Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Ik heb het boek de Great Reset van Klaus Schwab in het Nederlands. En de biografie eind Conclusie over de wereld! zo apr 04, 2021 4:30 pm
Ik heb zijn boek (biografie) in het Engels. en het boek The great reset in het nederlands! mail me even! Zie address mail beneden!
Zou het COVID-19-debacle de bliksem voor de donder kunnen zijn? Zou het de kracht kunnen hebben om een reeks ingrijpende veranderingen? We kunnen niet weten hoe de wereld er over 10 maanden uit zal zien, nog minder waar het over 10 jaar uitziet, maar wat we wel weten, is dat tenzij we iets doen om te resetten de wereld van vandaag, de wereld van morgen zal diep getroffen worden.
Het vonnis lijkt duidelijk: we moeten verandering; we zouden moeten veranderen. Maar kunnen we? Zullen we leren van de fouten die we in het verleden hebben gemaakt? Zal de pandemie de deur openen naar een betere toekomst? Zullen we ons wereldwijde huis op orde krijgen? Simpel gezegd, zullen we het zeggen in beweging de grote reset? Resetten is een ambitieuze taak, misschien te ambitieus, maar we hebben geen keus maar om ons uiterste best te doen om dit te bereiken. Het gaat erom de wereld minder verdeeldheid, minder vervuilend, minder te maken destructiever, inclusiever, rechtvaardiger en eerlijker dan we het achterlieten in het pre-pandemietijdperk.
Ik vraag voor het verzenden een kleine donatie voor mijn website om hem operationeel te houden en OM de reclame weg te kopen