Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu.
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu. wo dec 07, 2022 4:58 am
Hoe denken de Russen over de oorlog in Oekraïne? In deze reportage reis ik naar Rostov Rusland om met de lokale bevolking te praten over de harde feiten van de oorlog en wat zij ervan vinden. Zoals verwacht steunen velen van hen het besluit van de Russische regering om zich bij de oorlog aan te sluiten, maar niet allemaal.
Je zult misschien erg verrast zijn door wat ze te zeggen hebben. Nu aanvallen met drones in Oekraïne vliegvelden diep in Rusland in Koersk en andere steden treffen, veranderen de dingen snel. Russische raketaanvallen blijven noodstroomstops in heel Oekraïne forceren. De stad Bakmut/Artjomovsk lijkt bijna klaar om onder Russische controle te komen.
De strijd Voor de stad Kherson en de regio is erg hevig geweest.
Het westen zegt dat Kherson deel uitmaakt van Oekraïne, maar de waarheid is dat er in september een referendum was waarin we je lieten zien hoe de mensen van Kherson voor toetreding tot Rusland hebben gestemd. Ook al beschouwt Rusland Kherson nu als een deel van Rusland, slechts enkele weken geleden nam Oekraïne de controle over de stad en de hele westelijke oever van de rivier de Dnjepr over nadat Rusland was geëvacueerd.
Rusland heeft nog steeds de controle over de hele oostelijke oever, met als kloof de rivier de Dnjepr. Terwijl Rusland zich aan de overkant van de rivier vanuit de stad Kherson ingraaft, lijkt het toneel te zijn voor mogelijk enorme veldslagen in het hele gebied.
In dit rapport gaan we naar het lettertype en kijken we over de Dnjepr naar de Oekraïense positie. alleen de manier waarop we je laten zien wat het echte verhaal is in het door Rusland gecontroleerde Kherson. Dit is een must als je echt wilt begrijpen wat er in de Kherson-regio gebeurt en gebeurt (kijk tot het einde zodat je het importgedeelte niet mist). Er vinden veel ontwikkelingen plaats in de Oekraïense oorlogszone die op elk moment het gevolg kunnen zijn van een enorme escalatie en we zullen het effect hiervan op de grond blijven volgen. -generatie wapens in zijn campagne in Oekraïne.
Hij verklaarde: "We moeten doorgaan met het upgraden en creëren van geavanceerde systemen met hun daaropvolgende toepassing in de speciale militaire operatie", en het plaatsen van zeer nauwkeurige langeafstandswapens, drones en oorlogsvoeringsystemen tegen batterijen als sleutelfactoren voor "het effectief verslaan van de vijand. ” Aan de andere kant heeft Oekraïne er dinsdag bij de NAVO-leden op aangedrongen om de wapenleveranties te versnellen en te helpen bij het herstel van het kapotte elektriciteitsnet, en de westerse bondgenoten van Oekraïne hebben gezworen de steun te versterken om Kiev de winter door te helpen.
Het is duidelijk dat de massale instroom van westerse wapens naar Oekraïne het enige is dat Oekraïne ervan heeft weerhouden in te storten, dus de belangrijkste vraag is hoe lang deze "dodelijke hulp" zal voortduren? Heel vreemd en ogenschijnlijk grof zei de Oekraïense minister van Buitenlandse Zaken Dmytro Kuleba "sneller, sneller, sneller" toen hij opriep tot levering van wapens, vooral geavanceerde luchtverdedigingssystemen van de NAVO. Daarnaast zei hij: "Als we transformatoren en generatoren hebben, kunnen we ons systeem, ons energienet herstellen en mensen fatsoenlijke levensomstandigheden bieden", en "Als we luchtverdedigingssystemen hebben.
Verslag van Patrick Lancaster Veteraan van de Amerikaanse marine en onafhankelijke, door crowdfunding gefinancierde journalist. Ik laat zien wat de westerse media je niet laten zien. Link: https://www.youtube.com/@PatrickLancasterNewsToday
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dat kan hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu.