Gisteren, in het ziekenhuis, hadden Dokters en verplegend personeel een ontmoeting over hoe de situatie hier en in de andere ziekenhuizen in München onhoudbaar zijn.
* Klinieken kunnen het aantal migrerende medische noodgevallen niet aan, dus ze beginnen alles naar de belangrijkste ziekenhuizen te sturen.
* Veel moslims weigeren behandeling door vrouwelijk personeel, en wij vrouwen weigeren nu om onder die migranten te gaan!
* De relaties tussen het personeel en migranten lopen van kwaad tot erger. Sinds afgelopen weekend moeten migranten die naar de ziekenhuizen gaan vergezeld worden door politie met K-9-eenheden.
* Veel migranten hebben aids, syfilis, open TB en veel exotische ziektes die we in Europa niet weten te behandelen. Als ze een recept bij de apotheek krijgen, leren ze plotseling dat ze contant moeten betalen. Dit leidt tot ongelooflijke uitbarstingen, vooral als het om medicijnen voor de kinderen gaat. Ze laten de kinderen met apotheekpersoneel achter met de woorden: behandel ze zelf ik betaal niet! Dus de politie bewaakt niet alleen de klinieken en ziekenhuizen, maar ook de grote apotheken.
* We vragen openlijk waar zijn al die mensen die de migranten verwelkomden voor tv-camera's met borden op treinstations? Wij komen personeel te kort. Ja, voorlopig is de grens gesloten, maar er zijn er al een miljoen en we zullen er zeker niet vanaf kunnen komen.
* Tot nu toe was het aantal werklozen in Duitsland 2,2 miljoen. Nu zal het minstens 3,5 miljoen zijn. De meeste van deze mensen zijn volledig werkloos. Slechts een klein minimum van hen heeft enige opleiding. Bovendien werken hun vrouwen meestal helemaal niet. Ik schat dat één op de tien zwanger is. Honderdduizenden hebben kleuters en kleine kinderen onder de zes meegebracht, veel uitgemergeld en erg behoeftig.
Als dit doorgaat en Duitsland zijn grenzen opnieuw opent, Stop ik er mee en niemand kan me hier houden in deze situatie, zelfs niet voor het dubbele van het salaris. Ik wilde in Duitsland werken, niet naar Afrika of het Midden-Oosten!
Zelfs de professor die aan het hoofd van onze afdeling staat, vertelde ons hoe triest het hem maakt om de schoonmaakster te zien, die de gangen van het ziekenhuis schoonveegt voor gemiddeld 800 euro per mand en vervolgens een menigte jonge mannen ontmoet in de gangen die gewoon wachten met uitgestrekte handen, wachtend op gratis, en als ze het niet krijgen vallen ze het personeel aan.
* U - die niet in contact bent komt met deze mensen heeft absoluut geen idee wat voor soort slecht gedragen desperados deze mensen zijn, en hoe moslims superieur handelen aan onze medewerkers, met betrekking tot hun religieuze accommodatie.
* Voorlopig zijn de plaatselijke ziekenhuismedewerkers niet gekomen met de ziekten die deze mensen hier hebben meegebracht, maar met zoveel honderden patiënten is dit elke dag slechts een kwestie van tijd dan hebben de inwoners van Duitsland allerlei vreemde ziektes.
* In een ziekenhuis in de buurt van de Rijn vielen migranten het personeel aan met messen nadat ze een acht maanden oud hadden overhandigd op de rand van de dood, die ze gedurende drie maanden door de helft van Europa hadden gesleept. Het kind stierf twee dagen later, ondanks dat het topzorg had gekregen in een van de beste kindercentra in Duitsland. De kinderarts moest een operatie ondergaan en de twee verpleegsters herstellen op de intensive care.
Niemand is gestraft. Het is de lokale pers verboden om erover te schrijven, dus we kunnen u alleen via e-mail informeren. Wat zou er met een Duitser zijn gebeurd als hij de arts en de verpleegster met een mes had neergestoken? Of als hij zijn eigen, met syfilis besmette urine in het gezicht van een verpleegster had gegooid en haar zo met infecties had bedreigd? Minimaal zou hij rechtstreeks naar de gevangenis zijn gegaan en later naar de rechtbank. Met deze mensen tot nu toe is er niets gebeurd.
En dus vraag ik: waar zijn al die begroeters en ontvangers van de treinstations? Vrij thuis zitten, genieten van hun ongecompliceerde, veilige leven. Als het aan mij lag, zou ik al die groeten bijeenrollen en ze hier als eerste naar de spoedafdeling van onze ziekenhuizen brengen! Vervolgens naar een van de gebouwen waar de migranten wonen, zodat ze daar echt zelf kunnen verblijven, zonder gewapende politie- en politiehonden, die helaas vandaag in elk ziekenhuis hier in Beieren zijn. '
*Als u deze gevaarlijke situatie begrijpt die op ons af komt, deel en verspreid dit dan met alle middelen die u beschikbaar hebt.
Bron: Door dat er vast anders bedreigingen komen houden we de namen van deze noodkreet bevestigen en de schrijfster anoniem.
NR