de bios, de luchthaven etc. want je had gewoon geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik begon over het CeeOotwee budget en jij zette even later de verwarming maar een graadje lager, trok een extra trui aan, betaalde de torenhoge maandtermijnen want je had geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik je vertelde dat boeren onteigend zouden worden en dat we afstevenen op voedseltekorten en jij koopt maar iets minder ivm de nergens op gebaseerde prijsverhogingen en de zo af en toe lege schappen maar heey, geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik je vertelde dat die prikkertjes niet veilig zijn en jij stroopte je mouw op (en nog een keer, en nog een keer, en nog een keer?) en begrijpt maar niet waarom de oversterfte wereldwijd zo aanhoudend hoog is, waarom er zoveel plots-gevallen zijn maar je stelt geen vragen. Je hebt geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik je vertelde dat oorlog als excuus gebruikt werd om (energie)prijzen te verhogen en jij zette de blauw-gele vlag als je profielfoto, aan je huis en zamelde kleding in zoals van je verwacht werd want ja, ook hier geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik je vertelde dat er een plan lag tot omvolking en jij verbaast je nu over het aantal 'vluchtelingen' en hoe zij zich gedragen maar je zwijgt want.... geen zin in dat gezeur.
Je lachte toen ik je vertelde dat er een digitale munt zou komen om je te kunnen controleren en programmeren en jij zei dat je niks te verbergen had maar vindt het nu wel raar dat je alle bedragen boven de €100 moet verantwoorden bij je bank. Je doet het maar want ....je raad het al, geen zin in dat gezeur.
Je lachte me uit toen ik je vertelde dat je die boete voor het niet dragen van een mondlapje niet hoefde te betalen en in bezwaar moest gaan omdat deze niet grondwettelijk was maar jij betaalde hem toch maar liever want.... je had geen zin in dat gezeur.
Je lachte me uit toen ik zei dat er 15 minuten steden worden gebouwd welke je straks nog 100 x per jaar mag verlaten en jij lacht nog eens vriendelijk naar de camera die boven ieder verkeerslicht is geplaatst want zo ver is het nog lang niet dus je hebt nog niets te zeuren toch?
Je lachte toen ik je vertelde dat Nederland de hoofdstad van Europa gaat worden met 40 mlj inwoners en jij vindt het gek dat vluchtelingen onophoudelijk ons land binnenstromen, huizen schaars en onbetaalbaar zijn geworden en je kind tot z'n 30ste thuis moet wonen maar heey, het had erger gekund hè, dus niet zo zeuren.
Je lachte toen ik zei dat het alleen nog maar erger zou worden als wij niets doen en jij zei: die zorgen zijn voor morgen, zo'n vaart zal het echt niet lopen. Je zeurt teveel.
Je lachte toen ik je wees op de wetswijzigingen die erdoor gedrukt zouden worden, op het gevaar van de zelfscankassa's, de klantenkaarten, de digitale ID , de CBDC, de BBB en de censuur maar je stemde op 'de boeren', rekent af bij de zelfscan, trekt je klantenkaart voor de koopjes en gratis producten en vroeg me op te houden met dat zeuren.
Wat heb je toch wat afgelachen
En oooh... wat heb ik toch gezeurd.Maar ik heb er nog één! zodat jou het lachen nog even niet vergaat en ik nog even lekker zal blijven zeuren.Binnenkort mogen we ons dankzij jouw tomeloze inzet weer gaan bewijzen als deugdzaam burger, moeten we de mouwtjes weer opstropen (en die van onze kinderen) en moeten we ons netjes volgens de aangepaste wetten klimaatvriendelijk gaan gedragen om nog enigszins te kunnen leven in het deugdzame wereldje, bedacht door een man zonder snorretje deze keer.
Maar die vergelijking mág niet.
Weet wel dan dat ik ook dan weer niet mee zal doen! Lees ook (klik link) : https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t1147-omvolking-en-economische-euthanasie-dat-is-het-doel-van-rutte-en-het-wefDank aan Monique
v
oor het schrijven