De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Dit verzin je niet: stikstofkampioen’ Nederland gaat afval uit Rome verbranden
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimedo maa 30, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Nederlandse media financierde Extinction Rebellion
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimewo maa 29, 2023 10:25 pm van Hielke Roos

» Volgens financieel expert Ab Flipse staat het financiële systeem op instorten.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo maa 26, 2023 11:39 pm van Hielke Roos

» Vier jaar stilstand in Nederland en het wordt alleen maar erger
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo maa 26, 2023 2:18 pm van Hielke Roos

» Hugo de Jonge, VWS, RIVM en Lareb verzwegen ernstige schade Covid-vaccins.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza maa 25, 2023 9:23 pm van Hielke Roos

» Klik hier en zie de Vertrouwelijke Pfizer-documenten
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza maa 18, 2023 2:51 pm van Hielke Roos

» De kiezers willen vrijheid zonder Rutte.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza maa 18, 2023 1:16 pm van Hielke Roos

» De ondergang van het Amerikaanse imperium.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimewo maa 15, 2023 4:11 pm van Hielke Roos

» Ware beelden 18+ Battle For Bakhmut (speciaal rapport)
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza maa 11, 2023 5:30 am van Hielke Roos

» China is begonnen met het rangschikken van de burgers met een 'sociaal krediet'-systeem
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema maa 06, 2023 11:46 am van Hielke Roos

» Laat Uw Genen niet uit de fles ( laboratorium) komen.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema maa 06, 2023 8:39 am van Hielke Roos

» “Great Reset”: Groene gekjes en globalisten willen huisbezitters onteigenen
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema feb 27, 2023 6:17 pm van Hielke Roos

» DUISTERE VOORSPELLING: Calamity Joe saboteerde de Nord Stream-pijpleiding.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:18 am van Hielke Roos

» Bosma (PVV): "Voor onze ogen zien we onze vrijheid sterven.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo feb 26, 2023 10:00 am van Hielke Roos

» India schuift klimaatdoelen opzij kolencentrales moeten productie verhogen.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo feb 26, 2023 9:41 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab en Soros lanceren Fonds voor een ''vrij'' en ''democratisch'' Oekraïne
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo feb 26, 2023 4:09 am van Hielke Roos

» BBB Caroline van der plas en haar build back better met Klaus Schwab en Bill Gates
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimedo feb 23, 2023 4:52 pm van Hielke Roos

» Kaag: Nederland staat open voor de digitale euro.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza feb 18, 2023 5:43 am van Hielke Roos

» SmartMatic - Mark koek (D66) Soros en Schwab zullen de verkiezing uitslag gaan leveren!
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema feb 06, 2023 7:59 am van Hielke Roos

» Bekijk de docu World War Co.v the Big Picture en ontkenning door het Cabalt.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza feb 04, 2023 4:01 am van Hielke Roos

»  Generaal Michael A . Minihan verklaard de oorlog aan China.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimewo feb 01, 2023 8:24 am van Hielke Roos

» Lees hoe we kunnen voorkomen dat de VN cq WEF een wereldregering wordt.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimedi jan 31, 2023 7:46 pm van Hielke Roos

» De grootschalige stemfraude in Nederland als doel om u als slaaf te knechten.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo jan 22, 2023 3:45 pm van Hielke Roos

» Lees hier hoe Bill Gates functioneert als een echte werelddictator.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza jan 21, 2023 5:27 pm van Hielke Roos

» Zelensky kondigt aan dat hij lid gaat worden van het World Economic Forum in Davos
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema jan 16, 2023 7:24 pm van Hielke Roos

» Wat er in 2023 voor jouw portemonnee verandert.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza dec 31, 2022 2:18 am van Hielke Roos

» Zo gaan ze ons allemaal CONTROLEREN, nieuwe lockdowns aangekondigd
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema dec 19, 2022 7:53 am van Hielke Roos

» Oekraïne Raketten raken kerk, ziekenhuis, scholen, huizen in het centrum van Donetsk
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimevr dec 16, 2022 3:44 pm van Hielke Roos

» CHINA REVOLUTIE – De Chinezen worden wakker!
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimewo dec 14, 2022 6:29 am van Hielke Roos

» Upgrade je huis voor het milieu, of word gedwongen te verkopen.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema dec 12, 2022 2:31 pm van Hielke Roos

» Hij komt er aan de vaccinatie pas 'WEF pandemische paraatheid'
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimema dec 12, 2022 12:12 am van Hielke Roos

» Oekraïne brandt Europese wapenvoorraden uit, EU slaat alarm
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo dec 11, 2022 6:27 pm van Hielke Roos

» Bereid je voor op 'klimaatvergrendelingen.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo dec 11, 2022 5:05 am van Hielke Roos

» Oekraïne pleegt zelf aanvallen op het centrum van Donetsk veel burgers omgekomen
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza dec 10, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Poetin waarschuwt: O.a Bankier Rothschild wil ons onderdompelen in een 3de Wereldoorlog
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimevr dec 09, 2022 5:04 pm van Hielke Roos

» Poetin dreigt met ‘bliksemsnelle’ kernaanval.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimevr dec 09, 2022 4:51 pm van Hielke Roos

» Poetin en China hebben zojuist een GROTE overwinning behaald op Europa en de VS
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimevr dec 09, 2022 3:09 pm van Hielke Roos

» Wat vinden Russen van de oorlog in Oekraïne hoor erover in deze docu.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimewo dec 07, 2022 4:58 am van Hielke Roos

» Rusland gecontroleerde frontlinie van Kherson, tegenover posities in Oekraïne
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimedo dec 01, 2022 1:36 pm van Hielke Roos

» Hier is hij dan: DIED SUDDENLY - (DOCUMENTARY) zie in de link.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimeza nov 26, 2022 6:21 am van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers

Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Empty
BerichtOnderwerp: Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen.   Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Icon_minitimezo aug 08, 2021 5:16 am

Ik herdenk iedere dag de hel die mij het naast aan het hart ligt. Dat ben ik, vind ik, verplicht aan de meer dan honderdduizend Nederlandse Joden die in een paar jaar tijds pijnlijk efficient en vrijwel zonder burgerlijk verzet zijn weggevoerd naar hun destructie, de ''biomassa'' centrales van Treblinka en Sobibor.
Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen. Safe10
Wij Nederlanders verkocht ze gele sterren en treinkaartjes naar de kampen. Stempelde hun Ausweiss met een J, leverde ze uit voor een paar rijksdaalders de neus. Goede mensen die anderen zonder al te veel omhaal kunnen ontdoen van iedere menselijkheid.

“Die Menschlichkeit gehört das Herrenvolk.”

Ik herdenk iedere dag door studie en contemplatie, uit respect maar ook zodat ik de vege tekens kan zien en de patronen leer herkennen, die leiden tot door laarzen met ijzerbeslag, platgetreden, van bloed doordrenkte paden.

Ik herdenk iedere dag. En daardoor kan ik zien dat we, weliswaar niet dezelfde, maar toch soortgelijke paden opnieuw zijn ingeslagen.

Weer worden onschuldige groepen mensen weggezet als ziekteverwekkers. Opnieuw worden we tegen elkaar opgezet door schreeuwende koppen in kranten, politici en talking heads op TV. Opnieuw wordt groepen onschuldige mensen, de toegang ontzegd tot zwembaden en theaters, restaurants en strandstoelen. Opnieuw is er die hatelijke Ausweiss, nu met een J die er uitziet als een sneeuwbui. Opnieuw praat men in Zwitserland ( IKEA ) over een ster, die nu een stickertje is.

Ook nu geen genade voor kleine kinderen en oudjes.

Ook nu is er het ontmenselijken, het schamperen. Ook nu zijn er de valse grapjes, die net zolang grapjes zijn tot ze bittere werkelijkheid worden.

Ook nu de Nederlanders die bij het minste beetje tegenwind overstag gaan en het hoofd buigen voor de Duivel.

Ook nu de cynische koopmansgeest van hufters die munt slaat uit polarisatie en haat, juist in een tijd dat liefde, broederschap en wederzijdse vergeving van onschatbare waarde zijn.

Ook nu zijn er gloednieuwe concentratie (Fema) kampen.

En dan zijn er mensen die bezweren dat we toen en nu niet mogen vergelijken!

Meestal vergezeld van de vreselijkste ad hominems en scheldpartijen.  

Ik ben het niet met ze eens.

Vergelijken is ijken.

Vergelijken is leren.

Vergelijken is ingezette sporen doortrekken en volgen waar deze toe leiden.

Maar vergelijken is wel iets anders dan gelijkstellen.

Ik zal nooit de hel van de Shoah gelijkstellen aan de waanzin die nu wordt opgetuigd; dat het inktzwarte pad van de medische apartheid in een volstrekt andere hel eindigt, dan die van 80 jaar geleden is me wel duidelijk. Net zoals de ijshel van de Goelags, anders was dan het stinkende inferno van Rwanda. En die was weer anders dan de hel van de heksenjacht.

Het is meer dan lomp dat sommige mensen, uit onmacht en blinde frustratie teruggrijpen naar de Jodenster om hun ongerustheid te tonen over wat er op dit moment met hen gebeurt.

Die gele ster is heilig. Het is een symbool van een hel die niet de onze is. Een symbool waar we geen recht op hebben.

Maar wat anderen op hun beurt moeten onderkennen, is dat er geen exclusiviteit berust op onmetelijk leed.

En dat een hel niet perse dezelfde vorm hoeft aan te nemen, om gruwelijk te zijn.

Mark Twain sprak ware woorden. De geschiedenis herhaalt zich nooit, maar ze rijmt altijd.

En op de rijm van vele geschiedenissen kan je feilloos aan zien komen, wat er aan het eind van het liedje te gebeuren staat.

Laten we hopen dat de weg naar de nieuwe Hel snel doodloopt.

Tot die tijd blijf ik herdenken én vergelijken, alsof mijn leven en alles dat ik lief heb er vanaf hangt.

Hielke Roos

Deel overgenomen uit het boek van J Bennink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Nederland, mijn land, mijn volk, stond erbij en keek er naar. Goede mensen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is Nederland straks geen souverein land meer?
» Waarom zou nu net Nederland als enige land ter wereld de A status hebben?
» Tweede golf? Indonesië meld 87 Covid sterf gevallen in een land van 268 miljoen mensen.
» Salarissen directeurs goede doelen (2016) blijft er nog wat over voor het goede doel zelf?
» Aan alle vrijheidsdenkende mensen! Hierbij een de link naar de Wob stukken.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Opmerkelijke zaken die gebeuren in de wereld.-
Ga naar: