Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID ma nov 29, 2021 1:09 pm
Dus Fauci geeft eindelijk toe dat proberen om iedereen te dwingen zich te laten vaccineren dit niet "beëindigt". Noch zullen welke andere strafmaatregelen dan ook die de "volksgezondheidsgemeenschap" dicteert. Er is geen "einde aan dit" en we zullen ermee moeten leren leven.
Donald Trump, 21 oktober 2020: “We leren ermee leven. We hebben geen keus." Anthony Fauci, 28 november 2021: "We zullen met COVID moeten gaan leven."
Hoe vaak heeft voormalig president Donald Trump iets gezegd dat werd afgedaan als roekeloos, harteloos, dom of ronduit verkeerd om er later achter te komen dat hij gelijk had? Wat het nummer ook is, voeg er nog een toe.
In het weekend gaf Anthony Fauci, hoofd van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases en de belangrijkste medische adviseur van president Joe Biden, toe dat “we zullen moeten gaan leven met COVID. Ik geloof dat dat het geval is, want ik denk niet dat we het gaan uitroeien."
Fauci's opmerking kwam te midden van toenemende gevallen in de VS en de nieuwe “Omicron”-variant die zich in Zuid-Afrika heeft verspreid en blijkbaar resistenter is tegen vaccins. De Wereldgezondheidsorganisatie verklaarde Omicron als een "variant van zorg", en Fauci zei dat het hier waarschijnlijk zal landen.
Maar wacht. Waarom zou Fauci zeggen dat we moeten leren leven met COVID?
Joe "Trust-the-Science" Biden zei tenslotte: "Ik zal hiervoor zorgen. Ik zal dit beëindigen. Ik zal ervoor zorgen dat we een plan hebben."
Oeps.
Dat was wat Biden in oktober 2020 zei. De laatste tijd zweeg hij over wat zijn "plan" is om "hier een einde aan te maken", of waarom het land in de zomer net een COVID-piek doormaakte en deze winter op weg lijkt naar een grotere.
Het aantal COVID-sterfgevallen onder Biden nadert snel het dodental toen Trump president was. Dat is ondanks de aanwezigheid van drie vaccins die op wonderbaarlijke wijze werden aangekondigd direct na de verkiezingen van november 2020, plus biljoenen dollars voor het "plan" van Biden.
Dus Fauci geeft eindelijk toe dat proberen om iedereen te dwingen zich te laten vaccineren dit niet "beëindigt". Noch zullen welke andere strafmaatregelen dan ook die de "volksgezondheidsgemeenschap" dicteert. Er is geen "einde aan dit" en we zullen ermee moeten leren leven.
Wat, zoals blijkt, precies is wat Trump meer dan een jaar geleden zei.
Tijdens het laatste presidentiële debat op 21 oktober 2020 hekelde Biden Trump omdat hij zei dat COVID snel voorbij zou zijn.
De reactie van Trump was: “Ik zei niet snel over. Ik zeg dat we ermee leren leven. We hebben geen keus."
Waarop Biden terugkeek: "Mensen leren ermee te sterven."
(Biden zei in hetzelfde debat ook dat "er geen vooruitzicht is dat er voor het midden van volgend jaar een vaccin beschikbaar zal zijn voor de meerderheid van het Amerikaanse volk.")
Trump werd vervolgens onderworpen aan een vloedgolf van spot en spot vanwege zijn defaitistische houding.
Natuurlijk zei Trump veel, vaak tegenstrijdige, soms verkeerde dingen over COVID. Wat dat betreft, deden Fauci en Biden dat ook. (Biden was ook dood, dood, helemaal verkeerd over de timing van het vaccin.)
Toch had Trump het wat betreft de score "leer ermee te leven" precies goed, en hij was de Fauci's van de wereld ver vooruit die het publiek probeerden te overtuigen dat als iedereen thuis bleef, anderhalve meter uit elkaar bleef, menigten vermeed, droegen maskers en werden ingeënt zodat we "hier een einde aan konden maken".
Zal Biden ooit toegeven dat Trump gelijk had? Natuurlijk niet. Bovendien geeft het voortzetten van de fictie dat we "hier een einde aan kunnen maken" Biden en andere linksen een hefboomwerking om steeds draconischere beperkingen en mandaten op te leggen. Zolang het publiek denkt dat deze maatregelen "hier een einde aan zullen maken", is de kans groter dat ze zich eraan houden.
Het is dus aan het publiek om de bekentenis van Trump (en nu Fauci) ter harte te nemen. COVID gaat nooit weg. We kunnen ineenkrimpen in de kelder, plichtsgetrouw voldoen aan belachelijke maskervereisten en opdringerige vaccinmandaten, en ons onderwerpen aan zinloze sluitingen.
Of we kunnen doen wat Trump vroeger adviseerde. Gedraag je als volwassenen, gebruik je gezond verstand en leer leven met COVID.
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Link artikel: https://issuesinsights.com/2021/11/29/fauci-is-now-copying-trump-on-covid/
Hielke Roos
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID