Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
George Soros en Bill Gates hebben zojuist een virustestbedrijf en laboratorium gekocht!
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: George Soros en Bill Gates hebben zojuist een virustestbedrijf en laboratorium gekocht! wo aug 04, 2021 4:33 pm
Luister het Youtube filmpje bij 13.30 min!
Daglichtmoordenaars... De maskers beginnen af te vallen! Het Chinese biologische laboratorium in Wuhan is eigendom van Glaxosmithkline, welke (per ongeluk) eigenaar is van Pfizer!" (degene die het vaccin maakt tegen het virus dat (per ongeluk) is begonnen bij het Wuhan Biological Lab en wat (per ongeluk) werd gefinancierd door dr. Fauci, die (per ongeluk) promoot het vaccin!
GlaxoSmithKline wordt (per ongeluk) beheerd door de finance divisie van Black Rock, die (per ongeluk) de financiën van de Open Stichting beheert Bedrijf (Stichting Soros), dat (per ongeluk) de Franse AXA beheert! Soros werd per ongeluk eigenaar van het Duitse bedrijf Winterthur, dat (per ongeluk) een Chinees laboratorium gebouwd heeft in Wuhan en werd gekocht door de Duitse Allianz, die (toevallig) Vanguard als aandeelhouder heeft,
En die is weer (toevallig) aandeelhouder van Black Rock," die (toevallig) de centrale banken controleert, en beheert, en ongeveer een derde van de wereldwijde investeringen hoofdstad. Black Rock ′′ is ook (toevallig) een grote aandeelhouder van MICROSOFT, eigendom van Bill Gates, die (toevallig) aandeelhouder is van Pfizer (die een wondervaccin en Booster verkoopt) en (toevallig) is die nu de eerste sponsor van de 'WHO!
Begrijp je nu hoe het World Economic Forum en de WHO samen werken met China en George Soros!!
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
George Soros en Bill Gates hebben zojuist een virustestbedrijf en laboratorium gekocht!