De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

» Heeft Amerika onbewust een einde gemaakt aan de plannen van Klaus voor wereldheerschappij?
Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptydo apr 21, 2022 11:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Empty
BerichtOnderwerp: Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID   Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID Emptyma nov 29, 2021 1:09 pm

Dus Fauci geeft eindelijk toe dat proberen om iedereen te dwingen zich te laten vaccineren dit niet "beëindigt". Noch zullen welke andere strafmaatregelen dan ook die de "volksgezondheidsgemeenschap" dicteert. Er is geen "einde aan dit" en we zullen ermee moeten leren leven.

Donald Trump, 21 oktober 2020: “We leren ermee leven. We hebben geen keus."
Anthony Fauci, 28 november 2021: "We zullen met COVID moeten gaan leven."

Hoe vaak heeft voormalig president Donald Trump iets gezegd dat werd afgedaan als roekeloos, harteloos, dom of ronduit verkeerd om er later achter te komen dat hij gelijk had? Wat het nummer ook is, voeg er nog een toe.

In het weekend gaf Anthony Fauci, hoofd van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases en de belangrijkste medische adviseur van president Joe Biden, toe dat “we zullen moeten gaan leven met COVID. Ik geloof dat dat het geval is, want ik denk niet dat we het gaan uitroeien."

Fauci's opmerking kwam te midden van toenemende gevallen in de VS en de nieuwe “Omicron”-variant die zich in Zuid-Afrika heeft verspreid en blijkbaar resistenter is tegen vaccins. De Wereldgezondheidsorganisatie verklaarde Omicron als een "variant van zorg", en Fauci zei dat het hier waarschijnlijk zal landen.

Maar wacht. Waarom zou Fauci zeggen dat we moeten leren leven met COVID?

Joe "Trust-the-Science" Biden zei tenslotte: "Ik zal hiervoor zorgen. Ik zal dit beëindigen. Ik zal ervoor zorgen dat we een plan hebben."

Oeps.

Dat was wat Biden in oktober 2020 zei. De laatste tijd zweeg hij over wat zijn "plan" is om "hier een einde aan te maken", of waarom het land in de zomer net een COVID-piek doormaakte en deze winter op weg lijkt naar een grotere.

Het aantal COVID-sterfgevallen onder Biden nadert snel het dodental toen Trump president was. Dat is ondanks de aanwezigheid van drie vaccins die op wonderbaarlijke wijze werden aangekondigd direct na de verkiezingen van november 2020, plus biljoenen dollars voor het "plan" van Biden.

Dus Fauci geeft eindelijk toe dat proberen om iedereen te dwingen zich te laten vaccineren dit niet "beëindigt". Noch zullen welke andere strafmaatregelen dan ook die de "volksgezondheidsgemeenschap" dicteert. Er is geen "einde aan dit" en we zullen ermee moeten leren leven.

Wat, zoals blijkt, precies is wat Trump meer dan een jaar geleden zei.

Tijdens het laatste presidentiële debat op 21 oktober 2020 hekelde Biden Trump omdat hij zei dat COVID snel voorbij zou zijn.

De reactie van Trump was: “Ik zei niet snel over. Ik zeg dat we ermee leren leven. We hebben geen keus."

Waarop Biden terugkeek: "Mensen leren ermee te sterven."

(Biden zei in hetzelfde debat ook dat "er geen vooruitzicht is dat er voor het midden van volgend jaar een vaccin beschikbaar zal zijn voor de meerderheid van het Amerikaanse volk.")

Trump werd vervolgens onderworpen aan een vloedgolf van spot en spot vanwege zijn defaitistische houding.

Natuurlijk zei Trump veel, vaak tegenstrijdige, soms verkeerde dingen over COVID. Wat dat betreft, deden Fauci en Biden dat ook. (Biden was ook dood, dood, helemaal verkeerd over de timing van het vaccin.)

Toch had Trump het wat betreft de score "leer ermee te leven" precies goed, en hij was de Fauci's van de wereld ver vooruit die het publiek probeerden te overtuigen dat als iedereen thuis bleef, anderhalve meter uit elkaar bleef, menigten vermeed, droegen maskers en werden ingeënt zodat we "hier een einde aan konden maken".

Zal Biden ooit toegeven dat Trump gelijk had? Natuurlijk niet. Bovendien geeft het voortzetten van de fictie dat we "hier een einde aan kunnen maken" Biden en andere linksen een hefboomwerking om steeds draconischere beperkingen en mandaten op te leggen. Zolang het publiek denkt dat deze maatregelen "hier een einde aan zullen maken", is de kans groter dat ze zich eraan houden.

Het is dus aan het publiek om de bekentenis van Trump (en nu Fauci) ter harte te nemen. COVID gaat nooit weg. We kunnen ineenkrimpen in de kelder, plichtsgetrouw voldoen aan belachelijke maskervereisten en opdringerige vaccinmandaten, en ons onderwerpen aan zinloze sluitingen.

Of we kunnen doen wat Trump vroeger adviseerde. Gedraag je als volwassenen, gebruik je gezond verstand en leer leven met COVID.

Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Link artikel: https://issuesinsights.com/2021/11/29/fauci-is-now-copying-trump-on-covid/

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Anthony Fauci, 28 november 2021 Fauci geeft toe: Trump had gelijk over 'leven met' COVID
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dr. Fauci over het leven na vaccinatie en Biden's benadering van de pandemie de lockdowns zullen terug komen.
» Marine Le Pen belooft de nieuwe wereldorde van George Soros te vernietigen dus Trump had wel degelijk gelijk.
» Deze Covid-19-crisis moet worden omgedoopt tot het “Covid-19-schandaal
» Covid Stasi: Wordt u een agent van de staat? Meldt u ook de inbreuken op de Covid-regels door uw buren?
» De covid-19-pandemie zal eind 2021 voorbij zijn, zegt Bill Gates

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: