Zouden we de uitverkorenden zijn het land met de minste weerstand waar straks vaccinatie verplichting een dwang word?
Stelt u zich nu eens voor ik zeg niet dat het zo is maar als de R in de maand komt (September)en dat ze ons weer in lock downs gooien?
Van Demonstreren zal dan geen sprake meer zijn, U beklagen bij de Burgemeester kan niet meer want De Jonge vaardigd de bevelen uit! De lockdows worden immers van af nu door de regering beslist!
Wat betekent de A status nu werkelijk en welke macht heeft de Jonge?Nu dat is verplichte Quarantaine en vaccinatie en het scheiden van personen die zijn blootgesteld aan een infectie maar asymptomatisch, terwijl isolatie het scheiden van geïnfecteerde patiënten is. Vrijwillige quarantaine en vaccinatie heeft de voorkeur, maar kan indien nodig verplicht worden gesteld.
Het kan worden toegepast op een individu of een gemeenschap en moet worden voortgezet tot de langste incubatietijd van de ziekteverwekker. In sommige artikelen wordt "voorzorgs zelfisolatie van contacten" gebruikt in plaats van quarantaine. Isolatie betekent "scheiding van zieke mensen met een besmettelijke ziekte van mensen die niet ziek zijn". Het doel van deze maatregel is de overdracht van ziekte van mens op mens te voorkomen of te minimaliseren.
Kijk en daar gaan we dan!In het geval van een ernstig gevaarlijke infectieziekte verklaarde de voogdijrechter dat de vrijheid van vrijheid kan worden beperkt voor de behandeling van individuen. Men mag de persoon fixeren en injecteren. Indien de ziekte zo dodelijk is dat hij anderen in gevaar brengt en ook zijn familie leden en zijn kinderen. In dat geval kan het ministerie van volk gezondheid zich over het gezin cq familie ontfermen en over gaan het gehele gezin verplicht te vaccineren!
Wijken worden afgesloten kampen als er bv in een wijk covid bij alleen al een persoon word geconstateerd!In het kader van de bestrijding van epidemische ziekten kunnen strikte regelgerelateerde maatregelen zoals quarantaine worden toegepast of is het mogelijk maatregelen te nemen die niet zo streng zijn als quarantaine in de vorm van huisobservatie en dat mensen het huis uit mogen alleen in een gecontroleerde situatie denk aan Boa's, Politie of militairen die de besmette wijk afzetten!
Er worden strickte sancties op gelegd bij het niet-naleving van deze maatregelen enverschillen per soort maatregel. In overeenstemming met het rechtszekerheidsbeginsel is het noodzakelijk om schriftelijke documenten met deze kwesties aan de relevante personen te verstrekken in ruil voor ondertekening, zodat zij weten welk type maatregel tegen hen wordt toegepast en welke sanctie moet worden opgelegd in geval van overtreding van de maatregel. Het is belangrijk om ondertekende documenten te verstrekken voor toekomstige juridische geschillen op het gebied van bewijs van wet.
Bij niet-naleving van het quarantainebesluit worden de in de wet bepaalde straffen toegepast op de betrokkene.
En dit kan de Jonge allemaal in zijn eentje beslissen door dat de A status is uitgeroepen wij Nederland het enige land ter wereld!Volgens de algemene hygiënewet worden personen die zich verzetten tegen ambtenaren die bevoegd zijn om onderzoek te doen naar infectieziekten, gestraft in overeenstemming met het wetboek van strafrecht. Gedraagt iemand zich in strijd met de maatregelen met betrekking tot infectieziekten", de persoon die zich dan niet houdt aan de maatregelen van de bevoegde autoriteiten en iekand anders heeft daar door covid opgelopen of stierf aan een besmettelijke ziekte, wordt gestraft met gevangenisstraf van minstens twee jaar.U merkt nu al we worden tegen elkaar uitgespeeld de gevacineerden versus ongevacineerden u kan dan nu wel raden wat het boven staande terweeg brengt!!!Word wakker sta op of ga op de knieen voor de Nieuwe Wereld Order er is geen andere keus!We moeten gericht gaan demonstreren niet meer in kleine groepjes overal in de steden! dit demisionare kabinet moet helemaal weg en zo snel mogelijk. Een maal de A status uit voeren zo als wat u boven genoemd hebt gelezen kan de Jonge U uit de ouderlijke macht zetten opsluiten en uw kinderen als nog vaccineren!
Nogmaals de tijd dringd! Nogmaals de tijd dringd! Nogmaals de tijd dringd! Nogmaals de tijd dringd!Het gaat om uw toekomst en nog meer om die van uw kinderen!
Link over de wet: https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com/t618-laten-we-het-eens-hebben-over-c-19-de-quarantaine-en-de-juridische-dimensie-ervanSteun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen.
Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden.Hielke Roos