Paus Franciscus heeft Donald Trump aangevallen met een slechte belediging, in tegenstelling tot de Amerikaanse president met de dodelijke koning Herodes, die probeerde Baby Jezus te vermoorden.
De paus vergeleek Trump met Herodes die erom bekend staat onschuldige jongeren af te slachten in het oude oude Palestina terwijl hij probeerde Jezus Christus te doden terwijl hij een pasgeboren kind was, een jezuïetenblad dat donderdag werd ontdekt.
De Argentijnse paus Franciscus, echte naam Jorge Mario Bergoglio, ging naar verluidt achter Trump aan tijdens een voortdurend bezoek aan Thailand. De paus oordeelde helemaal niet subtiel over president Trump en zijn organisatie terwijl hij het had over zijn jezuïeten.
Zonder afbreuk te doen aan zijn woorden, verklaarde Francis dat Trump een geavanceerde versie van het moderne Herodes is.
De leider van de katholieke kerk legde de correlatie duidelijk, omdat hij beweert dat Trump gezinnen aan de grens isoleert, terwijl drugs ongehinderd het land binnen kunnen komen.
"In andere delen zijn er muren die zelfs kinderen van ouders scheiden," verklaarde Francis terwijl hij begon te praten over de wereld en vooral de Verenigde Staten.
Toen noemde hij Herodes en bleef hij praten: 'Maar voor drugs is er geen muur om ze buiten te houden. Het fenomeen migratie wordt verergerd door oorlog, honger en een 'defensieve mindset', waardoor we in een staat van angst geloven dat je jezelf alleen kunt verdedigen door grenzen te versterken. Tegelijkertijd is er uitbuiting. '
Tijdens zijn uitdrukking verklaarde de paus bovendien dat de toename van het populisme in Europa de oorzaak is van immigrantenkwesties daar:
"Ik moet toegeven dat ik geschokt ben door sommige van de verhalen die ik in Europa over grenzen hoor", verklaarde paus Franciscus. "Populisme wint aan kracht."
"Het fenomeen vluchtelingen heeft altijd bestaan, maar tegenwoordig is het beter bekend vanwege sociale verschillen, honger, politieke spanningen en vooral oorlog," beweerde hij.
"Om deze redenen worden migratiebewegingen intensiever" , ging hij verder. “Wat is het antwoord dat de wereld geeft? Het afvalbeleid. '
“Vluchtelingen zijn afvalmateriaal. De Middellandse Zee is veranderd in een begraafplaats. "De beruchte wreedheid van sommige detentiecentra in Libië raakt mijn hart."
"De christelijke traditie heeft een rijke evangelische ervaring in het omgaan met het probleem van vluchtelingen," verklaarde hij. "We herinneren ons ook het belang van het verwelkomen van de vreemdeling zoals het Oude Testament ons leert."
Link:
https://theredpillednews.com/pope-francis-has-assaulted-donald-trump-with-an-evil-insult-the-president-of-america-is-like-murderous-king-herod/?