Er is bewijs van miljoenen doden en ernstige bijwerkingen als gevolg van de experimentele COVID-19-injecties
Het doel van dit rapport is om te documenteren hoe over de hele wereld miljoenen mensen zijn omgekomen,
en honderden miljoenen ernstige bijwerkingen zijn opgetreden, na injecties met de
experimentele mRNA-gentherapie. We onthullen ook het reële risico van een ongekende genocide.
FEITEN
Ons doel is om alleen solide feiten te presenteren en weg te blijven van ongegronde claims. De gegevens zijn duidelijk
en geverifieerd. Referenties kunnen worden gevonden met alle gepresenteerde informatie, die wordt verstrekt als een
uitgangspunt voor verder onderzoek.
C O M P L I C I T Y
Uit de gegevens blijkt dat we momenteel getuige zijn van de grootste georganiseerde massamoord in de
geschiedenis van onze wereld. De ernst van deze situatie dwingt ons om deze kritische vraag te stellen: zullen we?
opkomen voor de verdediging van miljarden onschuldige mensen? Of laten we persoonlijke winst over?
gerechtigheid, en ingewikkeld zijn? Netwerken van advocaten over de hele wereld bereiden class action voor
rechtszaken om iedereen te vervolgen die deze criminele agenda dient. Honderden miljoenen mensen
wereldwijd komen in opstand tegen deze criminele operatie. Aan iedereen die tot nu toe ingewikkeld is geweest, we
zeggen: Er is nog tijd om je om te draaien en de kant van de waarheid te kiezen. Maak alstublieft de juiste keuze.
WERELDWIJD
Hoewel dit rapport zich richt op de situatie in de Verenigde Staten, is het ook van toepassing op de rest van
de wereld, als hetzelfde type experimentele injecties met vergelijkbare sterftecijfers - en vergelijkbaar
systemen van corruptie om deze nummers te verbergen - worden wereldwijd gebruikt. Daarom moedigen we
iedereen over de hele wereld om dit rapport te delen. Moge het een wake-up call zijn voor de hele mensheid.
Uit VAERS-gegevens van het Amerikaanse CDC blijkt
Per 26 augustus 2021 zijn al een half miljoen mensen leden aan ernstige bijwerkingen, waaronder beroerte, hartfalen, bloedstolsels, hersenaandoeningen, convulsies, toevallen, ontstekingen van hersenen en ruggenmerg, levensbedreigende allergische reacties, auto-immuunziekten, artritis, miskraam, onvruchtbaarheid, snel optredende spierzwakte, doofheid, blindheid, narcolepsie en kataplexie. Naast het astronomische aantal ernstige bijwerkingen,
de CDC meldt dat ca. 16.000 mensen stierven als gevolg van het ontvangen van het experiment
injecties. Volgens een klokkenluider van het CDC die een beëdigde verklaring heeft ondertekend, is de werkelijke
aantal doden is minstens vijf keer hoger.
Dit is wat de CDC-fraudedetectie in de gezondheidszorg
deskundige Jane Doe verklaarde officieel in een beëdigde verklaring:
'Ik heb in de afgelopen 25 jaar meer dan 100 verschillende detectie van fraude in de gezondheidszorg ontwikkeld'
algoritmen, zowel in de publieke als de private sector. (...) Wanneer het COVID-19-vaccin duidelijk is
in verband werd gebracht met de dood en het letsel van de patiënt, was ik geneigd de zaak te onderzoeken.
Het is mijn professionele schatting dat VAERS (het Vaccin Adverse Event Reporting System)
database, hoewel uiterst nuttig, wordt ondergerapporteerd met een conservatieve factor van ten minste
5. (...) en hebben vastgesteld dat het aantal sterfgevallen binnen 3 dagen na vaccinatie hoger is
dan die gerapporteerd in VAERS met een factor van minstens 5'.
De CDC rapporteert ook enorm veel andere bijwerkingen, zoals ernstige allergische reacties
(anafylaxie). Het Informed Consent Action Network (ICAN) meldde dat een onderzoek aantoonde dat:
het werkelijke aantal anafylaxie is 50 tot 120 keer hoger dan wordt beweerd door de CDC. 2, 3 Aan
bovendien nam een privé-onderzoeker de VAERS-database onder de loep en probeerde hij op te zoeken
specifieke case-ID's. Hij vond talloze voorbeelden waarbij de originele overlijdensakten werden gewist,
en in sommige gevallen zijn de nummers verwisseld voor mildere reacties.
Hij zegt: 'Wat de analyse van alle casusnummers ons nu vertelt, is dat er... ongeveer 150.000 gevallen
die ontbreken, die er waren, die er niet meer zijn.
De vraag is: zijn het allemaal doden?'
Hoe crimineel de CDC is, werd een paar jaar geleden ook onthuld, toen onderzoekers de
verband tussen vaccins en autisme. Ze ontdekten dat er inderdaad een direct verband is. En dan
heeft het CDA gedaan? Alle onderzoekers kwamen samen en een grote vuilnisbak werd in het midden geplaatst
van de Kamer. Daarin gooiden ze alle documenten die het verband aantoonden tussen autisme en vaccinaties. Het bewijsmateriaal is dus vernietigd. Vervolgens werd een zogenaamd 'wetenschappelijk' artikel
gepubliceerd in Pediatric, waarin staat dat vaccinaties geen autisme veroorzaken. Echter, een vooraanstaande wetenschapper binnen de CDC, William Thompson, heeft deze misdaad aan het licht gebracht. Hij gaf publiekelijk toe:
'Ik was betrokken bij het misleiden van miljoenen mensen over de mogelijke negatieve bijwerking'
Bron: file:///C:/Users/CataComputer/Downloads/vaccine-death-report.pdf
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek!
Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos