Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
De Waarheid
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: VERLAAT EUROPA NU HET NOG STEEDS KAN ! zo okt 17, 2021 10:16 pm
Ga nu weg nu het nog kan. Als de oorlog met China eenmaal begint, kun je het Westen niet meer verlaten. En zelfs als er geen oorlog is, zal dat de ineenstorting van het Westen in totalitarisme niet stoppen. Dus vertrek nu het nog kan. U krijgt geen waarschuwing meer.
Oorlog met China: zijn we dichterbij dan we denken?
China laat spierballen zien: ‘Westen heeft het aan zichzelf te danken’ Vroeger of later zal China Taiwan inlijven, is de overtuiging van politicoloog Jonathan Holslag. En een antwoord van de VS zal lastig zijn. De Chinezen blazen westerse vloten met kernonderzeeërs ondersteboven. Maar dan zal de wereld zeker in een totale oorlog gestort worden daar Amerika moet reageren! Link:https://www.ad.nl/buitenland/china-laat-spierballen-zien-westen-heeft-het-aan-zichzelf-te-danken~ab63bf43/
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.