De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Van innerlijke leegte naar innerlijke kracht.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook EmptyGisteren om 5:50 pm van Hielke Roos

» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Empty
BerichtOnderwerp: George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook   George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook Emptyza maa 06, 2021 8:03 am

Socialemediagigant Facebook heeft aangekondigd dat externe organisaties voor feitencontrole zullen worden betrokken in de strijd tegen nepnieuws. Er zijn echter ernstige zorgen over de legitimiteit van deze groepen nadat werd onthuld dat George Soros en Bill Gates, evenals andere Clinton-donoren, financiering verstrekken aan het feit van Drive Review.

Veel mensen gaan ervan uit dat deze feitencheckers de essentie zijn van neutraliteit en onpartijdige berichtgeving. Oordeel zelf maar.

Facebook plaatste op 15 december een verklaring waarin ze gebruikers adviseerde dat ze een programma starten om "samen te werken met externe feitencontrolerende organisaties die de Poynter's International Fact Checking Code of Principles (IFCN) hebben ondertekend".

Hier is een interessant feit over Poynter, de zelfbenoemde "wereldleider in journalistiek". Ze worden gefinancierd door George Soros 'Open Society Foundations, de Bill & Melinda Gates Foundation, de National Endowment for Democracy (die financiële banden heeft met het ministerie van Buitenlandse Zaken), de Omidyar Foundation van Ebay en Craig Newmark, de oprichter van Craigslist, die heeft enorm $ 1 miljoen gedoneerd aan Poynter om dit mechanisme voor vervalste berichten te creëren.

Craig Newmark is ook een donateur van Clinton Campaign. Dat gold ook voor George Soros en Bill Gates, beide grote supporters van de Clinton Foundation en het campagnefonds van Hillary. Een andere Poynter-donor, Ebay-oprichter Pierre Omidyar, is ook een enorme donateur van Clinton en schenkt miljoenen dollars aan de stichting.

De Deense journalist Iben Thranholm zei dat ze geschokt was dat zulke schijnbaar partijdige factcheckers het verhaal in de Amerikaanse politiek mochten beheersen. “Ik kreeg kippenvel bij het horen van deze namen omdat ze eigenlijk een heel sterke politieke agenda hebben. Het is alsof er veel mensen zijn die denken dat het gevaarlijk is om de media niet te controleren. Om erachter te komen wat zogenaamd het echte nieuws en het nepnieuws is, is dit eigenlijk een manier om het verhaal te beheersen. Dus als je tegen deze politieke machten wilt zijn, word je gecensureerd. Dit is natuurlijk een soort censuur. ​

Welkom bij het Ministerie van Waarheid van 1984, waar alleen geselecteerde feiten mogen bestaan, terwijl andere feiten die niet passen in het neoliberale verhaal van Washington als "vals nieuws" worden bestempeld en onderdrukt.

Bron: https://australiannationalreview.com/state-of-affairs/george-soros-and-bill-gates-funding-facebooks-fact-checkers/?

Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren!
Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen.
Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» George Soros en Bill Gates hebben zojuist een virustestbedrijf en laboratorium gekocht!
» Wat verbindt Angela Merkel, Mark Rutte, Bill Gates, Klaus Schwab en het WEF van George Soros met elkaar?
» Femke Halsema spreekt op het Urban forum samen met Bill Gates, George Soros en Klaus Schwab.
» Klaus Schwab, Bill Gates, George Soros zij zijn de Investors van Pfizer ze zijn ook gekoppeld aan het RIVM
» Facebook en Google zijn gedoemd om te mislukken zegt George Soros.

Permissies van dit forum:Je mag reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Nieuw onderwerp plaatsen   ReagerenGa naar: