De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

» Chrislam? velen dachten grapje! men bouwde al een moskee en kerk op één plek.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi aug 01, 2023 10:19 am van Hielke Roos

» V.N. Reduce population plan 1974 kissinger report plan een nep klimaat crisis.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi aug 01, 2023 9:45 am van Hielke Roos

» Oekraïense tanks lopen op Russische olie.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo jul 27, 2023 12:21 pm van Hielke Roos

» Het Boek the Great Reset van Klaus Schwab lees het gratis online!!
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedi jul 25, 2023 4:40 pm van Hielke Roos

» Stop met uitknijpen van het Volk de oorlog tegen Rusland is al verloren.
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimema jul 24, 2023 5:05 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 * Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. *

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1121
Join date : 15-08-18
Age : 71

* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Empty
BerichtOnderwerp: * Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. *   * Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimewo jun 23, 2021 4:27 pm

Ik weet het daar is die zelfgenoegzame kop weer.
Maar laat ons nog 1 keer stilstaan bij die kop van hem. Want eigenlijk zegt die alles.
Alles over hoe verschillend hij in het leven staat, in vergelijking met de mensen aan de andere kant die hem terecht bekritiseren.

* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Kop10
Mensen die er vaak veel frisser en energieker uitzien. Bewuste, holistische, verbindende, integere mensen. Die niet constant met zichzelf bezig zijn. Of met de manipulaties en polarisaties van anderen.

Mensen die zich niet voor de kar laten spannen van een zeer bedenkelijk technocratisch-farmaceutisch, maatschappij ontwrichtend businessmodel. De kop hierboven doet dat wel. En dat is eraan te zien: een levensstijl die niks met duurzame gezondheid te maken heeft. Om nog te zwijgen van een integere mentale hygiëne. Van zo'n kop moeten we intussen al jaren horen hoe we onze gezondheid het best bewaken: dat vind ik nogal straf.

Ik vermoed dat de meeste brave Vlamingen deze pijnlijke ironie nooit zagen. Want ja: FC De Kampioenen is net iets makkelijker om te slikken, want je hoeft er niet bij na te denken. Wat ons naadloos brengt bij de - kuch - 'motieven' van veel van die Vlamingen om de spuit te slikken. Achterhaald moralistisch gezever als 'we doen het voor de ander' - al die altruïsten plots zeg! of waren het angsthazen? - , maar evengoed 'we willen op reis/naar de festivals'.  

Dan zijn er nog de gezagsargumenten, die er altijd vlot ingaan bij knechtenvolkjes: 'de regering heeft het toch goed met ons voor' - terwijl het vertrouwen in het systeem nooit zo laag stond -, 'mijn dokter of apotheker weet toch wel waar hij mee bezig is zeker' of - van je intimi moet je het hebben - 'mijn kinderen wilden het maar ik eigenlijk niet' of 'mijn vrienden deden het ook'. Om uiteindelijk toch te zwichten. Om er vanaf te zijn: nog zo'n nationale sport.

Het lastige puntje is dat we er nog lang niet vanaf zijn, het begint pas. Net door zo makkelijk te blijven zwichten: de kruik gaat zolang te water tot ze barst. Zoals altijd duurt het bij de meeste mensen veel te lang eer hun euro valt, vaak niet gehinderd door veel kennis. Dat zal, na 15 maanden non-stop bedrieglijk simplistische indoctrinatie, nog langer duren. Anders kan je niet verklaren dat er nog steeds velen zijn die zo'n arbitraire, steeds meer totalitaire onzin blijven slikken.

Maar dat heeft dan weer te maken met hoe hard ze zichzelf begoochelen, hoe hard ze zich afsluiten voor lastige, confronterende geluiden, hoe absurd ze willen blijven geloven in die verlossende spuit als ticket naar het Oude Normaal, naar de zogenaamde vrijheid. Want ik hoor ze vaak zeggen: 'ik heb hier zelf voor gekozen', 'deze 2 spuiten maar later niks meer hoor'. Of 'nu zal het wel gedaan zijn met die pandemie'. Of, da's echt een giller, 'nu kan ik niet meer ziek worden of anderen besmetten'.

Nooit hoor ik ze over 'moeilijke' studies die heel dit verhaaltje ondermijnen. Of andere iets meer serieus onderbouwde en iets minder natte vingerargumentatie. Weet je? Eigenlijk is heel deze ongeziene toestand tragikomisch. Vol absurde, donkere humor, als een voorspelbare kroniek van een aangekondigde dood. Nu: ik bedoel dat niet letterlijk, hoewel ik merk wel dat er steeds meer doden opduiken als gevolg van de vaccinaties. En dat de fatale onwetendheid en (zelf)censuur in die zin zeer groot is.

Want ja: als mensen sterven aan 'hartfalen' of 'bloedklonters', kan men dat onder de mat blijven vegen. Zelfs al komen die dodelijke aandoeningen vrij snel na de spuit. En vaak bij kerngezonde mensen. Ongemakkelijke verbanden leggen is echter niet de sterkste kant van de meesten: het vergt een zeker intellect en durf om dat te doen. Niet evident als de maatschappelijke, sociale en eigen druk zo groot is. De ingelepelde waarheden weinig met (zelf)kritische context vandoen hebben. En het reptielenbrein allang overuren draait.

Mag ik even een stoutmoedige bewering maken? En hopen dat het geen profetie wordt, als we weer wat verder zijn? Eigenlijk zouden die vaccinaties de perfecte genocide zijn: bewust of onbewust onopgemerkt, zonder een greintje kritiek of onderzoek, verspreid over de meest diverse groepen, uiteraard niet direct bij bosjes neervallend, maar in een eindeloos normaliserend wereldtraject, jarenlang goedgekeurd en opgedrongen door een establishment dat moreel al jaren failliet is. Met de doodsangst als dooddoener. Terwijl de dood veel vaker in een ander hoekje zit.

Een zachte en doordachte genocide dus, waar je wel perfect mee wegkomt als systeem, want ze is - omwille van de redenen hierboven - zeer lastig aan te tonen. Zeker in tijden van korte aandachtsbogen en monddood gemaakte critici. Nochtans komt ze heel wat (verdoken) lieden van het establishment, die geloven dat we met teveel zijn - wat gewoon bullshit is -, goed uit: dat is gewoon een feit. Terwijl diezelfde figuren vaak op veel grotere voet leven dan de levenloze cijfers, pardon, mensen waarover ze het hebben.

Eigenlijk kan je ook een genocide zien in dat kunstmatig gepimpte virus in een Chinees lab, met Amerikaans geld. Maar bon: daar valt de dodentol relatief mee, jaarlijks sterven er 65 miljoen mensen. Het is dus aan de mutaties - en de vaccinaties - om dat de komende jaren en decennia mogelijks 'recht te zetten'. Niet alleen via toevallige doden, evengoed via allerlei chronische bijwerkingen waar - uiteraard - alweer farmaceutische rommel voor nodig is. Het beste businessmodel ooit, parasiterend op de grootste oerangst.

Oei: klinkt genocide te vergezocht? Te hard? Of heb je moeite met mijn vrije mening buiten de comfortzone? Geen probleem: 'depopulatie' klinkt veel politiek correcter! Zeker als het past in een 'duurzame' logica, toch? Want minder mensen en dus meer milieu, toch? Maar ook minder conflicten om geld & grondstoffen, toch? Waarmee we in een soort paradox verzeilen: de meesten zullen nooit het grotere plaatje zien, laat staan zo'n gigaplaatje. Het wordt hen overigens ook amper aangeleerd.

Daardoor mispakken ze zich op details, hebben ze geen geduld of kennishonger, negeren ze de blinde vlekken en construeren er hun simplistisch-naïeve waarheid rond. Wanneer iemand dat misleidend beperkte denken dan in vraag stelt, pijnlijk prikkelt, probeert te verruimen e.d., zijn de reacties vaak voorspelbaar: ridiculisering, afwijzing, agressie, ontkenning, ontwijking, herhaling... Tot het moment dat de 'bijwerkingen' heel dicht komen. Net als bij... corona. O ironie: daar is die gitzwarte humor weer.

P.S. Er zijn natuurlijk andere insteken/oorzaken waarom repressieve corona- en vaccinstrategieën hun 'nut' kunnen hebben. Sociaal-economisch, surveillancegewijs, transhumanistisch, geostrategisch..., noem maar op. Ik vond het mijn morele plicht om te beginnen bij het grootste onrecht van al: doden en ander lijden die vermeden konden worden, vanuit een veel humanere aanpak. Daarom draag ik dit stukje op aan die vele vergeten en onzichtbare slachtoffers, die - in tegenstelling tot onderstaande kop - nooit de media haalden.

P.S.2: Wie me kent weet dat ik open sta om in het echte leven verder te praten. Dat is mijn andere bedoeling: een uitgesproken knuppel in het hoenderhok om een echt debat op te starten, of minstens nog eens prikkelen nu het Grote Coronaboek een nieuwe Zwarte Bladzijde inslaat. Al is er een kans dat ik nog meer op de zwarte lijst kom: dat risico moet dan maar, men is altijd welkom me te blokkeren, ontvolgen, diaboliseren, te besmeuren met pek & veren... Hoewel ik liefst een lekkere taart in mijn smoel krijg. Graag met aardbeien, liefst zonder aambeien.

Denny Coussement

Link naar zijn Faceboek: https://web.facebook.com/denny.coussement

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid!
Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!


Laatst aangepast door Hielke Roos op do dec 16, 2021 11:32 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
ammarcameron




Posts : 1
Join date : 16-12-21

* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Empty
BerichtOnderwerp: Re: * Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. *   * Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. * Icon_minitimedo dec 16, 2021 11:12 am

Your content is very helpful and thanks for this amazing and helpful content. You can join us here: happy new year 2022 gif and Hny wishes

Hielke Roos vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
https://helonational.com/hny-2022/
 
* Kroniek van een aangekondigde dood al hoop ik waarlijk van niet. *
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mijn hoop is gericht op de Eerste Kamer om Rutte IV er niet te laten komen.
»  Populisme in Europa is dood, zegt u? Het is niet eens ziek!
» Uitvaartorganisatie Yarden vecht om te overleven: Corona virus is een flop mensen willen maar niet dood gaan.
» Geef u zelf ook de kans ga dit lezen en ga niet in op het haatzaaien door regering leiders. Moeten atheïsten dood volgens de islam?
» Israël: leerkrachten zonder groen paspoort mogen niet langer lesgeven zelfs niet online

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Nieuws afgelopen week-
Ga naar: