De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Waarheid

Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.

IndexnieuwsnuPublicationsFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Klaus Schwab en George Soros geven nogmaals $100 miljoen aan vaccinaandelen uit
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyza mei 14, 2022 8:16 pm van Hielke Roos

» Militaire artsen waarschuwen toename van 300% van het aantal gevallen van kanker
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydo mei 12, 2022 1:31 pm van Hielke Roos

» Velen werden weggehoond en weggezet als wappies in de media.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydi mei 10, 2022 9:02 pm van Hielke Roos

» Shanghai intensiveert Covid-lockdown niemand mag het huis verlaten, kampen in gereedheid
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydi mei 10, 2022 8:29 pm van Hielke Roos

» Hebben de wappies gelijk of ongelijk? Zijn het allemaal complottheorieën?
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydi mei 10, 2022 7:12 pm van Marieke Marie

» In Canada 99,6% rate van de sterfgevallen bij gevaccineerden 70% was GEBOOST!
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyma mei 09, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Het WEF en uw Regering lanceren de Grote Reset in de samenleving.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyzo mei 08, 2022 6:46 pm van Hielke Roos

» Hier een belangrijke publicatie die stond in de duitse media!
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyzo mei 08, 2022 2:17 pm van Hielke Roos

» Elon Musk: Onderzoek" waarom George Soros "uw toegang tot informatie wil controleren!
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyzo mei 08, 2022 1:52 pm van Hielke Roos

» The Nazis are back ''The Great Reset'' was a smokescreen!
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptywo mei 04, 2022 3:30 pm van Hielke Roos

» Financiële piraten (o.a regeringen) stelen van je.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydi mei 03, 2022 6:51 am van Hielke Roos

» Het overlijdensrisico van kinderen neemt toe met 5100% na Covid-19-vaccinatie
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyma mei 02, 2022 11:55 am van Hielke Roos

» Stop nu met het bewapenen van Oekraïne.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyma mei 02, 2022 7:37 am van Hielke Roos

» V.S. en bondgenoten bereiden zich voor op Russisch gebruik van kernwapens
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyzo mei 01, 2022 12:48 pm van Hielke Roos

» Het wereldwijde pandemieverdrag en hoe gevaarlijk dit verdag is voor uw vrijheid.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyzo mei 01, 2022 7:29 am van Hielke Roos

» Voedseltekorten de Globalisten en Klaus Schwab vertellen ons wat er daarna gebeurt.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyza apr 30, 2022 3:18 pm van Hielke Roos

» Geheim: De opleiding van het Oekraïnse Nazi leger door het Australische leger.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyza apr 30, 2022 8:03 am van Hielke Roos

» Nazi Canada en Australie hebben samen met Amerika Oekraïense extremisten opgeleid.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyza apr 30, 2022 7:11 am van Hielke Roos

» Goya CEO waarschuwt de wereld staat nu op rand van voedselcrisis.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydo apr 28, 2022 5:14 am van Hielke Roos

» De WHO is van plan om 194 landen van soevereiniteit te ontdoen op 22 mei 2022.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptywo apr 27, 2022 4:00 pm van Hielke Roos

» Ze zijn nu echt de voedselcrisis aan het CREËREN in Europa en de VS.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptywo apr 27, 2022 7:48 am van Hielke Roos

» Trudeau wil niet de rechtvaardiging voor de noodwet bekend te maken.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydi apr 26, 2022 10:14 am van Hielke Roos

» De genocide op de volkeren van Europa is in volle gang!
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydi apr 26, 2022 7:02 am van Hielke Roos

» Wakker worden mensen we hebben nog tot mei 2022 om het tij te keren.
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptyza apr 23, 2022 9:07 pm van Hielke Roos

» Heeft Amerika onbewust een einde gemaakt aan de plannen van Klaus voor wereldheerschappij?
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydo apr 21, 2022 11:20 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren. Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
bezoekers
mei 2022
madiwodovrzazo
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
KalenderKalender

Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos

Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Empty
BerichtOnderwerp: Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022    Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Emptydo jul 08, 2021 11:07 am

Het kenmerk van een domme man is niet dat hij het niet weet, het is dat hij het niet wil weten!" Gewillig onwetend, enz. Lees mijn verhaal en huil, kinderen huil om de vernietiging die plaats vind!
Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022  Dndpcc10
Nooit in de geschiedenis van deze trieste planeet hebben zoveel mensen over zoveel gezeurd. En het slaat allemaal nergens op. Het verandert niets. Ik moet "Storm the Castle" nog horen. "Lynch de klootzakken!" Misschien mis ik iets. Maar voor het leven van mij, ik kan dit niet achterhalen.

Ik lees en ik lees en ik kijk en ik kijk. Iedereen wil me vertellen hoe de wereld naar de hel gaat. Iedereen wil me vertellen waarom. Het milieu wordt bedreigd door bedrijven, de politie zijn racistische boeven met wapens, Amazon geeft hun arbeiders geen plaspauzes, de Gazastrook is een openluchtgevangenis. Wall Street plundert de rijkdom van ons land en het IMF verkracht de rijkdom van de rest van de wereld.

Alle regeringen van de landen van de wereld zijn corrupt. Er is honger als er voedsel is. Er is hebzucht waar behoefte is. En je vertelt het MIJ. Je vertelt me ​​alsof ik direct verantwoordelijk ben. Toen ik een kind was, kregen we een reactie op dit soort verkeerd geadresseerde schuld: "Het is jouw wereld... ik leef er gewoon in". Ik denk dat dat ook op dit moment in de geschiedenis past. De alternatieve pers... inderdaad de hele burgerjournalistiek is zo effectief als een grote slok water. Er wordt niets gedaan, behalve om mensen te informeren dat er problemen zijn in de wereld. Alsof mensen dat niet beseffen. "Maar ze zijn aan het lokaliseren wie verantwoordelijk is", zou je kunnen toevoegen. Uh Huh.
Waarom vertel je me "20-2-2015" Timster--Snordster

Dat is de eerste stap om dingen te veranderen. Opmerkingen. Tenzij je ook hun woonadres hebt. Nooit in de geschiedenis van deze trieste planeet hebben zoveel mensen over zoveel gezeurd. En het slaat allemaal nergens op. het is niet t veranderen een verdomd ding. Ik moet "Storm the Castle" nog horen. "Lynch de klootzakken!". We weten allemaal wie verantwoordelijk is voor de nachtmerrie die de menselijke conditie is. Maar zoals Mark Twain ooit opmerkte over het weer... niemand DOET er iets aan.

We weten allemaal wat er moet gebeuren. En toch spelen we het spel van 'vreedzaam protest', bedacht door de mensen die baat hebben bij zo'n onschuldige oplossing. En we blijven achter met alleen de idioten die Little Caesars platbranden. Dat zal ze laten zien. "Maar de dingen zijn gewoon niet zo eenvoudig... er zijn verschillende oplossingen voor verschillende problemen", zegt u. Ik ben altijd een zogenaamde 'hamermonteur' geweest. Als je het niet met een hamer kunt doen, gebruik dan een grotere. Natuurlijk zou ik in de problemen kunnen komen door hier om revolutie te roepen. Maar, fuck het. IK' Ik ben het zat dat iedereen iedereen vertelt wat er mis is. Ze vertellen het aan de verkeerde mensen.

Je vertelt Lloyd Blankfein over de ellende die hij in de wereld heeft veroorzaakt, net voordat je de strop om zijn nek trekt. Je vertelt Rupert Murdoch over de miljoenen die hij onrecht heeft aangedaan, minuten voordat je hem uit een raam van 30 verdiepingen gooit. Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit.

Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af. Hebt u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat binnen Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming? Ze vertellen het aan de verkeerde mensen. Je vertelt Lloyd Blankfein over de ellende die hij in de wereld heeft veroorzaakt, net voordat je de strop om zijn nek trekt.

Je vertelt Rupert Murdoch over de miljoenen die hij onrecht heeft aangedaan, minuten voordat je hem uit een raam van 30 verdiepingen gooit. Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit. Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af. Hebt u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat binnen Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming?

Ze vertellen het aan de verkeerde mensen. Je vertelt Lloyd Blankfein over de ellende die hij in de wereld heeft veroorzaakt, net voordat je de strop om zijn nek trekt. Je vertelt Rupert Murdoch over de miljoenen die hij onrecht heeft aangedaan, minuten voordat je hem uit een raam van 30 verdiepingen gooit. Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit. Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af.

Hebt u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat met Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming? net voordat je de neus om zijn nek trekt. Je vertelt Rupert Murdoch over de miljoenen die hij onrecht heeft aangedaan, minuten voordat je hem uit een raam van 30 verdiepingen gooit. Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit.

Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af. Hebt u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat met Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming? net voordat je de neus om zijn nek trekt. Je vertelt Rupert Murdoch over de miljoenen die hij onrecht heeft aangedaan, minuten voordat je hem uit een raam van 30 verdiepingen gooit.

Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit. Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af. Hebt u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat met Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming? Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit.

Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af. Hebt u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat met Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming? Je informeert Bibi Netanyahu dat hij een racistisch moordvarken is op het moment dat je hem ongewapend in een menigte Palestijnse gevangenen gooit.

Deze mensen verdienen niet meer gerechtigheid dan dit. 'Maar hoe zit het met de rechtsstaat?' vraag je je misschien af. Heeft u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat binnen Palestina te maken? Nee? Wel, wie deed al deze dingen zonder jouw toestemming? Heeft u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd?

Hebt u gestemd om van Israël een staat met Palestina te maken? Nee? Wel, wie heeft al deze dingen gedaan zonder jouw toestemming? Heeft u gestemd voor een wet die bedrijven toestaat de rechten van het individu te verwerven? Heb je voor de Patriot Act gestemd? Hebt u gestemd om van Israël een staat met Palestina te maken? Nee? Wel, wie deed al deze dingen zonder jouw toestemming?

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
De regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com

Wacht u tot het te laat is of staat U nu op we hebben nog tot mei 2022
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» China creëert 's werelds grootste gevangenis en vroeg of laat zult U er ook in zitten
» Europa staat in de fik ! De “elites” hebben West-Europa in gevaar gebracht.
» De almachtige staat van Frankrijk staat even machteloos tegenover het gewelddadige islamisme als tegen het coronavirus
» Patholoog laat zien wat de COVID-19 injectie doet met de hersenen.
» ChristenUnie folteren vrolijk mee en laat de WMO door de gemeenten verder slopen!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Hoogte punten deze website-
Ga naar: