Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
IC-verpleegkundige luidt de noodklok dit gebeurt er werkelijk!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: IC-verpleegkundige luidt de noodklok dit gebeurt er werkelijk! do sep 09, 2021 6:57 pm
IC-verpleegkundige luidt noodklok: ‘Meerderheid patiënten is ingeënt, dit is een nachtmerrie’ Klokkenluider en IC-verpleegkundige Sarah (gefingeerde naam) werkt vanaf het begin van de coronapandemie in de frontlinie. Ze zei in de Stew Peters Show dat ziekenhuizen op geen enkel moment overspoeld raakten met coronapatiënten. Ze raakten pas overbelast na de uitrol van het coronavaccin, aldus Sarah.
Als ziekenhuispatiënten in de Verenigde Staten positief testen op corona gaan ze naar de IC, krijgen ze remdesivir toegediend en worden ze aan de beademing gelegd. De verpleegkundige zei dat de meesten van hen sterven en dat remdesivir nier- en hartproblemen veroorzaakt.
We horen vaak dat de deltavariant heel gevaarlijk is. Sarah zei dat in haar ziekenhuis geen enkele patiënt is gediagnosticeerd met deze variant.
De ‘deltavariant’ is vaccinatieschade De verpleegkundige zei dat de instroom van nieuwe patiënten toenam na de uitrol van het coronavaccin. “Zij werden opgenomen vanwege de bijwerkingen die worden veroorzaakt door de prik: bloedproppen, hartproblemen, neurologische aandoeningen, evenwichtsstoornissen, cognitieve problemen, agressief gedrag, encefalopathie.”
Het grootste deel van de patiënten waar Sarah voor zorgt, is gevaccineerd. Ze zei dat bijwerkingen niet worden gemeld bij de Amerikaanse bijwerkingendatabase VAERS. De ‘deltavariant’ is vaccinatieschade, benadrukte ze. “Dat is wat het is.”
Dit is afschuwelijk Ze zei ook dat ongeveer de helft van de medewerkers van het ziekenhuis waar zij werkt het vaccin niet gaat nemen. “Wij zien wat het bij patiënten doet.” Als het vaccin wordt verplicht, kunnen zij hun ontslag tegemoet zien.
De verpleegkundige adviseert mensen om niet naar het nieuws te kijken: “Het is absoluut niet waar. Het wakkert onterecht angst aan.” Ze zei dat corona weinig voorstelt in vergelijking met de vaccinatieschade. “Veel mensen die in het ziekenhuis belanden, komen er nooit meer uit.”
“Dit is afschuwelijk,” zei Sarah. “Deze vaccinuitrol is een nachtmerrie. En de media spreken niet de waarheid. Je mag er niet over praten. Ik vertrouw artsen niet meer.” “Het is gestoord.”Eén op de drie Inmiddels is één op de drie coronapatiënten in Limburgse ziekenhuizen volledig gevaccineerd, schrijven Vlaamse media. “Dat weten we al maandenlang, maar het mocht niet gezegd worden,” stelt plastisch chirurg Jeff Hoeyberghs. “Het aandeel is trouwens stijgende.”
Zie link en luister naar haar: https://rumble.com/vm936v-whistleblower-nurse-destroys-delta-narrative-vaccinated-patients-fill-hospt.html
Het immuunsysteem onder vuur: Link: http://robert-gorter.info/covid-19-rna-based-vaccines-risk-prion-disease/
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden. Hielke Roos
IC-verpleegkundige luidt de noodklok dit gebeurt er werkelijk!