Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: De waarheid over de oorlog (goud roof) in de Oekraïne, afghanistan en het Midden-Oosten zo aug 15, 2021 5:18 pm
Nu de Taliban verovert afghanistan die denken dat ze de goud voorraden van het land in handen hebben nu niks nada al leeg geroofd, door Amerika het enige wat ze buit gemaakt hebben is Armoede.
Ook het hoofd van de centrale bank van Afghanistan, Ajmal Ahmady, liet in een tweet al weten dat de verscheping van dollars naar Afghanistan zou worden stopgezet. Een groot deel van de tegoeden en goudvoorraden van de Afghaanse centrale bank zijn gestald op rekeningen en in kluizen bij de Amerikaanse centrale bank. Ook heeft de Afghaanse centrale bank miljarden geïnvesteerd in Amerikaanse staatsobligaties en via andere financiële instituties in de VS. Ahmady verliet Afghanistan zondag, waarna de Afghaanse munt veel waarde verloor ten opzichte van de Amerikaanse dollar.
Maar goed Amerika is het niet gelukt de olie voorraden voor de komende 100 jaar NU te bemachtigen. Dus laat het land intens lijden onder de Taliban moord, verkrachtingen en kinderhandel en wacht af. De wereld raakt verontwaardigd vraagt om op nieuw te kunnen ingrijpen (kat is eigenlijk al in het bakkie) Maar kijk onder de filmpjes en je begint het te snappen Hoe de VS het Midden-Oosten hebben gestolen Het begon met één stip aan de kust van Saoedi-Arabië.
Het verhaal van hoe een paar jongens de VS in oorlog brachten. (911)
Een deel van de Iraakse "massavernietigingswapens" die de Amerikanen in 2003 in beslag namen en voor "studie" naar Amerika brachten waren de goudreserves van dat land. Kort na de door de VS georganiseerd staatsgreep "Maidan" (2014 Oekraïne) werden Oekraïense goudreserves door de New York Federal Reserve in beslag genomen en over gevlogen naar de VS.