Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Fauci word aangemerkt als de grootste massamoordenaar in de geschiedenis!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Fauci word aangemerkt als de grootste massamoordenaar in de geschiedenis! vr jan 28, 2022 8:53 am
De maatregelen die door mede weten van overheden zijn genomen zijn in feite een truc en zijn door Fauci” is uitgevoerd om een één-wereldregering in te stellen en massamoord te legaliseren.
“Dit is massale genocide Fauci is de grootste massamoordenaar in de geschiedenis van de wereld. Hij moet worden gearresteerd en berecht voor Neurenberg 2.0, samen met Bill Gates en George 'Sarass', nazi Klaus Schwab – de hele miljardair elite,” vertelde Dr. Marble de Gateway Pundit tijdens de Defeat the Mandate-bijeenkomst in Washington, DC.
“Dit is een onderdrukking van Amerika om het één-wereldregeringsplan binnen te halen. De mRNA-gentherapie of de DNA-therapieën - dat zijn geen vaccins. Het is experimentele gentherapie, "vervolgde hij. “Absoluut – niemand heeft een vaccin tegen Covid nodig. Zelfs als het een echt vaccin was dat echt werkte, hebben we geen vaccin tegen Covid nodig.”
TRENDING: Joe Biden beëindigt persconferentie, geeft rechter Breyer een vies masker en loopt vervolgens zonder masker van het podium (VIDEO) https://www.thegatewaypundit.com/2022/01/joe-biden-ends-press-conference-hands-justice-breyer-dirty-mask-walks-off-stage-maskless-video/
Tegen april 2020, na in het ziekenhuis te hebben gewerkt om Covid-patiënten de klok rond te behandelen, concludeerde Marble dat alles wat werd aanbevolen door het Center for Disease Control en 'Nazi Fauci' om het nieuw uitbrekende coronavirus te behandelen "gewoon helemaal verkeerd was" en "eigenlijk het tegenovergestelde van alles wat we moeten doen.” Ondanks de mogelijke terugslag besloot Marble Fauci en de federale overheid te negeren en "te beginnen met het geven van vroege behandeling aan mijn patiënten."
Terwijl het aantal dodelijke slachtoffers door het coronavirus bleef stijgen te midden van systemische naleving van nieuwe onlogische CDC-voorschriften, begon Marble Covid-patiënten gratis te behandelen: Link: https://www.thegatewaypundit.com/2022/01/exclusive-doctor-treating-covid-patients-free-fauci-greatest-mass-murderer-history-hellspitals-new-concentration-camps/
Trump kwam op televisie en hij zei dat hij wilde dat artsen medicijnen gingen uitoefenen over de staatsgrenzen heen. Ik had meteen dit eureka-moment in mijn hoofd en dacht: 'Wauw, ik kan patiënten in alle 50 staten behandelen, dus misschien behandel ik ze gewoon gratis.' En dat heb ik dus gedaan.”
Volgens de Verenigde Staten zijn op 25 januari 2022 minstens 866.968 Amerikanen overleden aan Covid, volgens gegevens die zijn gepubliceerd door het Center For Disease Control. De meesten stierven niet aan het virus, maar het moorddadige protocol van de ziekenhuizen, stelt Marble.
“Er zijn 1,1 miljoen artsen in Amerika en er zijn waarschijnlijk minder dan 1.000 die bereid zijn Covid-patiënten vroegtijdig te behandelen. Ik noem ze 'Fauci-dokters'. De Fauci-dokters in heel Amerika hebben hun patiënten in de steek gelaten. We hebben een epidemie, een pandemie van wanpraktijken, waarbij mensen ziek worden van Covid. Hun arts laat hen in de steek en pleegt wanpraktijken', zei hij. "Ze zullen ze helemaal geen behandeling geven en zeggen: 'Kom niet naar mijn kantoor omdat ze bang zijn en het niet willen vangen. En als je doodgaat, ga dan naar het ziekenhuis.
Zelfs Covid-lockdowns, gedwongen quarantainemaatregelen, maken deel uit van het anti-Amerikaanse plan om te ontvolken.
"Obesitas is een van de grootste risicofactoren, maar bij alles wat ze willen dat je doet, willen ze dat je lui blijft en dik wordt, waardoor je risico om dood te gaan nog groter wordt", vervolgde Marble. "Dus letterlijk alles wat de CDC en Fauci - letterlijk, alles wat ze doen is om de dood te maximaliseren." Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren. Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo de Jonge zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Fauci word aangemerkt als de grootste massamoordenaar in de geschiedenis!