Ze sturen aan op te korten van voedsel over de wereld.
Boer Carl Grooms plant al tientallen jaren oogsten, maar nu maakt hij zich klaar om onder zijn bijna rijpe paprika's en bonen te ploegen omdat er geen markt is om ze te kopen - en hij wil ze niet zien rotten.
Terwijl de pandemie van het coronavirus de toeleveringsketens verstoort, dumpen Amerikaanse boeren melk, gooien ze eieren weg en ploegen ze onder gezonde gewassen. Producentenleveranciers zijn extra kwetsbaar voor overschotten omdat groenten en fruit bederfelijk zijn en niet kunnen worden opgeslagen.
"We vernietigen het gewas", zegt de heer Grooms, de 74-jarige eigenaar van Fancy Farms in Plant City, Florida. ding, je wilt je gewas niet zien rotten en lijden.”
De heer Grooms zei dat een paar weken geleden de bestellingen van bessen bijna van de ene op de andere dag verdampten en de aardbeienoogst instortte, waarbij veel ervan op de velden achterbleef in plaats van geplukt en verscheept te worden. Het liet een stank van rottende bessen over zijn boerderij hangen.
Op dit moment heeft hij de arbeid om rijpe pompoen te plukken, maar hij moet het verkopen voor een fractie van de normale prijzen, net genoeg om het loon van zijn arbeiders en de kosten van dozen om de groenten te verzenden te dekken, zei hij.
Dus Uw plaatselijke supermarkt komt straks met lege schappen te zitten!
Dit gebeurt allemaal om u straks te laten bedelen (voedselbonnen) of
voedsel tegen waanzinnig hoge prijzen te moeten kopen of in ruil voor een prik?
Gelooft u het niet? In Azie is de hongersnood al begonnen!
Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos