De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:53 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1125
Join date : 15-08-18
Age : 71

Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Empty
BerichtOnderwerp: Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft?   Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Icon_minitimewo nov 03, 2021 2:56 pm

Omdat ze uw immuunsysteem hebben vernietigd.”
Wat we nu beleven is een absurde omkering van de feiten en gebeurtenissen.

Volledig gevaccineerden moeten uit de buurt blijven van ongevaccineerden, omdat ze anders ziek worden. Het uitgangspunt moet natuurlijk wel “besmettelijkheid” zijn. Vooralsnog is alleen grafeenoxide overdrager van symptomen nadat het wordt geactiveerd door bepaalde frequenties.

Omdat de mainstream nu ook al begint over het bizarre feit dat 90% van de patiënten op de IC’s volledig zijn gevaccineerd, zou een normaal denkend mens zich afvragen: “Maar de vaccins beschermen toch tegen COVID-19?” Nee, niet in de Nieuwe Wereldorde. Hier wordt nu het accent verlegd naar de ongevaccineerde: “Deze moeten snel worden gevaccineerd om de gevaccineerden te beschermen met de injectie die de gevaccineerden sowieso niet beschermt.”

Verschillende horeca gelegenheden in het land moeten wegens een uitbraak worden gesloten. Al die mensen hebben zich dus laten injecteren, zodat ze een QR-code konden bemachtigen om van hun zwaar bevochten “nieuwe vrijheden” te kunnen genieten.

Vooruitlopend op de mededelingen van een Duitse arts met 30 jaar ervaring, kan de conclusie niet anders zijn dat de injecties het menselijke afweersysteem hebben gedegradeerd. Dat dus de gevaccineerden moeten worden geïsoleerd in plaats van de ongevaccineerden te injecteren, zodat ze ook kwetsbaar worden.

Dr. Andreas Schlecht legt het voor ons uit.
De samenvatting – medische termen zijn onbeholpen vertaald, voor correcties houden we ons aanbevolen:

Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Arts10
Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft? Of een tweede, derde, vijfde of tiende, wie weet waar het eindigt? Omdat ze uw immuunsysteem hebben vernietigd.
De CD4 en CD8 cellen, enzymen, leuko-cytopenie, lympho-cytopenie, en hoogstwaarschijnlijk als gevolg van de vele spike-eiwitten én het grafeenoxide…. de TH² switch.

Ik ben Andreas Schlecht, arts, apotheker en ik heb medicijnen gestudeerd, waarvan ik het grootste gedeelte gelukkig weer ben vergeten. Op zoek naar de waarheid ben ik alle geloof in de medische wetenschap hartgrondig verloren.

Wat ik echter vandaag de dag zie, laat alle ramen uit de sponningen barsten. Absoluut. Er gebeuren dingen die ik mij nooit had kunnen voorstellen, naïef als ik was.

Vandaag de dag ziet het er inmiddels als volgt uit.

We hebben nu een vaccin die door spike eiwitten veroorzaakt, schade aan de endotheel kan toebrengen, en overigens ook aan alle soorten van weefsels, niet alleen in de endotheel cel, een spiegelgladde constructie in onze bloed- en lymfevaten, maar ook hartritmestoornissen kan veroorzaken, ik zie dat iedere dag. Iedere dag komen er 1 of 2 mensen binnen, die een onverklaarbare hartkwaal hebben. Zoals tachecardiën, tache-aritmiën, extra-systolie, bloeddrukveranderingen, erectiestoornissen, enzovoorts.

We hebben ITP, een auto-immuunziekte, waar eigenlijk het afweersysteem tegen zichzelf aan de slag gaat, en de oorzaak van veel bloedingen is, het gevaar voor bloedingen is immens groot.

Dan de ADE, Antibody Dependent Enhancement, een antilichaam versterkende reactie, waarbij het afweersysteem tegen de eigen cellen gaat vechten, de cytokinestorm.

Tenslotte mag duidelijk zijn dat grafeenoxide – wat nu toch wel ongeveer bij iedereen bekend moet zijn – een lichtmetalen supergeleider, een niet biometrische chemische verbinding, en om het duidelijk te stellen: met de werking uw cellen te ontdoen van het aanwezige super antioxidant glutathion.

Wat glutathion is?
Het is een tri-peptide, drie stoffen, glutamaat, cysteïne, glycine. Het allerbelangrijkste antioxidant wat we hebben. Door twee belangrijke enzymen opgebouwd, (1) glutathion S-transferasen reductase, en verder verbonden met (2) glutathion peroxidase. Deze enzymen moet je hebben om de door geactiveerd grafeenoxide veroorzaakte oxidatieve stress te kunnen bestrijden en elimineren. Als je deze enzymen NIET hebt, word je door vergiftiging – die we overigens sowieso al hebben door de milieuvervuiling – door mitochondriale verstoringen ziek. Je hebt feitelijk niet eens vaccinaties nodig. Patiënten met MS, auto-immuunziekten, zelfs mensen met burn-out en zware depressies, met hart- en vaatziekten, wat in de ruimste zin allemaal mitochondriale ziekteverschijnselen zijn, en als je DIE mensen ook nog eens vaccineert: Tja, haha…. Dan heb je de duivel met Beëlzebub uitgedreven….

Dames en heren,

Een beslissing nemen is heel eenvoudig. Ik ben 30 jaar arts. Met medicijnen bezig. En ik heb vele duizenden patiënten gezien, maar wat ik nu zie, overtreft werkelijk alles wat ik in die 30 jaar heb meegemaakt. En de eenvoudige vraag luidt: wanneer wordt deze absurde waanzin eindelijk ingezien?

Dat de artsen het niet begrijpen, dat verbaast me niets! Het is geen concrete vakwetenschap, zoals bij een werktuigbouwkundig ingenieur, ambachtslui of een techneut. Stel je maar voor – en ik wil hier niemand in diskrediet brengen – maar de studie Geneeskunde betekent simpel uit je hoofd leren, in je kop stampen, het stomste wat je maar kunt bedenken bij een studie. Je kunt iemand die medicijnen heeft gestudeerd zien als een blinde die een andere blinde een drukke straat over helpt steken. Dat is “geneeskunde”.

En nu weet u dus ook, waarom u zich bij iedere volgende vaccinatie steeds zieker zult gaan voelen. Waarom het steeds slechter met je gaat, waarom u steeds meer auto-immuunziekten zult oplopen….

Omdat de CD4 cellen, CD8 cellen, je cytotoxische killer cellen, lymfocytopenie, leukocytopenie, ik zie het iedere dag, zijn uitgeschakeld.

De D-dimeren, de belangrijkste diagnostische methode om trombose te signaleren, wordt door de vaccinatie- artsen niet gebruikt en erger nog: ze weten niet eens wat het is, ze kennen het niet!

Nou kun je uiteindelijk zeggen, dat iedereen zelf maar moet beslissen wat hij met zijn leven wil. Daar ben ik het NIET mee eens. Want deze spike eiwitten, die we de patiënten in het spierweefsel injecteren, komen in alle gevallen ook in de vaatsystemen. En van daaruit kunnen ze OVERAL komen in het lichaam. Maar ze komen in het neurale systeem en we gaan ervan uit dat alsdan je DNA wordt veranderd.

Is het dan werkelijk nog UW beslissing?

Denk daar maar over na: is het dan werkelijk nog UW beslissing wat u met uw leven doet, na het willekeurig (door anderen) veranderen van uw erfelijke eigenschappen??

En in welke richting die veranderingen in je erfelijke eigenschappen plaatsvinden weten we toch helemaal niet?

De vaccinaties zijn toch allemaal getest? Dat zouden de mensen dan kunnen zeggen. Maar: waar, wanneer en hoe lang zijn ze getest?

Zelfs van de gangbare medicamenten, die we al 30 jaar hebben toegepast, en ik weet dat als apotheker, weten we feitelijk nog bijna helemaal NIETS!

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Arts: “Weet u waarom u een booster-shot nodig heeft?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deutsche Bank geeft toe dat EU “eco' dictatuur nodig heeft voor de Great Reset en de Green deal.!
» Links heeft het weer mis niet alleen Italië heeft Europa bij de strot maar Trump knijpt ook lekker mee
» Arts over verschil en overeenkomsten #Ivermectine en nieuw middel #Molnupiravir
» World Economic Forum we hebben een 'vac..pas' nodig om Europa weer in beweging te krijgen.
» Wie is toch George Soros? de man die continenten weet te ontwrichten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: De waarheid lees het!-
Ga naar: