De Waarheid
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Fighting against the: Great Reset _ New World Order_ Silicon Valley.
 
IndexIndex  nieuwsnunieuwsnu  PublicationsPublications  FAQFAQ  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Vele artikelen
Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer of deels gebruik) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald en/of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Laatste onderwerpen
» Wist U dat de verkiezingen 2024 door D66 gecontroleerd werden!
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo jun 12, 2024 6:30 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:53 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Oprichter en voorzitter Klaus Schwab van het WEF treedt af
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi mei 21, 2024 9:52 pm van Hielke Roos

» Nieuw wetenschappelijk bewijs dat CO2-uitstoot de atmosfeer niet kan opwarmen
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimezo apr 28, 2024 6:47 am van Hielke Roos

» Men is het beu. Migratie, woke, Oekraïne, energieprijzen, klimaat.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedo apr 18, 2024 3:17 pm van Hielke Roos

» De Rothschilds, een korte geschiedenis van degenen die de hele wereld hebben geruïneerd
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr maa 01, 2024 5:32 pm van Hielke Roos

» De slaaf van Klaus Schwab en WEF agenda uitvoerder brengt zijn eigen bloed naar het graf
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr maa 01, 2024 2:41 pm van Hielke Roos

» D66-minister Ernst Kuipers erkent vaccinatieleugen in coronatijd.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo feb 21, 2024 9:33 pm van laura123354

» D66-prominent pleit om individuele vrijheden in te perken.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi feb 13, 2024 3:30 pm van Hielke Roos

» Caroline v/d Plas en Omtzigt de geheime voetsoldaten van Klaus Schwab.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo feb 07, 2024 5:28 am van Hielke Roos

» Pfizer lijdt fors verlies en Regeringen worden straks ter-verantwoording geroepen
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimema nov 06, 2023 2:56 pm van Hielke Roos

» Het zijn in Amerika al 33 ACTEURS die dit jaar plotseling stierven!
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr nov 03, 2023 2:45 pm van Hielke Roos

» Omtzigt en Timmermans wij kunnen ook regeren zonder VVD.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi okt 31, 2023 6:24 am van Hielke Roos

» George Soros klaagt Regeringen aan die te weinig vaccins voorschreven
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimezo okt 29, 2023 2:42 pm van Hielke Roos

» Israelische zionisten in elke tak van de regering en CDC en rolden het Covi. plan uit.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimeza okt 28, 2023 8:54 am van Hielke Roos

» Klaus Schwab van het World Economic Forum wil waterbesparende maatregelen.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo okt 25, 2023 5:12 pm van Hielke Roos

» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo okt 25, 2023 4:34 pm van Hielke Roos

» Hoogleraar Wim Voermans wil Tweede Kamerbeelden censureren.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr okt 06, 2023 4:35 pm van Hielke Roos

»  Op deze manier kwamen vroeger vrouwen op de brandstapel terecht.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi okt 03, 2023 1:06 pm van Hielke Roos

» Komende ‘klimaatlockdowns’ De klimaatcrisis is ook een volksgezondheidscrisis.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimema okt 02, 2023 6:41 am van Hielke Roos

» Verkiezingen: de “politieke vernieuwers” kunnen eindelijk in stelling worden gebracht.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedo sep 28, 2023 3:12 pm van Hielke Roos

» Betrapt satelliet spot superuitstoters van methaan en Co2
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimezo sep 24, 2023 6:52 am van Hielke Roos

» Werkelijke toekomst van 2030 we werken we nog maar vijftien uur per week.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr sep 15, 2023 5:37 am van Hielke Roos

» Ja helaas de vrijheid van meningsuiting word net als in 1940 ingeperkt.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo sep 13, 2023 6:13 am van Hielke Roos

» Bill Gates investeert al zeker tien jaar in (genetisch) gemanipuleerde muggen.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi sep 12, 2023 8:50 am van Hielke Roos

» 3de Wereldoorlog is al begonnen, verklaart de Oekraïense veiligheidschef.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimezo sep 10, 2023 9:27 am van Hielke Roos

» Nu al 1,1 miljoen SIM-kaarten Oekraïense mobiele telefoons niet meer actief!
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo sep 06, 2023 5:11 am van Hielke Roos

» Poetin weet hij hoe de "woke" agenda zal uitpakken in de VS en Europa.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedo aug 24, 2023 10:40 am van JoyceRoy

» Nieuw Sociaal Contract van Omtzigt. New Social Contract van het (WEF) Klaus Schwab!
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi aug 22, 2023 7:22 pm van Hielke Roos

» Leer de heden daagse (nieuwe wereld orde) waarheid kennen.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimeza aug 19, 2023 10:06 pm van Hielke Roos

» Klimaatlockdowns zullen komen aldus het World Economic Forum en het WBCSD.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr aug 18, 2023 4:58 pm van Gast

»  CDA-leider Henri Bontenbal wil 'klimaatontkenners' strafrechtelijk vervolgen!
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedo aug 17, 2023 2:34 pm van Hielke Roos

» George Soros zoon belooft onafhankelijke journalisten agressiever te censureren
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo aug 16, 2023 6:20 pm van Hielke Roos

» Eerste Young Leader (WEF) President Bazoum vervolgd voor hoogverraad.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedi aug 15, 2023 2:37 am van Hielke Roos

» Dilan Yeşilgöz en Kaag zeggen complotdenkers bedreigen democratie!
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimeza aug 12, 2023 6:23 am van Hielke Roos

» In het toekomstbeeld van de stad is geen plaats meer voor auto’s
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimeza aug 12, 2023 5:59 am van Hielke Roos

» C:19 censuur van de Pers en de Regeringen bleken dodelijk te zijn.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimevr aug 04, 2023 11:55 am van Hielke Roos

» Waarom de windenergie-industrie van 250 miljard de grootste zwendel is.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimedo aug 03, 2023 6:44 pm van Hielke Roos

» Klimaat: de financiële verzwakking en dan een 3 de wereld Oorlog?
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimewo aug 02, 2023 5:53 pm van Hielke Roos

Uitleg website
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken. Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten. Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
bezoekers

 

 Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hielke Roos
Admin
Hielke Roos


Posts : 1125
Join date : 15-08-18
Age : 71

Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Empty
BerichtOnderwerp: Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij.   Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Icon_minitimeza maa 12, 2022 10:03 am

We hebben tot eind 2022 als we geluk hebben. Klaus Schwab staat te popelen om verder te gaan met de Grote Reset. En zijn mede-samenzweerders ook. Ze weten dat ze nu heel dicht bij de overwinning zijn.
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij. Beul10
De covid-fraude joeg de naïeve en onwetenden angst aan, demoraliseerde en trainde ze en veroorzaakte een massa van door prik veroorzaakte ziekten en sterfgevallen. De klimaatveranderingsfraude heeft een bevolking gecreëerd die gevuld is met valse angst. En nu heeft de opzettelijk gefabriceerde hysterie over de Russische invasie van Oekraïne geleid tot enorme tekorten aan brandstof en voedsel die zullen resulteren in honderden miljoenen doden. De hysterie werd gecomponeerd, georkestreerd en uitgevoerd door de gebruikelijke media verdachten, met de BBC en The Guardian in de voorhoede. De BBC is allang geen nieuwsaanbieder meer en werd een propaganda-eenheid - de waarheid ontkennen, onderdrukken of verdraaien met trots in plaats van spijt of schaamte. (Toen de BBC trots aankondigde dat het geen artsen interviewde die de vaccinatie in twijfel trokken, liet het alle beweringen een nieuwsorganisatie te zijn varen.)

Het verhaal dat door de media wordt verteld, is dat Poetin een bedreiging vormt voor de democratie. Als iemand bewijs kan vinden van enige democratie in het Westen, zou ik blij zijn als ze erop zouden wijzen. Waar is de democratie in Canada? In Australië? In Nieuw-Zeeland? In het Verenigd Koninkrijk? In Amerika? Overal?

De vrijheid van meningsuiting stierf in februari 2020 en is sindsdien niet meer gezien.

Je zou zo naïef moeten zijn als een vijfjarige om niet te beseffen dat het Westen deze oorlog heeft opgezet; Poetin manipuleren als een schaakstuk.

Er zijn de afgelopen jaren tientallen oorlogen en invasies en bloedbaden geweest, maar nooit eerder was er zo'n massahysterie. Nooit eerder droegen politici gekleurde gunsten ter ondersteuning van hun favoriete partij in het conflict. Ik herinner me niet veel bezorgdheid van het establishment toen de Amerikanen en de Britten een miljoen baby's vermoordden in Irak. Ik kan me niet herinneren dat de media klaagden over onze aanval op Libië.

Sainsbury's, een Britse kruidenier, zegt verenigd te zijn met de bevolking van Oekraïne. Ik kan me niet herinneren dat ze verenigd waren met de mensen die stierven in tal van andere conflicten.

Sancties zullen de Russen niet veel schade berokkenen, maar de sancties zijn niet tegen Rusland gericht, maar tegen ons. Ze maken deel uit van de route naar de Nieuwe Wereldorde.

Je zou blind, dom of gekocht moeten zijn om niet te zien dat het plot zich ontvouwt en het eindspel snel nadert.

En toch zijn blindheid, domheid en corruptie aan de orde van de dag.

Zo beweren de autoriteiten nu dat covid de hersenen kan doen krimpen. De betaalde mediacommentatoren negeren het feit dat al maanden bekend is dat het de covid-19-prikken zijn die hersenschade veroorzaken.

De officiële lijn is dat het enige echte teken van Long Covid een verlies van geur is. En dat is vrijwel zeker een gevolg van schade aan de reukzenuw als gevolg van de waardeloze PCR-tests.

De officiële mening is dat cricketspeler Shane Warne stierf aan een aangeboren hartprobleem. Geen enkele officieel aanvaardbare commentator heeft zelfs maar gesuggereerd dat er mogelijk een link is naar zijn covid-19-prik. En niemand in de reguliere media heeft de conclusie in twijfel getrokken dat weer een superfitte professionele sportman plotseling een dodelijk, eerder onvermoed aangeboren hartprobleem heeft ontwikkeld. Zelfs Shane Warne heeft nooit zoveel spin gehad.

Elke hondsdolle pro-vaxxer die zich geen moment afvraagt ​​of meneer Warne misschien door de covid-prik is gedood, is een idioot. Elke dokter die zich niet afvraagt ​​hoeveel de prikjes doden, moet uit het medische register worden geschrapt wegens domheid.

De Canadese provincie Quebec zal haar intelligentste inwoners een speciale covid-gezondheidsbelasting in rekening brengen. De 13% van Quebec die wijs genoeg zijn geweest om niet met een giftige drug te worden geprikt, zullen extra belastingen moeten betalen – vermoedelijk om te helpen betalen voor de extra gezondheidszorg die nodig is voor de minder intelligente en minder goed geïnformeerde inwoners die bezweken aan druk en toestemming gaven zelf vergiftigd worden.

De premier, Francois Legault, gaf toe dat de gepeste en simpele zielen die waren gestoken 'enkele offers hadden gebracht' en 'dit soort maatregelen verschuldigd waren'.

Hij erkent tenminste dat het hebben van de giftige, experimentele prik een opoffering was.

Overal waar je kijkt zijn er tekenen dat de samenzweerders het net aan het spannen zijn.

De aandelenkoersen over de hele wereld crashen terwijl de prijs van olie en gas blijft stijgen. Iedereen die hoopt op een pensioen, wordt hierdoor geraakt. Medewerkers van de gemeente die denken dat hun pensioen veilig is, zullen de dupe worden omdat veel gemeenten roekeloze investeringen hebben gedaan die in waarde instorten.

Overal verdubbelen gemeenten de prijs van parkeertickets - allemaal onderdeel van het gesynchroniseerde plan om lokale bedrijven failliet te laten gaan en allemaal onderdeel van het Agenda 21-proces van economische vernietiging.

Overal reageren slecht geïnformeerde burgers op de media-aanvallen en eisen dat Russische olie en gas worden verboden. Ik vraag me af hoeveel van de mensen die klaagden dat Shell wat Russische olie kocht, zullen klagen als er geen brandstof is voor hun auto's of voor hun verwarming.

De media kondigen met trots aan dat automobilisten minder en kortere ritten gaan maken. Dat is fijn als je het niet erg vindt om 10 kilometer per enkele reis te lopen of te fietsen naar de winkels. Plattelandsgemeenschappen zullen duizend zorgvuldig geplande doden sterven. En de bejaarden en zieken zullen in hun huizen gestrand zijn. Het maakt natuurlijk allemaal deel uit van het plan.

In Schotland is het binnenkort legaal voor schoolkinderen om van geslacht te veranderen wanneer en wanneer ze daar zin in hebben - zonder medische diagnose. Jongens zullen zich op donderdag ongetwijfeld in meisjes omkleden, zodat ze de meisjeskleedkamers kunnen gebruiken voor PT-lessen. En dan wisselen ze op vrijdag weer terug, zodat ze kunnen voetballen en het 21e-eeuwse equivalent van huishoudkunde kunnen vermijden.

Ze hebben het al over strengere controles op het internet. (Wat mij betreft kunnen de controles niet veel strenger zijn. Ik ben verbannen van elke sociale mediasite waar ik ooit van heb gehoord.) Hoe lang nog voordat websites voorgoed verdwijnen? Het zal me verbazen als we er over zes maanden zelf nog zijn.

De grote opruiming van domme volgzame mensen is in volle gang het schijt en vreet (co2) alleen maar en werk is er straks niet meer voor ze.

De meeste grote investeringsmaatschappijen (vooral in het VK) willen Russische olie en gas graag verbieden om de sekteleden van de opwarming van de aarde tevreden te stellen die een macht en invloed hebben verworven die veel groter is dan hun aantal rechtvaardigt. Door het tekort aan olie kunnen boeren zich onder meer geen kunstmest veroorloven. De voedselvoorraad zal kelderen.

Recent onderzoek toont aan dat het onderwijssysteem in het VK de afgelopen jaren zorgvuldig en systematisch en opzettelijk is vernietigd. Ongeveer de helft van alle Britse volwassenen heeft de rekenvaardigheid van een kind op de basisschool. Slechts één op de vijf volwassenen in het VK is functioneel numeriek. Deze onwetendheid betekent dat mensen gemakkelijk worden misleid door verkeerde informatie die wordt verspreid door de BBC, andere mediagroepen en overheidsadviseurs.

Regeringen en de media wakkeren de mensen aan, klaar voor een lange oorlog. Er is ons verteld dat de oorlog tien jaar of langer kan duren. Hoe wist Orwell dat?

De samenzweerders zaaien haat en demoniseren overal vredelievende burgers. Het doet me allemaal een beetje denken aan dat ooit populaire tv-programma 'The Price is Right'. Voordat de show begon, zou een opwarmer het publiek tot razernij brengen. Het is wat er nu gebeurt. 'Boe en sis als je een Rus ziet!'

De brandstof- en voedselprijzen zullen stijgen. Brandstof en voedsel zullen schaars zijn. De inflatie gaat naar een nieuw niveau. Het resultaat zal verarming en dood zijn. Stijgende inflatie zal degenen met spaargeld vernietigen. Stijgende rentetarieven zullen degenen met hypotheken met variabele rente vernietigen.

Honderden miljoenen zullen verhongeren in Afrika, maar Black Lives Matter-demonstranten zullen het te druk hebben met zeuren over standbeelden om het op te merken.

De samenzweerders weten dat China al maanden voedsel en metalen aan het aanleggen is. De Chinezen zijn niet geïnteresseerd in de onzin van de opwarming van de aarde. Ze bouwen kolencentrales en ze hebben families toestemming gegeven om drie kinderen te krijgen.

China en Rusland werken samen en de samenzweerders weten dat als de Chinezen en de Russen niet deelnemen aan de Grote Reset, het Westen alleen zal krimpen – en zwak en kwetsbaar zal zijn.

En zo zullen de haat en de angst en de woede tegen Rusland (en China) steeds meer worden aangewakkerd.

De oorlog is natuurlijk echt genoeg, maar hij wordt gebruikt (en werd waarschijnlijk veroorzaakt) door de samenzweringsbeoefenaars; de kwaadaardige miljardairs wiens plan om de wereld over te nemen misschien klinkt als iets uit een oude James Bond-film, maar dat heel echt is.

We bevinden ons in de laatste fase van de overgang naar de Grote Reset.
We winnen nu of we verliezen voor altijd.

En om te winnen moeten we aan iedereen die we kennen of ontmoeten uitleggen wat er gebeurt en waarom.
We hebben tot eind 2022 – als we geluk hebben.

Nog even dit: Alles is altijd gratis te lezen, ik ben 14 uur per dag bezig u te informeren.
Wil je me steunen dan kan dat hier– te gek!

Klik link: https://www.whydonate.nl/fundraising/httpssoldaatvandewaarheidactieforumcom/nl

Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer.
En de regering zal me niet steunen en aan reclame doe ik niet, dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen of delen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden!

Hielke Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soldaatvandewaarheid.actieforum.com
 
Klaus Schwab zijn grote reset komt dichterbij.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Voor iedereen in begrijpelijk Nederlands wat is de Grote Reset van Klaus Schwab nu eigenlijk?
» Klaus Schwab's School voor Covid Dictators, het masterplan voor 'Grote Reset'
» Putin zegt: globalistische terrorist Klaus Schwab zijn 'dagen zijn geteld'
» Klaus Schwab, Bill Gates, George Soros zij zijn de Investors van Pfizer ze zijn ook gekoppeld aan het RIVM
» Elon Musk: "Klaus Schwab liegt! Wat komt is ERGER dan een recessie!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Waarheid :: Net binnen gekomen-
Ga naar: