Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
China creëert 's werelds grootste gevangenis en vroeg of laat zult U er ook in zitten
Auteur
Bericht
Hielke Roos Admin
Onderwerp: China creëert 's werelds grootste gevangenis en vroeg of laat zult U er ook in zitten wo aug 25, 2021 7:34 pm
Vertel de wereld: laat zien hoe China 's werelds grootste gevangenis creëert. En met agenda 201 zal alles wat niet Chinees is het zelfde lot ondergaan dit door middel van de Great Reset. De Chinezen zullen alle landen leeg slurpen en zelf in weelde leven van onze grond stoffen en voedsel voorraden.
Zie hoe het zal werken. Dit is een voorbeeld wat er zal gebeuren!
U ziet het al over de wereld gebeuren Australie is bijna al gevallen!
Alleen de rijken zullen mee slurpen na deze genocide want het blijft niet bij gevangenschap alles wat minderwaardig en of een geloof heeft zal vernietigd worden!
Four Corners onthult verontrustend bewijs van hoe China de grootste gevangenis ter wereld effectief bestuurt. Het is een uithoek van de wereld, maar wat er in de Chinese provincie Xinjiang gebeurt, is adembenemend.
Tegenwoordig wordt de Oeigoerse bevolking systematisch opgepakt en vastgehouden en leven als slaven, naar schatting worden op dit moment wel een miljoen burgers in heropvoedingskampen vastgehouden.
U heeft al vast eens gehoord van Fema kampen nu die bestaan echt!
Zelfs degenen die nog in hun huizen zijn, worden in de gaten gehouden. Het communistische regime gebruikt geavanceerde technologie, massale surveillance-instrumenten en kunstmatige intelligentie om een hele bevolking onder controle te houden.
Door getuigenissen samen te voegen van Australische burgers die betrokken waren bij de campagne van de Chinese regering, samen met analyse van satellietbeelden en officiële documenten die online zijn ontdekt, wordt de waarheid over wat er in Xinjiang gebeurt aan het licht gebracht.
We hebben bewijs gevonden van gedetineerden die gedwongen worden om in fabrieken te werken, wat gevolgen heeft voor Australische bedrijven die zaken doen in de regio.
We onthullen ook over bewijsmateriaal over de banden van Australië met China's dystopische surveillancestaat en de tools die worden gebruikt om zijn eigen burgers raciaal te profileren.
De gebeurtenissen die zich in China voltrekken, veroorzaken hartzeer voor Oeigoeren in Australië.
Ze zijn stil gebleven uit angst de autoriteiten te provoceren om hun familieleden te straffen. Nu verbreken ze in wanhoop hun stilte om de wereld te vertellen wat er aan de hand is.
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
China creëert 's werelds grootste gevangenis en vroeg of laat zult U er ook in zitten