Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Hoe meer leden we krijgen hoe meer we ons woord verspreiden over het Internet en zo een landelijk en wereld dekkend bereik krijgen. Met deze eigen krant omzeil ik de voorwaarden faceboek en al het andere censuur want het word steeds erger. Tips zie email op mijn web pagina. Lidmaatschap is en blijft gratis. U hoeft alleen uw Uw E-mail op te geven en klaar.
U bent gelijk lid ziet alle artikels en U hoeft niks te bevestigen.
Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook za maa 06, 2021 8:03 am
Socialemediagigant Facebook heeft aangekondigd dat externe organisaties voor feitencontrole zullen worden betrokken in de strijd tegen nepnieuws. Er zijn echter ernstige zorgen over de legitimiteit van deze groepen nadat werd onthuld dat George Soros en Bill Gates, evenals andere Clinton-donoren, financiering verstrekken aan het feit van Drive Review.
Veel mensen gaan ervan uit dat deze feitencheckers de essentie zijn van neutraliteit en onpartijdige berichtgeving. Oordeel zelf maar.
Facebook plaatste op 15 december een verklaring waarin ze gebruikers adviseerde dat ze een programma starten om "samen te werken met externe feitencontrolerende organisaties die de Poynter's International Fact Checking Code of Principles (IFCN) hebben ondertekend".
Hier is een interessant feit over Poynter, de zelfbenoemde "wereldleider in journalistiek". Ze worden gefinancierd door George Soros 'Open Society Foundations, de Bill & Melinda Gates Foundation, de National Endowment for Democracy (die financiële banden heeft met het ministerie van Buitenlandse Zaken), de Omidyar Foundation van Ebay en Craig Newmark, de oprichter van Craigslist, die heeft enorm $ 1 miljoen gedoneerd aan Poynter om dit mechanisme voor vervalste berichten te creëren.
Craig Newmark is ook een donateur van Clinton Campaign. Dat gold ook voor George Soros en Bill Gates, beide grote supporters van de Clinton Foundation en het campagnefonds van Hillary. Een andere Poynter-donor, Ebay-oprichter Pierre Omidyar, is ook een enorme donateur van Clinton en schenkt miljoenen dollars aan de stichting.
De Deense journalist Iben Thranholm zei dat ze geschokt was dat zulke schijnbaar partijdige factcheckers het verhaal in de Amerikaanse politiek mochten beheersen. “Ik kreeg kippenvel bij het horen van deze namen omdat ze eigenlijk een heel sterke politieke agenda hebben. Het is alsof er veel mensen zijn die denken dat het gevaarlijk is om de media niet te controleren. Om erachter te komen wat zogenaamd het echte nieuws en het nepnieuws is, is dit eigenlijk een manier om het verhaal te beheersen. Dus als je tegen deze politieke machten wilt zijn, word je gecensureerd. Dit is natuurlijk een soort censuur.
Welkom bij het Ministerie van Waarheid van 1984, waar alleen geselecteerde feiten mogen bestaan, terwijl andere feiten die niet passen in het neoliberale verhaal van Washington als "vals nieuws" worden bestempeld en onderdrukt.
Steun mijn site om web onderhoud en artikelen te kunnen blijven publiceren! Doneer een paar euro Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. Als ik alles zelf moet betalen lidmaatschap en onderhoud / design en nieuws brieven na leden verzenden vraagt de web designer ook al per jaar geld voor! Ik vraag U dus om een kleine bijdrage om zo het werk te blijven doen en de advertentie troep weg kopen. Ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Zo kan ik belangrijk nieuws blijven verspreiden. Hielke Roos
George Soros en Bill Gates financieren de factchecker van Facebook