De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:53 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine”

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1125
Join date : 15-08-18
Age : 71

Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Empty
BerichtOnderwerp: Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine”   Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine” Icon_minitimeza dec 11, 2021 9:49 am

Ik zeg u niet dat dit de waarheid zal zijn in de toekomst maar een gewaarschuwd mens telt voor 2
Is Dr. Tenpenny iemand die we volgens onze regering moeten vertrouwen? Of is zij een van die artsen die we niet moeten vertrouwen?

Een nodeloze vraag. Zij is de dokter naar wie je moet luisteren en wiens advies je moet opvolgen.

De laatste twee jaar heeft zij haar stem verheven tegen de plandemie en tegen vaccins en als gevolg daarvan gecensureerd.

Iedereen die een andere mening heeft dan de regering en de globalisten wordt gecensureerd.

De gecensureerde dokter geeft een waarschuwing aan de wereld. Ze waarschuwt de kinderen en de ouders.

Luister naar haar waarschuwing in de video hieronder.
Link: https://www.frontnieuws.com/dr-tenpenny-met-een-waarschuwing-wees-mentaal-en-spiritueel-voorbereid-om-miljoenen-dode-kinderen-te-zien/

Hier nog een waarschuwing van haar.
Dr. Sherri Tenpenny: “Dit is een perfect ontworpen moordmachine”
Dr. Sherri Tenpenny heeft tien werkingsmechanismen in kaart gebracht van hoe het mRNA-vaccin mensen gaat doden. Zij zegt: “Wanneer je het mRNA injecteert, begint het boodschapper-RNA te coderen voor het spike-eiwit… de NIH vecht nu met Moderna over patentrechten, omdat je geen patent kunt nemen op iets dat in de natuur voorkomt, dus moesten zij het spike-eiwit manipuleren, om het te kunnen patenteren en vervolgens een antilichaam tegen het spike-eiwit te maken”,

“Nu, dit anti-spike proteïne antilichaam is dodelijk. Het is absoluut dodelijk. En bij de eerste drie documenten die ik doornam, ontdekte ik dat een van de dingen die het spike-eiwit doet, is dat het longweefsel direct aanvalt en het afbreekt”.

“Het tweede dat het doet is het remmen van je M2 macrofagen, die je anti-inflammatoire macrofagen zijn, dus je krijgt cytokine storm [fatale immuunreactie, red.] en je sterft”.

“Het derde is dat wanneer dat boodschapper-RNA naar binnen gaat en een antilichaam maakt tegen het spike-eiwit, het zich er losjes aan bindt, het meeneemt naar een cel en permanente replicatie veroorzaakt. Dus het is alsof je een “aan” knop hebt zonder “uit” knop. Je zorgt er constant voor dat dit kleine stukje eiwit meer spike-eiwitten ontwikkelt, meer vernietiging veroorzaakt”.

“En dan, met dit document dat ik gisteravond las, van dit anti-spike-eiwit, valt het de astrocyten en de oligodendrocyten aan, dat zijn twee verschillende soorten cellen in je hersenen. Twee verschillende soorten van het centrale zenuwstelsel [cellen]. Het valt het binnenste mitochondria membraan aan, in twee verschillende mechanismen en het valt het neurofilament eiwit aan, wat de motorische zenuwen zijn, die plotseling – we hebben die mensen gezien [met sterke tremoren], het is omdat het spike-eiwit antilichaam hun motorische neuronen en hun centrale zenuwstelsel aantast”.

En dan is het belangrijkste symptoom nummer één dat mensen hebben nadat ze dit vaccin hebben gekregen, slopende vermoeidheid, dat ze in het grootste deel van hun dagelijkse leven niet eens kunnen functioneren. Wel, het is omdat het spike-eiwit antilichaam de mitochondriën aanvalt en het GAD 65 aanvalt, het intracellulaire antigeen in je mitochondriën en het kan ook je alvleesklier aanvallen”.

“Als je diabeet bent, zal het je diabetes verergeren. Als je geen diabetes hebt, kan het ervoor zorgen dat je diabetes krijgt, het stiff-person syndroom, cerebellaire ataxie, dat is waar je naar kijkt [massale tremoren]; mensen die niet kunnen lopen”.

“In het experiment dat ze deden, namen ze verschillende weefsel-antigenen, zoals huid en longen en al die andere dingen, en lieten het serum met het antilichaam er overheen vallen. 27 van de 55 weefseltypen reageerden negatief op het spike-antilichaam”.

“In het meest recente VAERS-rapport, dat deze week is verschenen, zijn al 181 sterfgevallen gemeld [inmiddels duizenden, red.]. Als je ze doorleest, kun je zien wat deze antilichamen doen, je kunt het zien in het VAERS-rapport, wat er met deze mensen is gebeurd en het zijn de anti-spike antilichamen die hen aanvallen. Daarom vielen de meeste sterfgevallen ongeveer 19 dagen na de injectie, omdat het een tijdje duurt voordat de antilichaamsrespons zich ontwikkelt. Het gebeurt niet zomaar”.

“Tenzij je een anafylactische reactie hebt – waarschijnlijk op de polyethyleenglycol – [waarin de mNRA verpakt is, red.] tenzij je er onmiddellijk op reageert, zal de vertraagde reactie beginnen – het duurt een tijdje – ik sprak met een aantal epidemiologen in Europa en zij zeiden dat het ongeveer 48 weken duurt voordat je echt de meest ingrijpende effecten van auto-immuunziekte ziet”.

Toen ik de eerste vier werkingsmechanismen vond, zei ik tegen een paar vrienden van me: ‘Dit is een perfect ontworpen moordmachine'”.

“Perfect ontworpen, omdat – het andere ding is met dat replicerende ding, want met het vaccin, ga je mutanten zien [van Covid-19]. Dus nu hebben we het allemaal over de mutanten. Het enige wat ze niet vragen aan deze mensen, die gediagnosticeerd zijn met deze gemuteerde stam, is: ‘Heeft u een van de niet-goedgekeurde vaccins gehad?” Niemand voegt dat samen'”.

“Dus, ja, 48 weken – dus het is ergens tussen 48 weken, dus het is ongeveer een jaar en 6 tot 7 maanden en een paar jaar in de toekomst”.

“Dus, zoals je het had over het meisje met meningitis vaccin? Dit gaat nog erger worden. Dus mensen moeten hier serieuze spirituele beslissingen over nemen… Ga je zeggen, ‘Oh, ik wil het vaccin krijgen zodat ik in een vliegtuig kan stappen,’ of ‘Zodat ik uit eten kan gaan,’ of ‘Ik mijn baan kan houden”. Dat wordt een beetje moeilijker. Of ‘Zodat ik door kan gaan op de beroepsschool’, dat wordt een beetje moeilijker.

“Mensen zullen hier echt moeilijke spirituele beslissingen over moeten gaan nemen”

Link: https://www.frontnieuws.com/dr-sherri-tenpenny-dit-is-een-perfect-ontworpen-moordmachine/

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Wees mentaal en spiritueel voorbereid om MILJOENEN dode kinderen te zien! Dit is de perfect ontworpen moordmachine”
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Parijs zijn eerste dode zal voldoen aan het Handvest van Links om de grondrechten van de Europese Unie aan te nemen onder de noemer Terror en Covid
» Miljardairs stelen miljoenen hectaren land met 'klimaatverandering' als rechtvaardiging
» De Covi daders zien echter de essentie over het hoofd
» Bill Gates gaf honderden miljoenen aan steekpenningen aan MSM, kranten en tv-nieuwsbedrijven
» Overlijdingen door de vax tot op het heden miljoenen doden en ernstige bijwerkingen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Top nieuws laaste weken-
Ga naar: