Boetes en meer: Meerdere deelstaten willen hard optreden tegen hardnekkige quarantainebezwaarden. En natuurlijk straks voor mensen die weigeren zich te vaccineren. Het komt er aan en als we niet opstaan en er tegen vechten halen ze straks u kinderen op en zetten u uit de oudelijke macht. Wedje maken?
Volgens een rapport van "Welt am Sonntag" willen verschillende deelstaten strenger optreden tegen hardnekkige quarantaineweigeraars (lees vaccinatie weigeraars ) . Naast hoge boetes kan het negeren van de geldende regelgeving in de toekomst in extreme gevallen leiden tot gedwongen opname in centrale inzamelpunten, klinieken of jeugdinrichtingen. Dit gebeurt nu al in individuele gevallen op basis van rechterlijke instructies.Volgens het rapport zullen binnenkort centrale voorzieningen voor herhaalde quarantainebrekers beschikbaar zijn in Baden-Württemberg. "Deze segregatieplaatsen worden permanent gecontroleerd door een veiligheidsdienst", citeerde de krant een woordvoerder van het ministerie van Sociale Zaken. Hiervoor zijn voor nu twee klinieken geselecteerd.
Sleeswijk-Holstein wil de komende weken quarantainebrekers huisvesten op het terrein van het jeugdgevangeniscentrum Moltsfelde, aldus de gemeente. Daarvoor is er meestal een "gevaarlijke toespraak" met de deelname van de politie als waarschuwing.
Volgens "WamS" wil Brandenburg in een eerste opvangvoorziening een centraal kantoor voor quarantainebrekers inrichten. Tot nu toe zijn de getroffenen ondergebracht in een ziekenhuis of een andere "geschikte faciliteit", aldus het ministerie van Sociale Zaken van het land.
Volgens het ministerie van Sociale Zaken wordt in Saksen momenteel een "huisvesting" gebouwd voor dergelijke doeleinden. Tot nu toe zijn hardnekkige quarantainebrekers "in een afgesloten ziekenhuis of andere geschikte accommodatie" geplaatst.
Nederland heeft al een optie het, justitieel complex Zaanstad wat bijna leeg staat het is NOG geen kamp maar is er wel op toebereid met een enorme parkeerplaats en grond voor containers naast het complex is er toevallig ook!Berlijn sluit verplichte opnames ook niet uitVolgens "BamS" kondigde het Beierse ministerie van Volksgezondheid aan dat het vooral mogelijk was om burgers te overtuigen om toe te geven "door nadrukkelijke instructie" en door te wijzen op "verplichte segregatie en boetes". Het laatste redmiddel was gedwongen opname bij lokale autoriteiten, bijvoorbeeld in "gesloten ziekenhuizen of gesloten delen van ziekenhuizen".
Zelfs de Berlijnse gezondheidsadministratie sluit gedwongen opnames, "bijvoorbeeld in een ziekenhuis" niet uit. De sociale dienst van Hamburg kondigde aan dat er gedwongen opnames zouden zijn, opties waren beschikbaar, maar gaf geen commentaar op details. In Hessen werd een dergelijke faciliteit wegens geringe vraag weer gesloten. (AFP)
Link naar artikel: https://www.tagesspiegel.de/politik/einrichtung-von-sammelstellen-laender-planen-zwangseinweisungen-fuer-corona-quarantaenebrecher/26824936.html
Nog even dit: mijn columns zijn altijd gratis te lezen. Wil je me steunen (dank je wel!), dan kan hier– te gek!Link: Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos