Ik werk samen met de vrije pers. Ik plaats soms een artikel (vertaal en copieer) dit omdat we weten dat onze berichten worden weggehaald of een van ons word geblokt. Op deze manier krijgt U misschien toch het artikel te lezen!
Het is niet mijn bedoeling om emoties op te wekken of sensatie te zoeken.
Ik handel vanuit mijn kennis en mijn geweten.
Ik kan niet anders dan eerlijk en gewetensvol de wereld informeren.
Let niet op de taal fouten ik heb geen scholing gehad.
Onderwerp: Dit is het einde van alle Financiële Systemen, build back better is gestart zo jan 24, 2021 6:49 am
Geen complot maar de waarheid. Luister van deze video je zal huiveren! Helaas heeft deze man 100 % gelijk. Hij is trouwens wel gevlucht met zijn geld. Dus dek je in voor het te laat is vooral met je bezittingen!
Ik waarschuwde jaren. Nee ik was een wappie! Nu let op ze gooien straks alles openbaar! De regeringen zullen u de waarheid zeggen. Het is een komplot zoals ik al jaren zei!
Het systeem wat ze gaan invoeren zal inderdaad wel de armoede voor de aller armsten in de wereld doen verdwijnen.
Wie weet is het nog niet eens zo een slecht plan. Want ik ben het ook wel meer dan zat als je ziet hoe mensen uitgebuit worden en s'avonds met honger naar bed gaan. Dagelijk zie ik mensen huilend omdat er geen baby melk is en geen eten voor hun kinderen Vooral in de arme landen is er amper werk en voedsel en de Amerikanen en Europianen leven in weelde en ze vergaten de armoede in de wereld. U word daar door de Great Reset op gewezen en gestraft!
Ik wil graag dit werk door zetten maar het web onderhoud het kost het elk jaar weer meer. En Hugo zal me niet steunen dus ik krijg geen ondersteuning voor het vertellen van de waarheid! Zo kan ik nieuws blijven verspreiden.
Hielke Roos
Dit is het einde van alle Financiële Systemen, build back better is gestart