Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Het enige dat ons kan redden is dit systeem omver te werpen" do nov 11, 2021 6:28 am
Pfaffenhofen - De zaak Andrea Haberl blijft de rechterlijke macht bezighouden. Volgens districtsvoorzitter Johannes Huber heeft de Manchinger inmiddels echter haar functie als secretaris van de AfD-districtsvereniging neergelegd en is zij uit de partij gestapt. In april riep Haberl in een online post op tot een staatsgreep vanwege de coronamaatregelen van de federale overheid. "Demo's waar je danst en zingt en springt, doen niets.
Het enige dat ons kan redden is dit systeem omver te werpen", zegt Haberl in haar publicatie. Kort daarna had ze weer bijgevuld. "Ik ben nog steeds van mening: het systeem moet wiebelen", zegt ze onder meer in het zeven minuten durende filmpje.
Het openbaar ministerie in Ingolstadt heeft de zaak-Haberl inmiddels overgedragen aan de officier van justitie van München I - omdat een strafbaar feit als gevolg van een "grondwettelijke vernedering van constitutionele organen" mogelijk is, legt perswoordvoerder Andrea Grape uit. De zaak werd ontvangen in München. "We zijn nu onze jurisdictie aan het controleren", zegt woordvoerster Anne Leidig.
In ieder geval heeft de AfD-districtsvereniging Freising-Pfaffenhofen haar secretaris verloren door het ontslag van Haberl uit de partij. Het was dus niet nodig voor het districtsbestuur om de Haberl-zaak te behandelen, legt districtshoofd Huber uit. Ze legde hem uit dat ze verdere schade aan de partij wilde voorkomen. Het Bondsdaglid von Haberl wil ondanks haar verklaringen geen afstand nemen. "Ze was een actief en toegewijd lid", zegt hij. Volgens Huber moeten je taken als secretaris worden verdeeld over andere schouders. Via Facebook in het nederlands:https://web.facebook.com/johan.strijdbaar/videos/4887802471230767
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Het enige dat ons kan redden is dit systeem omver te werpen"