Wie bewaakt de bewakers van het wereldwijd akkoord voor pandemieën?De Wereldgezondheidsorganisatie heeft een “historisch wereldwijd akkoord” voor pandemieën gelanceerd , ook wel bekend als een “pandemisch verdrag” waarover een “intergouvernementeel onderhandelingsorgaan” moet beslissen. De Algemene Vergadering van de WHO kan op grond van artikel 19 van de WHO-grondwet bindende afspraken maken voor alle lidstaten met een tweederde meerderheid.
Er is gemeld dat het voorgestelde verdrag "snelle actie van landen en de WHO tijdens een noodsituatie zou vereisen en de WHO meer bevoegdheden zou geven om op te treden tijdens een crisis." Zou een dergelijke bindende overeenkomst ertoe kunnen leiden dat de WHO bevoegdheden heeft over de lidstaten die de burgerlijke vrijheden zouden kunnen aantasten, en zelfs het verplicht stellen van afsluitingen of vaccinatie? Er zijn al plannen voor de WHO om te coördinereneen gecentraliseerd vaccinpaspoortsysteem.
De opdracht van de WHO is breed , met inbegrip van "alle noodzakelijke maatregelen nemen om het doel van de organisatie te bereiken", met als doel "het bereiken door alle volkeren van het hoogst mogelijke niveau van gezondheid". Alle lidstaten hebben artikel 2 ondertekend "om epidemische, endemische en andere ziekten uit te roeien" en "om de preventie van ongevallen door ongevallen te bevorderen". Met een opdracht die de WHO tegen elke ziekte en elk ongeval plaatst, is er geen limiet aan wat ze zouden kunnen voorstellen.
Overeenkomstig artikel 28 kan de Raad “de Directeur-Generaal machtigen om de nodige maatregelen te nemen om epidemieën te bestrijden”. Het combineren van de breedte van deze opdracht met toenemende macht om "tijdens een crisis te handelen" is een enorm gevaarlijke stap, gezien het feit dat de WHO aan niemand verantwoording verschuldigd is.
De WHO heeft eerder een epidemie of pandemie niet goed gedefinieerd , en hun huidige beschrijving omvat geen vereiste dat er significante sterfgevallen onder jongeren moeten zijn voordat een pandemie kan worden uitgeroepen. In het verleden werden pandemieën voorbereid op het feit dat ze een catastrofale impact zouden hebben, met een totaal aantal sterfgevallen dat vier tot dertig keer groter was dan een winter van seizoensgriep. In het afgelopen decennium heeft de WHO haar beschrijving van "pandemie" veranderd in een beschrijving die een jaarlijkse seizoensgriep zou omvatten. Op die basis zouden er eeuwigdurende “pandemies” kunnen zijn.
Het is de moeite waard eraan te denken dat de Chinese Communistische Partij een onevenredige controle heeft over de WHO. China lobbyde "onvermoeibaar achter de schermen" om de verkiezing van de huidige directeur-generaal, Tedros Adhanom Ghebreyesus, te verzekeren. Maakte dit allemaal deel uit van de strategie van de CCP om controle te krijgen over internationale organen, waaronder speciale VN-agentschappen? Herinner je je de WHO die lockdowns aandurft, hun onvermogen om Taiwan te erkennen en de directeur-generaal die zei dat hij “ China keer op keer zou prijzen” en de gecoördineerde campagnes op sociale media om af te sluiten?
Covid wordt gebruikt om te beweren dat de WHO hun macht moet vergroten. Ironisch genoeg toonde covid aan dat wanneer landen over de hele wereld catastrofale fouten maken, de enige manier om de fouten aan te tonen is dat dappere landen of staten een andere weg inslaan, zoals Zweden deed in het voorjaar van 2020 en zoals bepaalde Amerikaanse staten vanaf het voorjaar deden 2021. Een niet-verantwoorde gecentraliseerde instantie, de WHO, krachtiger maken, had een dergelijke afwijking misschien kunnen voorkomen, maar dat zou alleen maar hebben geleid tot verlenging van de schade.
En vergeet niet Covid is lijst A gezet wat totaal belachelijk is zie het gevaar als deze mensen hun zin krijgen!!Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Hielke Roos